00.29 Yangını; Portre

3.1K 168 211
                                    

Selam

Yeni bölüme hoş geldiniz.

Kitap şu sıralar çok yavaş ilerliyor. Oy sınırının dolmasını gerçekten bayağı bekledim ama düzenli oy ve yorum yapan okurlarımı da unutmamak lazım. Vee sonunda 50K olduk ✨💃

Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Yeni bölüm isteyenleriniz için 'bölüm ne zaman gelecek?' Diye sormanıza gerek yok aslında çünkü ben sizin için bir sürü duyuru paylaşıyorum zaten. Gerek yeni bölümden spoi olsun gerek alıntılar olsun. O yüzden hesabımı takibe alabilirsiniz.

Bu bölümde istenen birkaç fantezi ve cinsel sahne var bayağı uzun bir bölüm olacak vee yeni bir karakterimiz eklenecek bu karakter için uzun zamandır bekliyordum ve sonunda bölüme soktum.

Bu bölümü yayınladıktan sonra yeni kitabımın ilk bölümüne yoğunlaşacağım o yüzden bölüm biraz geç gelebilir ama bir haftayı aşmaz. Sınırı doldurmak için bol bol zamanınız olacaktır.

YENİ BÖLÜM; 100 Oy / 200 Yorum

İyi okumalar ve bol yorumlar

Şarkılar; Rei, Ah canım sevgilimHalsey, Gasolina

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şarkılar; Rei, Ah canım sevgilim
Halsey, Gasolina

29. BÖLÜM
" PORTRE "

İçimde boyut atlayan düşüncelerim vardı. Hayatım boyunca asla onlara dokunamamış, hissetmeye lüzum bulamamıştım.

O hislerim gün yüzüne çıktıklarında, sonumun olacağını düşündüğüm yerden tekrar doğmuştum. Beni hayata döndüren hislerim vardı ve bir Anka kuşu gibi küllerimden doğuyordum.

Elimdeki kırmızı kartı diğer kartların üstüne koyup boş parmaklarımı salladım. Önümüzde yığın olmuş kartlar yana doğru dağılırken bakışlarımı önüme çevirdim.

"Ama sürekli sen kazanıyorsun!" Dedi Aras elindeki üç kartı da elinden düşürerek. Bu yakarışı o kadar tatlı geldi ki gülmeden duramadım.

"Sana söyledim, iddialıyımdır." Bağdaç yaptığım bacaklarımı çözerken Derya, Eliz'in ağzına götürdüğü kartı elinden çekip aldı.

Bakışlarım koltuğun üstünde rahatça oturan Ateş'e takıldı. Telefonuyla ilgileniyordu ve masum bir çocuktan farksızdı.

Onunla göz göze geldiğimizde bana göz kırptı. Bir an bu hareketi o kadar etkileyici geldi ki, neredeyse liseli aşıklar gibi kendimi yerden yere atacaktım.

00.00 Yangını // +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin