Huzurlu / Huzursuz

1K 47 24
                                    

Uzun bir aradan sonra huzurlu bir sabah uyanmıştım, Mutluydum çünkü musab ile barışmıştık . Onun Kollarınin arasında olmak bana güven hissi veriyordu. Evet belki birbirimizi sevmiyoruz ama ileride birbirinizi sevebileceğimizi düşünüyorum çünkü bizi birbirimize çeken bir şeyler var ve bu saygıyla anlayışla sevgiye dönüşebilir. Siniri olduğu kadar merhameti de çok büyüktü ve  onun bu  merhameti beni benden alıyor. Kolay olmayacaktı kolay olsaydı zaten biz bu dünyaya gönderilmezdik bu dünyada hiçbir şey kolay değil imtihan edileceğiz önemli olan teslimiyet bu imtihanlar içerisinde doğru bir şekilde hakiki manada imtihanlardan çıkabilmek.
Kendi kendime konuştuğum düşüncelerden  yanağıma konulan Buse ile çıktım.

Musap : hayırlı sabahlar hatun
Deyince içten bir gülümseme ile ona karşılık verdim 'hayırlı sabahlar '

Musap : o gülümsemen hiç solmasın sana gülmek çok yakışıyor hatunum

Musab'ın kullandığı cümleler beni utanmama fırsat veriyordu. Hemen yataktan hızlıca doğrularak banyoya girdim arkamdan seslenen kocam bey tamam utanma utanma hatunum dedi . Bazen bilerek beni utandırdığını düşünüyorum sanki bilerek yapıyordu inadına ben utanayım diye ama bu benim bir yandan da çok hoşuma gidiyor bana değerli hissettirecek cümleler kuruyor olması beni mutlu ediyor ben de Musaba karşı böyle cümleler kurmak istiyorum ama kuramıyorum utanıyorum şu an aynadan kendime baktığımda kıpkırmızı domates gibi olduğumu görebiliyordum ben onun yüzüne baka baka nasıl güzel iltifatlar edebilirdim ki , etmem lazım. Af Allah'ım yardım et.  lavabodaki işimi halledip çıktım. Musab  hala yatakta uzanıyordu.

Elif : kalkmayacak mısın
Musab: kalkayım mı
Elif: ya Musab benimle uğraşma
Musab: ama senle uğraşmak çok hoşuma gidiyor.
Elif: biliyorum ama uğraşma işte
Musab: hatun sende bnden çok şey istiyorsun.
Elif : utanıyorum
Musab : ha işte bnde o yüzden uğraşıyorum ya
Elif : Musab ya lütfen
Dedim duduklarimi bükerek.
Musab: iyi tamam bı zevkimiz var onuda elimizden al.
Diyerek yanımdan geçecekken kolundan tutup parmak uçlarımın üzerine basıp yanağına bir buse bırakıp çekildim.
Elif : teşekkür ederim kocam
Ben nasıl söylemiştim Kendim bile dediğim şeye inanamıyordum bir cesaretle ağzımdan çıkmışti ama iyi de oldu aslında.
Yüzume şaşkın şaşkın bakıyordu.
Musab: kocam...
Elif : hihi evet
Musab: hanımefendi kocanizin ismini öğrenebilirmiyim
Elif: neden
Musab: kendisi çok nasipli de
Elif : Musab
Dedim gülerek
Musab: efendim
Deyince gülmem daha çok arttı.
Elif: kocamın ismini sordunuz ya ismi Musab.
Musab : ha anladım...
Elif: şey bide kocam sizinle konuştuğumu duyarsa kiskanabilir .
Musab: himmm peki siz kocanizi bir hanımefendi ile konustugunu duysanız ya da görseniz kıskanır misiniz .
Elif: nasıl konustuguna bağlı
Musab: şuan benim sizinle konuştuğum gibi
Elif: Musab sen herkesle benle konuştuğun gibi mi konuşuyorsun
Deyince Musab kahkaha attı.
Musab: Hayır tabiki de  
Elif: he iyi o zaman kiskanicak bir durum yok.
Musab: hatun sen şuan kocanla flörtleşiyorsun caizmidir..
Elif : Aafff Musab ya kocam olduğun için caizdir.
Musab: beni kendine bağlama
Dedi biraz daha bana yaklaşarak
Elif: öyle bir derdim yok
Musab: peki derdin ne
Elif: güzel bir aile olabilmek sen ve çocuklarımız ile
Musab: inşallah hatunum
Gözlerimizi kaçırmadan birbirimize bakıyorduk taki Zeyneb kapıya tıklayana kadar

Zeynep: abiiii yengeeeee artık çocuklarınıza siz mi baksanız

Musab : iyi zamanlarin katili bu kız
Deyince güldüm

Kapı ardından bir daha ses gelince Musab kapıyı açtı.

Musab: hayırdır ne vurup duruyorsun
Zeynep: abi bnm işim var kalkın artık aaaa çocuklarınıza bakın da
Musab : ne işin var
Zeynep: Sevim teyzeyle alisverise gidicez
Musab: ne için
Zeynep: yengem anlatır sana
Musab: ben senden duymak istiyorum
Zeynep: yengeeeee su kocanın korkunç bakışlarıni uzerimden alsana sana zahmet.
Demesi ile gülerek musab'ın yanına vardım.
Elif: Musab hadi gel ben sana anlaticam
Musab: olmaz Zeynep söyleyecek

Şer Görünenin Ardındaki HAYIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin