Bahçede elimde çay ile ; Bakışları ile beni etkileyen aslan parçasını düşünüyordum. Annemin sesiyle düşünceden uzaklaştım.
Meryem : Oğlum , sana sesleniyorum kaç dakikadır beni duymayacak kadar ne düşünüyordun?Musab : Duymamışım , ne oldu bir şeye ihtiyacınız mı var ?
Annemin sorusunu geçiştirmiştim kendime bile açıklayamadigim soruyu anneme nasıl açıklayacaktım.
Meryem : Musab sana bir şey soylecegim ama sinirlenmeyeceksinMusab : Anne böyle dediğine göre sinirleneceğim bir şey söyleyeceksin. Sen en iyisi söylemekten vazgeç.
Meryem : Oğlum lütfen bir dinle
Musab : Tamam anne dinliyorumSinirle solumaya başlamıştım bile . Kesin söyleyeceği şey hiç hoşuma gitmeyecekti . Boşa sinirlenecektim . Zaten Sinirlenince kolay sakinlesemiyordum . Ama annem bana ' lütfen ' demişti . Annemi üzmek istemediğim için kabul ettim.
Annemin ise gozelerinin içi parlamıştıMeryem : Oğlum mevamıza süt anne buldum
Annemin dediği ile kaşlarımı catmistim.
Ve sinirlenmistim ve sesimi ne kadar kontrol etmeye çalışsamda nafileydi.
Musab : Ne diyorsun sen anne bu konu hakkında ben bir daha konuşulmayacak demedim mi size nerden çıktı bu sut anne meselesi.Meryem : Oğlum hemen sinirlenme son bir kez daha denesek ne olacak
Annemin dediği ile oturduğum yerden kalkıp elimdeki çayı yere attım. Kızımın ağlamaktan kızaran yüz ü gelmişti gözümün önüne. Annem bide gelmiş ne olacak diyor . Allahım sen bana sabır ver diye ellerimi saçlarımın arasina geçirdikten sonra sinirle
Musab : Ne demek ne olacak . Sen her denedigimizde kızımın ne kadar kötü olduğuna şahit olmadın mı ? Ağlamaktan perişan oldu benim kızım .
Meryem : Musab son kez .Musab : Ya Allahım yarabbim anne bak kalbini kırmak istemiyorum. Bu konu konuşulmadı sayalım.
Arkamı dönüp gidecekken
Meryem : Annene karşı geliyorsun öylemi Musab bey.
Musab : Anne konuyu çarpıtma. Ben kızıma tekrar o şeyi yaşatmayacağım.
Meryem : Mevanin bir anneye ihtiyacı var bunu neden anlamak istemiyorsun.
Dedi sinirle annem .Musab : Ben kızıma yeterim.
Meryem : öylemi ? O zaman gündüzleri de gel kızına yet biz çocuğu gündüzleri susturamiyoruz. Çünkü kızın anne kokusunu istiyor.
Annemin dediklerini kabul etmek istemiyordum.
Musab : Geceleri benim yanımdayken kızım ağlamadan uyuyor.
Meryem : Uyuyormuş geçen geceyi hatırlatırım sana susturamayıp yanıma getirmedin mi mevayı...Musab : Anne !!!
Annemi susması için uyarıcı bir ses tonuyla uyardım. Annem iyice nevrim döndüğümü anlamış olacak ki yanıma gelip koluma dokundu.
Meryem : Oğlum , Musabim bak anlıyorum seni ama bu sefer sonuç korktuğun gibi olmayacak . Mevamız bu sefer annesini bulacak
Musab : Nasıl bu kadar eminsin .
Meryem : Eminim çünkü Rabbim elif kızımı bizim karşımıza çıkarmasında bir sebebi var.
Musab : Anne ben kızımın o günlerde ki ağlayislarini unutamıyorum. Ben kızıma kıyamıyorum . Tam 4 kere denedik olmadı . Şimdi mi olacak , lütfen anne yapma ne bana ne de kizama bu acıyı tekrardan yaşatma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şer Görünenin Ardındaki HAYIR
SpiritualElif gibi bu dar-i Dünya'da dimdik ayakta duran sadece Allah Teala'nın huzurunda acizliğini gösteren bir kul. Elif ; Tek başına Anne olmaya hazırlanan 25 yaşında bir kadındır. İslam'ın gerekliliğini elinden geldiğince yerine getirmeye çalışan biri...