Üstümü değiştirmek için eve geçtim. Ama aklım aslan parçası ve kizimdaydi . Babalık çok güzel bir duyguydu. Allah isteyen herkese nasip etsin. Diye odamda oyalanirken komidinin üzerindeki çalan telefonu elime aldım. Arayan kişi Ali komser idi.
Musab : Bir sorun mu var Ali
Ali : Savcım delil yetersizliğinden..
Musab : Sakin komser sakin serbest bırakıldı deme
Ali : savcım malesef mahkemeye kadar serbest bırakmak zorunda kaldık
Musab: lan kaçırdığını suç ustu yakaladik ,daha ne delili.
Ali : Savcım siz benden daha iyi biliyorsunuz bazı güçleri engelleyemiyoruz.
Musab : kahretsin ki biliyorum.
Ali : savcım ne yapalım
Musab :Şimdilik Takibe alın o iti. Ve daha çok delil bulmak için gecemizi gundumuze katicagiz.
Ali : Tamam savcım .
Dedikten sonra telefonu kapattım.
Sinirden komidinin uzerindekileri yere attım. Bu benim ilk davam değildi ama bu olayda sinirlerine hakim olamiyordum. Hemen onların yanına gitmem gerekiyordu o yüzden hızlıca evden çıktım.##
Kahvaltı yapmıştık sofralari kaldırıyorduk ama benim oğlum bana bir rahat vermiyordu artık ağlamaya başlamıştı Ömer'in sesinden meva da uyanmıştı. Belki de Zeynep haklıydı.
Ömerin ağlamaktan yüzü kızarmıştı. Meryem teyze Ömer'i kucağına alıp pispislamaya başlamıştı ama nafile hiç susacak gibi bir hali yoktu. Meva ise şaşkın gözler ile etrafa bakıyordu ah benim güzel kızım.
Nazlı : Ay Ömercik bak kardeşin ne güzel uslu uslu duruyor sen niye böyle yapiyorsun .
Fatma : kizum aman oda anası yokken ortalığu birbirine katıyor dimi Meryem
Meryem: Doğru elif sen yokken meva gece gündüz ağladı.
İçim parcalanmisti , kızımı kucağıma alıp kokusunu içime çektim.
Mutfak ta olan Zeynep solana geldi
Zeynep : Abim aradı , konuşacağı şeyler varmış elif abla seninle .
Demesiyle nazlı öksürmeye başladı
Esma : nazlı iyimisin.
Diyerek sırtını sıvazladı. Nazlida kekeleyerek
Nazlı : iyiğim
Yasemin : kız bir anda durduk yere noldu sana.
Nazlı : Duyduklarım sağolsun
Demesiyle Esma nazliyi sus der şekilde koluna dokundu.
Meryem: Zeynep abin söylemedi mi ne konuşacağını.
Zeynep: Anne söylese söylerdim heralde
Deyince usulca kızımi yasemin ablaya verip hazırlanmaya odama geçtim.
...
Yarım saat sonra kapı çaldi Zeynep kapıyı açmak için odadan çıktı o sırada
Esma: nazlı biz hadi kalkalım
Nazlı : Hiç dokunma bana şurdan şuraya gitmem
Esma : neden miş
Nazlı : Çok merak ediyorum enişte adayı elif ablaya ne diyeceğini
Demesiyle bu seferde beni bı öksürük tuttu .
Fatma nine nazliya "hayırlı yaşa kizce "
Dedi gülerek
Zeynep içeriye girip " Abim seni mutfakta bekliyor elif abla. "
Elif : Burda konuşsak olmazmiymis.
Nazlı : bencede burda konuşun
Yasemin: Nazlı sen bir sus artık
Nazlı : sanki tek merak eden benim. Hiç merak etmiyoruz ayaklarına girmeyin hepiniz meraktan öleceksiniz bn sadece dile getiriyorum diye suçlaniyorum.
Meryem : kızım sen Ömer'i de al geç musabin yanına
Diyerek arada susup arada ağlayan oğlumu bana verdi.
Üzerimde anlamdiramadigim bir gerginlik vardı. Oğlum ile bilikte solandan çıktık mutfağa doğru yoneldigimizde oturmuş bir şekilde bizi bekliyordu. Ömer'in ağlama sesini duyması ile ayağa kalktı.
