Argo kelimeler kullanmazdım ama bu şahsiyetsiz kişi benim sinirlerimi iyice bozmuştu.
Meryem : Musab , yeter .
Fatma : tövbe da o dediklerun hiç sana yakışıyor mu ?
Annemlerin dediklerine aldırış etmedim elimi saçlarımın arasına geçirdim. O sırada kapı çaldı.
Musab : Ben açarım .
Dedim ve kapıya yöneldim . Temkinli olmam lazımdı. Kapı deliğinden baktım yarım saat önce evde olan kızlar ve hastaneye giderken bizimle gelen hanımefendi ve bir adam vardı. Kapıyı açtım.Yasemin : Elifler iyi mi ?
Nazlı : Silah sesi duyduk biz birde baktıkki elif ablanın odasının camı kırılmış, neler oluyor.
Meryem : Buyrun içeri geçin kapıda konuşmayalım.
Dedi annem ve içeri geçtiler.
Esma : Elif abla iyisiniz dimi
Elif : çok şükür bir şeyimiz yok.
Sefa : Selamün aleyküm kardeşim ben yasemin eşi Sefa . Yasemin sizlerden bahsetti.
Deyip tokalaşmak için elini uzattı bende elini tutup.
Musab : Aleyküm selam bende Musab
Sefa : Musab kardeşim neler oldu biz sadece silah sesi duyduk, nazlı ve esma görmüşler camın kırıldığını bize geldiler.
Musab: Piskopatın birisi bir dava sebebi ile bana taktı bana gözdağı veriyor aklınca.
Sefa : cafenin camlarını indiren kişiler mi ?
Musab : Evet.
Sefa : ahlaksızlar, kesin pis işlerin adamıdır bunlar.
Fatma : Uşağum böyle ayakta kalduk ne edeceğuz şimdi .
Musab : Siz geçin içeri oturun ben polise haber vereyim. Polis gittikten sonrada camcıyı ararım .
Meryem : Tamam oğlum, hadi biz içeri geçelim.Dedikten sonra annem herkesi odaya geçirdi.
##
Cam konusu açılınca bu yoğunlukta aklımdan çıkmış olan Cafem aklıma geldi.
Elif : esma bizim cafenin camları ne oldu hala öyle mi duruyor.
Esma : Yok abla o günün akşamında camlar takılmıştı. Meryem teyzenin oğlu taktırmış.
Elif : Meryem teyze ben ücreti ödemek isterim. Zaten hastanede oğlunuzun arkadaşı diye ücret almadı bizden.
Meryem : Kızım lafı bile olmaz, hem baksana bu olaylar bizim yüzünden başına geldi.
Fatma : he da gelunum doğru söyler.
Elif : ama ...
Fatma : aması yok da itiraz istemiyorum aaaa
Yasemin : Elif canım senin aç kalmaman lazım allah korusun sütün falan kesilir.
Nazlı : biz hazırlarız esma ile şimdi bir şeyler.
Zeynep : Anne sende mevayı alda bende kızlara yardım edeyeyim.
Meryem : tamam kızım.Kızlar yemek yapmak için oturma odasından çıkmışlardı.
...
Olayın üzerine 1 saat geçmişti polisler gelmiş bizde ifadelerimizi verip , şikayette bulunmuştuk. Hep birlikte akşam yemeğinide yemiştik. Şimdide camcı içerde odamın camını takıyordu.
Odanın kapısı iki kere tıklandı.
Musab : Anne , cam takıldı.
Meryem teyze oğlunun sesini duymasi ile ayaklandı ve kapıyı kendi yüzü gözükecek şekide araladı.
Meryem : Oğlum sende bir şeyler yesen çok güzel olur.
Musab : benim iştahım yok .
Meryem : ama oğlum.
Musab : Anne kızımı çok özledim mutfağa yanıma getirsen olur mu ?
Meryem : O da şimdi uyandı sen geç ben getiririm .Meva ile ömer koltukta uzanıyorlardı. Meryem teyze mevayı alıp odadan çıktı.
Zeynep : Abimdeki inat hiç kimsede yok , yemem dediyse yemez.
Nazlı : Çok merak ediyorum hep böyle sert mi durur.
Yasemin : Nazlııı
Nazlı : Şimdi yasemin abla haksızmıyım bir sefa abiye bak bide meva kuzusunun babasına bak.
Fatma : yok be kizum bu uşak önceden bu kadar delu değuldu, sonradan böyle oldu.
Esma : Ama iyi bir insan ne kadar sert dursada .
Zeynep : Abim iyidir de ah şu inadı yok mu ?
Yasemin : zeynepcim herkeste bir kusur vardır , önemli olan iyi niyet.
Fatma : yasemun kizum doğru dedun.
Mevamın babasından konuşulurken bende onları izliyordum. Hiç bir yorum yapmadım. İlk defa bir tarafım birisine kızıyordu. O da mevamın babasına. Ama esmada doğru söylüyordu, merhametliydi .##
Mutfağa sefa abinin yanına gidip karşısındaki sandalyeyi çekip, oturdum.
Sefa : Kardeşim çay alırmısın ?
Musab : Teşekkür ederim abi ama kızımı getiricek annem şimdi .
Dedim annem kızımla içeriye girdi. Hemen kucağıma aldım .
