◍TaeHyun_
"Hyuka ပြောစရာရှိလို့"
"အင်း "
"ငါဒီည နောက်ကျမယ်လို့"
"ဘာလို့?"
"Gyu နဲ့ Date မလို့"
"အမယ် Gyu တွေဘာတွေတောင် ခေါ်နေပြီပေါ့ အဝတ်အစားကကော ကျောင်းဝတ်စုံနဲ့ပဲသွားမှာလား"
"ဟင့်အင်း အပိုထည့်လာတာ Junie Hyung ဆိုင်ရောက်မှ လဲလိုက်မှာ"
"အမယ် First date လေးဆိုတော့ သေချာပြင်ဆင်ထားတယ်ပေါ့"
"ဟီး အပြန်ကျရင် ဘာစားချင်လဲ ဝယ်ခဲ့ပေးမယ်"
"မလိုပါဘူးဗျာ ငါလဲ Bin Hyung နဲ့ အပြင်သွားမှာ "
"Junie Hyung ကောလား"
"အင်း ဆိုင်ကိုအရင်သွားပြီး အဲ့မှာ စားသောက်ဦးမှာလေ ပြီးမှ ဘယ်သွားကြမလဲ တိုင်ပင်ကြတော့မယ်"
"ဒါဆို အတူတူသွားကြမလား"
"အတွဲတွေကြားဝင်မရှုပ်ချင်ပါဘူး"
"မဟုတ်ဘူးလေ ငါပြောတာက Junie Hyung ဆီ ကျောင်းဆင်းရင် အတူသွားမလားမေးတာ"
"အဲ့လိုလား မသိပါဘူး ဒါမဲ့ လာကြိုမှာမဟုတ်ဘူးလား"
"ငါ လာမကြိုခိုင်းထားဘူး ပြီးမှ ဆိုင်ကိုလာခိုင်းထားတာ"
"ဒါဆို Bin Hyung ကိုပြောပြီး အတူသွားကြမယ်"
"Okeii dokeii"
---------------------
◍BeomGyu_"အတွင်းရေးမှူးဒို' ဒီနေ့ အချိန်ဇယား ဘယ်လိုရှိလဲ"
"နေ့လည်2နာရီလောက် ပရောဂျက်အသစ်အကြောင်း အစည်းအဝေးတစ်ခုရှိပါတယ် ကျန်တာက ဘာမှ ထွေထွေထူးထူးမရှိသေးပါဘူး ဆရာ"
"ကောင်းပြီ အစည်းအဝေးပြီးရင် ငါအပြင်သွားဖို့ရှိတာမို့ ကျန်တာတွေ အတွင်းရေးမှူးဒိုကပဲ ကြည့်လုပ်လိုက်ပါဦး"
"ဟုတ်ကဲ့ ဆရာ"
"အင်း ဒါဆို အချိန်လည်းနီးနေပြီမလား အစည်းအဝေးခန်းထဲ သွားနှင့်ကြတာပေါ့"
-----------------------
◍TaeHyun_"စာတွေကလည်း တစ်နေ့တစ်နေ့များလာပြီး ခက်လိုက်တာ နောက်ဆို အချိန်ပိုတွေပါ ခေါ်ဦးမလားပဲ"
YOU ARE READING
Tale of A Heart // TaeGyu
Fanfiction🅲🅾🅼🅿🅻🅴🆃🅴🅳 ♡ အချစ်မြို့အလွန်က နှလုံးသားတစ်စုံရဲ့ပုံပြင်လေးတစ်ပုဒ် Start date - 13.9.2021♡ End date - 18.3.2022 ♡