Musab : Aslan parçası senin neyin var?
Diyerek kollarını banada doğru uzattı bende dikkatlice oğlumu ona verdim.
Musab : Niye bu kadar çok ağladın bakim sen
diye sırtında elini bir aşağıya bir yukarıya şekilde sıvazlıyordu . O öyle yaptıkça ömerim sakinleşiyordu. Ben bu gün o hareketi kaç kere yapmıştım ama banamisin demedi . Aşk olsun oğlum. Dedim içimden. . Ömer'in yavaş yavaş sakinleştiğini o da fark edince kendisi kalktığı sandalyeye geri oturdu. Bana da eliyle karşı taraftaki sandalyeyi gösterdi. Bende yavaşça sandalyenin yanına doğru ilerledim sandalyeyi biraz daha geriye çekerek oturdum. Açıkçası merak ediyorum ne söyleyeceğini
Musab : Ziya serbest bırakıldı.
Elif : Nasıl olur ama ben şikâyetci olmuştum ondan.
Musab : Malesef oluyor , bazı insanların elleri gereğinden fazla uzun olunca..
Deyince bir buruk tebesum kondu yüzüme tabi o bunu göremiyordu.
Musab : Bak Ziya benim yüzümden sizi rahat bırakmayacak . Ben bir kaç aydır ziyanin peşindeyim yaptığı kötü işleri çok iyi biliyorum ve kanitlarim kuvvetli mahkeme günü yakın tarih' e çok almak istedim ama olmadı ,malesef hakim kabul etmedi . Ve inan bana insanlara aşırı derecede zarar veren birisi . Ve o şahsiyetsiz bu davadan cekilmemi istiyor çünkü daha çok kanıt bulucagim diye korktuğu için rahat hareket edemiyor. Uzun zamandır benim açığımi kolluyirdu. Aileme zarar veremedi çünkü onlar benim ve babamın korumasi altında olduğu için bir şey istesede yapamadı ama sizle beni tehdit etmeye devam edecektir. Kesinlikle Rahat durmayacak.
Elif : Ama neden bizle sizi tehdit ediyor. Biz sizin hiç bir şeyiniz değiliz ki.
Dediğimde yüzüne baktım . Yüzü gerilmisti Ömer'i daha sıkı tutmaya başladı.
Musab : ama o öyle düşünmüyor.
Elif : Düşünsün o zaman.
Musab : la havle adam kötü diyorum sana , size gereksiz yere zarar vermiş vermemiş umrunda değil .
Elif : Tamam şöyle yapalım gidip gelme olmasın o zaman anlar heralde bizim sizinle bir bağımız olmadığını.
Musab : Senin benimle bir bağın yok mu emin misin?
Demesiyle gözlerim şaşkınca onun gözlerine baktı. Tövbe bu adam ne diyordu.
Elif : Yok , tabikide .
Musab: O zaman ben senin anneligini sorgularim. Kızım kızım diye o gün bana içinden gelmeden boş yere bağırmışsin bak demekki kızımı unutabiliyormuşsun. Hani sen benim kızımın süt annesiydin ya .
Sinirlendirmisti beni ben kızımı unutmam mümkün değildi.
Elif : Mevam benim kızım onu tabikide unutmadım unutmam da mümkün değil ama benim kızımla bir bağım var sizinle değil !
Musab : Hiimmm ama unuttuğun bir şey var meva benim de kızım yani dolaylı yoldan benle de bir bağıniz var.
Elif : Hayır ,yok
Musab : peki , çözüm olarak sen gidip gelme olmasın demestin dimi . Himmmm evet o zaman meva da gelemiyecek .
Elif : Nedenmis o
Musab : Nedenini ben sana söyleyeyim. Çünkü sen sinirden anlayamıyorsun galiba . mevayı getirmek için benim gidip gelmem veyahutta ailemin gidip gelmesi gerekiyor ya hani ..
Elif : Bir kere ben şuan sinirli değilim sadece...
Musab : Öylemi o zaman gözlerinden neden ateş çıkıyor .
Elif : Siz...
Musab: evet ben
Elif: beni sinirlendirmek için elinizden geleni yapıyorsunuz
Deyince bir kahkaha attı.
