🩸Bölüm şarkısı: Chase Atlantic ~ Moonlight
🩸Bu bölümde Işık'ın 4 yıl önceki hayatından bir anıya yolculuk var.
🩸Keyifli okumalar...
(20 oy/ 50 yorum)
15. BÖLÜM: " PUSULA "
Hayatımın pusulası elimde duruyordu, ama sadece tek bir yönü gösteriyordu. O yöne doğru yürüdükçe karşıma bir uçurum çıkıyordu. Hep böyle oldu...
2018/ Amerika- New York ~ Manhattan
Arkamdan sırtıma vuran serin hava sarı saçlarımı uçuşturuyordu. Bedenim bu soğuğu reddetti. İçimden giydiğim siyah askılı tişörte küfürler yağdırırken saçlarıma damlayan küçük yağmur damlaları adımlarımı hızlandırmama sebep oldu.
New York çok dengesiz bir yerdi. Yaz mevsiminde burda olmuş olsaydık böyle problemler yaşamayacağımıza kanaat getirebilirdim ama sevgili arkadaşım(!) Cenk'in ısrarlarından dolayı sonbahar mevsiminde bir bilet ayırtabilmiştik.
Cenk nerde bilmiyorum ama muhtemelen barların birinde yarı çıplak dans eden kızları kesiyordu.
Hızlanan yağmurun etkisiyle ıslanan saçlarımı kulağımın akasına sıkıştırdım ve burnumu çektim. Büyük ihtimalle bedenimi donduran soğuk, bana çekilmez bir ağrıyla geri dönecekti. Gözlerimi kırpıştırıp in cinin top oynadığı, sadece ileriye yerleştirilmiş bir yanıp sönen sokak lambasıyla aydınlanan sokağa baktım.
Gecenin bu saatinde burda napıyordum ben Allah aşkına? Adımlarımı hızlandırıp kaldığım otele doğru yürümeye başladım. Yolda sağa sapıp farklı bir sokağa girdiğimde ellerimi kollarıma doladım ve bir nebze olsun ısınmaya çalıştım.
Soğuk bana inat daha da hırçınlaştı ve çiseleyen yağmur bocalama yapmaya başladı. Saçlarım ağırlaşıp omuzlarımdan aşağı dökülürken iç çektim.
Sırtımda bir anda hissettiğim sıcaklık irkilmeme sebep olurken yanımdaki yapılı vücudu görüş alanıma girdi.
Yüzümde bir gülümseme oluşurken sarıya dönük ela gözleri üzerimde gezindi. "Hey!"
"Selam" dedi hoş erkeksi sesiyle. Bu aralar kalbimin deli gibi çarpmasına sebep olan adam. Logan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 Yangını // +18
Roman pour Adolescents"Hayat mı seni karşıma çıkaran..." nefesi boynumu ısıtırken elleri belimi sardı. O gece beni şeytanlardan korumak için sırtından dökülüp koparılmış kara kanatları beni örttü. O gece bir şeytan vardı, bir de ben vardım. "Yoksa ben çok mu günahkar bi...