Sefa : Masallah
Sefa abiye tebessüm sunduktan sonra kızımın kokusunu içime çekecektim ki vazgeçtim . Geçenki gibi kızımdan başka koku alma ihtimalim vardı.
Meryem : sefa oğlum senin karnın açsa sana yemek vereyim bizim oğlan yemicekmiş.
Sefa : Teşekkür ederim biz gelmeden önce yemiştik. Aslında yasemine seslensenizde biz çıksak olur mu ?
Meryem : Tamam ben söylerim şimdi.
Dedi annem ve mutfaktan çıktı.
Musab : Abi kalsaydın biraz daha .
Sefa : Kardeşim isterdim de erken kalkmam lazım .
Musab : Anladım .Sefa abinin eşi mutfak kapısının önüne geldi bizde sefa abiyle vedalaştıktan sonra ben geri yerime oturdum. Annem yanıma gelip oturdu.
Meryem : Sen şimdi yemek yemicekmisin
Musab : Evet. Anne , mevanın üstünü zeynep değiştirse olur mu ?
Meryem : Neden , üzerinde leke falan mı var.
Musab : Hayır anne de yabancı bir koku var.
Annemin beni anladığını bana bir şey söylemeden yanımdan kalkmasından anladım.##
Yasemin ablalar çıkmıştı. Meryem teyze oğlunun yanındaydı.
Zeynep: Kesin annem içerde abim yemek yesin diye dil döküyordur.
Fatma : Ana yüreğu dayanmaz evladının aç kalmasına.
Zeynep: valla bana hiç böyle ısrar etmiyor bana gelince ana yüregu degilmidur.
Fatma : Sen yemeden bi durabilde anan sana da ısrar etsin.
Zeynep : Aaa yok ben nimete karşı hürmetliyim
Nazlı : Ayy esma bak benim gibi . Bende öyleyim ..
Esma : Evet senin gibi birisininde yemek zafı varmış desene.Kızların sohbetine gülüyordum o sırada meryem teyze içeri girdi.
Meryem : Zeynep kalkta mevanın üstünü değiştir.
Zeynep : anne abin istiyor deme
Meryem : Evet abin istiyor.
Zeynep : Hayda bide bu durduk yere üst değiştirme çıktı başımıza
Elif : Meryem teyze sen getir mevayı ben değiştiririm.
Meryem : Yok Kızım sen ömerimizle ilgilen zeynep değiştirir. Dimi zeyenep .
Dedi kaş göz işareti yaparak. Zeynepte ayaklandı meryem teyze ile mutfaktan çıktı.##
Zeynep annemle mutfağa geldi.
Zeynep : Abi sen durduk yere üst değiştirme işini adet haline getirdin . Olmaz bak böyle haberin olsun.
Meryem : Zeynep sen al çoçugu geç odaya ben geliyorum.
Zeynepte kızımı kucağımdan alıp çıktı.
Annemle konuşmalarını duyabiliyordum.
Meryem :Mevanın üzerine elif kızımızın kokusu siniyormuş.
Zeynep : Aaaaa o yüzden abimm aaaaa anladımm .
Meryem: Abin doğru olanı istiyor.
Zeynep : Tamam doğru ama biz böyle sürekli mevanın üzerinimi değiştiricez . Yani meva sürekli elif ablayla tabi kokusu geçer.
Meryem : Annelerin kokusu siner tabi evlatlarının üzerine. Napalım bir müddet idare edicez.
Zeynep : Anne ben sana bir şey söylicem , Elif abla ile abim evlense ya.
Meryem : Ah kızım o şimdi olmaz da aradan biraz vakit geçse ben bu konuyu musaba açacağım.
Zeynep : Yaaaa hadi inşallah baksana ikiside birbirlerinin evlatlarını kendi evlatları gibi sahip çıktılar.
Meryem : Öyle , hyırlısı..Annemlerin son konuştukları sinirlerimi tepeye çıkarmaya yetmişti. Dışarı çıkıp hava alsam iyi olur . Mutfaktan çıkıp daire kapısına doğru ilerleyecektimki arkamdan gelen aslan parçasının ağlama sesini duymam ile arkamı döndüm . Oturma odasının kapısının önünde aslan parçası ve annesi vardı. Orda öylece duruyordu, aslan parçasının ağlama sesini duymuyordu galiba. Annemlerde aslan parçasının sesini duymuş olmalılar ki açık bıraktıkları odanın kapısından kızım ile çıktılar.
Meryem: Elif kızım ömer ağlıyor .
Demesiyle kendine gelip Kucağındaki aslan parçası ile annemlerin çıktığı odaya girip kapıyı kapattı.
Zeynep: Anne elif abla bizi...
Meryem: Ay allahım
Dedi ve eliyle ağzını kapattı. Sonra annem beni farketti.
Meryem : Oglum.
Musab : Ben dışardayım hava alıcam biraz.
Dedim ve kapıyı açıp, çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şer Görünenin Ardındaki HAYIR
SpiritualElif gibi bu dar-i Dünya'da dimdik ayakta duran sadece Allah Teala'nın huzurunda acizliğini gösteren bir kul. Elif ; Tek başına Anne olmaya hazırlanan 25 yaşında bir kadındır. İslam'ın gerekliliğini elinden geldiğince yerine getirmeye çalışan biri...