Musab : Hep böyle çabuk mu sinirlendirirler sizi
Elif : Hayir ama ...
Musab : ama
Elif : Neyse uzatmaya gerek yok peki siz söyleyin bu adamdan nasıl kurtulabilirim.
Yüzünde bir tebessüm oluştu.
Musab : Benim himayemin altına girerek.
Demesiyle başımdan aşağıya kaynar sular döküldü.
Elif. : Ne !!! Sizin dediğinizi kulağınız duyuyor mu ?
Diye ayağa kalktım .
##
Musab : oturmusun ?
Elif : Hayır oturamam. Sizin korumanıza bizim ihtiyacımız yok. Anladınız mı ?
Musab : Bak , başka bir çare olsa tamam onu yapalım ama yok.
Elif : لاَ حَوْلَ وَلاَ قُوَّةَ اِلاَّ بِاللهِ الْعَلِىِّ الْعَظِيمِ
Dedi gözlerinden ateş puskururken.
Sonra baktım böyle olmayacak bnde kucağından aslan parçası olduğu için dikkatlice ayağa kalktım.
Musab : Zeynep
Diye seslenince Zeynep hemen yanımıza geldi. Gelir gelmez zeynebin tabirince kalite kontrol yaptı .
Musab : aslan parçası uyudu , yatirmisin.
Nazlı : Bu bagirislarin arasında nasıl uyudu . Bu Ömercik te bir tuaf bir çocuk vesselam
Diyen kapının ağzındaki kıza baktım. Bu benim kardeşime benzeyen kızdı. Anlaşılan merakından zeynebin peşinden gelmiş. Neyse zeynebe aslan parçasını dikkatlice verdim.
Elif : Zeynep sen bana ver Ömer'i ben yatiririm .
Musab : bizim konusmamiz daha bitmedi o yüzden Zeynep sen yatır aslan parçasını.
Dedim öfkeyle ama gozlerim onun bana bakmayan gozlerindeydi.
Elif : Bitti..
Dedi ve hızlıca mutfaktan dışarıya çıktı .
Zeynep: Abi ne oldu ?
Musab : sen çocuğu yatır
Dedim dişlerimi sıkarak. Bu kadın laftan anlamıyordu. Zeynep te arkasını dönüp mutfaktan çıktı .#####
Ziya : Ben içerdeyken dediklerimi öğrendiniz mi ?
..... : Evet abi
Ziya : Ne duruyorsun soylesene
....... : Abi savcinin kızının süt annesiymis bu kadın.
Ziya: Emin misin.
....... : Evet abi mahalleye gittim bir kaç kadın aralarında konuşurken duydum.
Ziya : Eğer yanlis ogrendiysen seni öldürürüm biliyorsun dimi.
....... : Biliyorum abi ama doğru.
Ziya : İyi öylesine .
....... : Abi plan nedir ?
Ziya : O kadını kaciricaz hemde hemen.
....... : Abi daha yeni kaçırdık yani tekrar kaçırmak mantıklı gelmedi bana.
Ziya : öylemi sana mı sorucagim.
........ : Estegfurullah abi ben senin için söyledim.
Ziya : tamam kes bu sefer farklı olacak her şey#####
Bir kaç dakika sonra annemlerin eve geçmesini söyledim.
Meryem: aaafff oğlum ya Gine gelmiş senin heyheylerin üstüne diyerek içeri geçti.
Annemler hazırlanmış çıkarken o ortaya çıktı . Elinde iki biboronla
Elif : Zeynep
Zeynep: efendim elif abla.
Elif :bunlar mevam için acikirsa içirirsin.
Zeynep: elif abla çok değil mi Ömer'e kalsaydı bir tanesi
Elif : Ömer zaten benim yanımda ama kizim yanımda değil !
Derken bana baktı . Kendisi istemişti bunu .
Elif : Bide ağlarsa geceleyin beni ara olurmu görüntülü konuşuruz.
Zeynep: Tamam elif abla.
Fatma: Aslında Uşağum sabiyi anasından ayirmasak oda burda kalsa..
Musab : Olmaz babaanne.
Diye sertçe uyardım.
Annemler kapıdan çıkınca bende kapıdan çıkarken.
