00.06 Yangını; Nefes

4.9K 294 273
                                    

Selamss

Yeni bölüme Hoşgeldiniz...

Bu bölüm biraz kısa oldu ama kusura bakmayın ama hastayım

GELECEKTEN GÜNCELLEME: BU BÖLÜMLERİN KISA OLDUĞUNA BAKMAYIN GELECEK BÖLÜMLERİN HER BİRİ 6k KELİME.

Sizi çok bekletmeden bölüme geçirelim

Sizi çok bekletmeden bölüme geçirelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şarkılar; Chase Atlantic, Friends

🌌
6. BÖLÜM
" NEFES "

Hayat sizi bazen öyle bir tepeye çıkarırdı ki, artık hayattan soyutlandığınızı sanardınız. Hatta öyle yüksekte olurdunuz ki, yavaş yavaş aşağısı hakkında bildiklerinizi unuturdunuz. Ta ki o yıkıcı hamleyi yiyene kadar. Üstünde durduğunuz zihniniz size oyun oynar ve ne kadar tepedeyseniz o kadar aşağıya çakılırdınız.

Bende tıpkı böyle çakılmıştım o gözlerin içindeki sonsuz uçurumlara.

Şimdi karşımdaydılar ve o gözlerde gördüğüm dipsiz uçurumun ucunda bir adım atsa dibi boylayan kız çocuğuna bakıyordum.

O kız çocuğu bendim.

Meleğin kanatlarından dökülen hafif rüzgar misali nefesi boynuma dökülürken, şeytan bana bunun doğru olmadığını yüzüme bağırıyordu.

Yeni doğmuş bir ceylan yavrusu gibi titreyen bacaklarım, bacaklarına değdi. " O asi tavrının altında bir şeyler olduğunu biliyorum." Diye fısıldadı dudaklarını oynatarak.

"Benim hakkımda hiçbir halt bildiğin yok." Dedim başımı kaldırarak gözlerimi gözlerine mühürledim. Bakışlarının altındaki tehdidi görebilmiştim ama korku zihnimden silinip çoktan yerini boşluğa bırakmıştı.

Uzun, zarif parmağını havaya kaldırıp çenemi kavradığında alt dudağımı ısırarak bileğini kavradım. Çenemi onun parmakları arasından kurtarırken yüzünde bir sırıtış oluşmuştu.

"O gizli tuttuğun siyah pençelerini bana geçirmeye kalkışırsan..." dedi mavi gözleri gözlerime birkaç saniye değip dudaklarıma kayarken. "O pençeleri sökmekle kalmam, tüm bedenini yakarım."

Gözlerim, gözlerinin değdiği dudaklarıma karşılık dudaklarına kaydı. Burnumdan sert bir nefes aldığımda büyük bedenin arasında kalmıştım.

"Sizin düşündüğünüzün aksine..." diye fısıldadım ve parmaklarım siyah gömleğinin yakasına kaydı. Uzun tırnaklarımı kumaşa sürtüp yakalarını düzelttim. "Benim pençelerimi çok fazla kişi sökmeye kalktı, başaran tek bir kişi oldu ve ben pençelerimin yeniden uzaması için gerekeni yaptım."

00.00 Yangını // +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin