Kızımın kıkırdaması ile başımı ona doğru çevirdim. Ve yanağına bir buse kondurdum. İçimdeki mutluluk 'anlatılmaz yaşanır ' dedikleri cinsdendi. Perdeyi kapatıp kızım ile oğlumun yanına geçip, mevayı yatağa yatırıp üstümü değiştirdikten sonra bende kızım ve oğlumun yanına uzandım.
Bir ağlama sesi ile gözlerimi araladım saate baktıgımda 22:00 geliyordu. Ömer ağlıyordu. Meva da ona eşlik ediyordu. Uzandığım yerden doğrulup karınlarını doyurmak için ilk ömeri kucağıma aldım . Aldığım an ateşe dokunmuş gibi hissettim. Ömerin ateşi vardı. Hemen mevayı kontrol ettim ama onda bir şey yoktu. Allahım ne yapıcağım ben diye düşünürken mevanın acıktığı için ağladığını düşündüm ve biboranu vermem ile meva susmuştu. Elim komidinin üzerindeki telefona gitti. Rehbere şöyle bir göz attığımda emin olmasamda tek çarem o olduğunu düşündüğüm için "mevamın babası " yazan isme tıkladım. İlk çalışta telefon açıldı.Musab : bir şey mi oldu ?
Elif : ömerin ateşi var , ağlıyor.
Musab : tamam sen hazırla çoçukları hastaneye gidelim
Deyip telefonu kapattı. Ben yataktan kalkıp askıdaki çarşafımı hemen giydim. Mevanın ustünü giydirirken kapı çaldı. Mevayı kucağıma alıp kapıyı açtım. Açtım açmasınada telaştan peçemi takmadığım aklıma geldi. Allahtan daha içeri girmemişti bende bu fırsatla odama doğru koştum mevayı aglayan Ömer'in yanına yatırıp peçemi hızlıca taktım. Odamın kapısı tıklandı. Mevayı alıp kapıyı açtım ve mevayı uzatıp " meva hazır siz onu tutarken bnde ömeri hazırlayayım " deyip Mevayı ona verdim . Hızlıca yatakta ağlayan oğluma dönüp onu giydirdim . Kızımın çantasını ve oğlumun çantasının komidinin yanındaki yerden aldıktan sonra oğlumu kucağıma alıp odadan çıktım.
Musab : çantaları bana ver.
Demesiyle itiraz etmeden verdim. Oda çantaları alıp kapıdaki ayakkabılarını dikkatlice giyip dışarı çıkıp benım ayakkabılarımı giymem için bekledi. Bende onun gibi kucağımda oğlum olduğu için dikkatlice babetlerimi giydim kapının iç yüzündeki anahtarı alıp kapıyı çektim. Kapıyı çekmemle oda binadan dışarı çıktı bnde onun arkasından.
Mevamı çoçuk koltuğuna yerleştirdi.Çantaları da oraya bırakıp kapıyı kapattı bende o sıra kızımın yanına diğer taraftan oğlum ile oturdum. Kendiside arabayı oturup aracı çalıştırdı.
Musab : Arkadaşımın hastanesine gidiyoruz
dedi bende başım ile onayladım.
En kısa zamanda hastaneye vardık. Arabadan bn dikkatlice inerken oda mevamı kucağına aldı. Hastaneye yanyana griş yaptık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şer Görünenin Ardındaki HAYIR
روحانياتElif gibi bu dar-i Dünya'da dimdik ayakta duran sadece Allah Teala'nın huzurunda acizliğini gösteren bir kul. Elif ; Tek başına Anne olmaya hazırlanan 25 yaşında bir kadındır. İslam'ın gerekliliğini elinden geldiğince yerine getirmeye çalışan biri...