Musab : evinin önünde arabada olacağım , bir şey olursa haber verirsin.
Dedikten sonra tam kapıya çekecekken kapıyı tuttu.
Elif : Meva burda benimle kalsın , hem sizde kapıda olucakmişsiniz zaten.
Gözlerimin içine bakıyordu. İlk defa bu kadar net bakıyordu. Gözlerinde hüzün vardı.
Elif : Lütfen ..
Dedikten sonra bu sefer ilk defa ben kaçırmıştim gözlerimi onun gözlerinden. Sonra Kapıyı çektim. Bir anda benim içimede hüzün kaplamıştı.##
O kadar rica etmiştim ondan ne olurdu sanki kızım benimle kalsa diye ağlamaya başlamıştım. Esma yanıma gelip.
Esma : Ağlama elif abla.
Nazlı : Gıcık ya ben onu bir kere daha uyarmam gerekiyor anlaşılan
diye kapıya yeltenince yasemin abla tuttu onu.
Yasemin: nazlı dur durdugun yerde.
Nazlı : Neden ya ağlattı Esma ile bizim ablamizi seninde kardeşini niye koruyorsun onu yasemin abla ya .
Yasemin : Korumuyorum ben...
Derken kapı çaldı.
Elif :Acaba bir şey mi unuttular
Diyerek gozyaslarimi silip kapıyı açtım. Karşımda gördüğüm manzara ile gönlüm sonbaharda iken bir anda gönlüme ilkbahar geldi.
Nazlı : Adamsın be..
Deyince gülerek nazliya döndüm. Nazlinin sözüne şaşırmış olmaliki şaşkınca ona baktı
Kucağında kızım omzunda kızımın çantası ile kapıda duruyordu. Ellerimi uzattım kızımı almak için o da vakit kaybetmeden verdi kızımi . Mevamin alnına bir öpücük kondurmak istiyordum ama şuan peçem buna engeldi. Başımı geri ona doğru kaldırdığımda çantayı kapının eşiğine bıraktı.
Elif : Teşekkür ederim
Dedim . O ise bir şey söylemeden gitti. Esma çantayı içeri alıp kapıyı kapattı .
Onların yüzlerine de baktığımda benim kadar mutlu olduklarını gördüm.
Heyecanlıydım ,kızım ve oğlum ile birlikte olucaktim bu gece.
Nazlı : Adam ya , eeee koca savcı biz ne bekliyoruz ki tabi adaletli olacak.
Esma : Hayırdır daha demin dövmeye gidiyordun
Dedi gülerek.
Nazlı : O zaman adam olmadığını düşündüm yanlış düşünmüşum adam bildigimiz adamin dibi.
Yasemin: Kız tamam anladık dürüst, merhametli, adaletli olduğunu soylemeye çalışıyorsun ama bunu herkes böyle anlamaz çocuğun yüzüne de öyle söyledin.
Nazlı : Aman yasemin abla benim ne niyetle söylediğim belli . Hem Musab abi beni yanlış anlamamistir.
Esma : Musab abi ???
Nazlı :Evet suanlik bu unvan iyi ilerde başka bir unvan alir mi bilemem
Diyip bana göz kırptı.
Yasemin: Hadi tamam biz de evlerimize gidelim elif de evlatları ile güzel bir vakit geçirsin.
Elif : Abla erken biraz daha dursaydiniz.
Yasemin : canım sefa evde malum eeee bu kizlarinda annanesi evde o yuzden gidelim Gine geliriz sen merak etme .
Dedikten sonra vedalaştık. Kızlarla da vedalaştıktan sonra kızımla solana geçtik. Cama doğru yaklaştım. Ve o Arabın içinde telefonla konuşuyordu.
Elif, Musaba teşekkür etti.
Bende sevgili okuyucularım sizlere teşekkür ederim 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şer Görünenin Ardındaki HAYIR
EspiritualElif gibi bu dar-i Dünya'da dimdik ayakta duran sadece Allah Teala'nın huzurunda acizliğini gösteren bir kul. Elif ; Tek başına Anne olmaya hazırlanan 25 yaşında bir kadındır. İslam'ın gerekliliğini elinden geldiğince yerine getirmeye çalışan biri...