Ako som sľúbila je tu ďalšia časť :) bola by som rada ak by ste ju aj okomentovali :) dúfam, že sa vám bude páčiť, uťite si ju :)
Tak ako Yaser povedal, nasledujúci deň sme toho so Zaynom mali veľa na pláne. Presnejšie on toho mal veľa na pláne so mnou. Mala som s ním stráviť celý deň, čo bolo to najťažšie čo odo mňa mohol ktokoľvek chcieť.
Večer mi Patricia poukazovala ich dom ale čo bolo pre mňa najpodstatnejšie, ukázala mi moju novú izbu. Dostala som hosťovskú, veľmi ďaleko od neho ale veľmi blízko pri Waliyhe, čo mi zas až tak veľmi nevadilo. Bola som spokojná. Posteľ bola veľká, čo bolo plus. Verila som, že s dieťatkom sa na ňu obaja zmestíme a ja nebudem musieť míňať peniaze na postieľku.
„Si hotová?" zaklopal mi na dvere Zayn. Rázne som ich otvorila.
„Môžeme ísť" falošne som sa na neho usmiala.
„Ten úsmev si nechaj na neskôr" zasmial sa.
„Kam to vlastne ideme?" vyzvedala som.
„Nebuď zvedavá" odbil ma.
„Nebuď idiot" vrátila som mu. Prevrátil oči a spolu sme vyšli von z domu. Všetci ešte spali, len ja a Zayn sme sa náhlili nevedno kam. Nasadli sme do auta a on vyrazil vpred.
„Takže, aby si nepovedala, že som ťa postavil pred hotovú vec. Ideme do štúdia kde sa stretneme s Paulom a so Simonom" začal veľmi neochotne.
„Kto je Paul a kto je Simon?" opýtala som sa základné otázky.
„Paul je náš ochrankár a so Simonom máme zmluvu" odpovedal mi.
„A na čo tam ideme?" pýtala som sa ďalej.
„O dva dni odchádzam na turné a chcem aby si išla so mnou" pozrel na mňa jedným očkom.
„Na čo mám ísť s tebou?" nechápala som.
„Aby som ťa mal na očiach, aby si mi nezdrhla a tak ďalej. Je toho viac ale tieto dôvody sú základné" odpovedal mi prvýkrát úprimne.
„Nechcem ísť s tebou Zayn" povedala som mu veľmi jasno.
„Lenže mne je jedno čo chceš ty. Pôjdeš so mnou a práve teraz to ideme vybaviť" trval na svojom.
„Mám pocit, že si dementný. Aj keby som chcela, čo samozrejme nechcem, môžem s tebou chodiť maximálne tri mesiace, potom bude pre mňa ťažké presúvať sa z miesta na miesto a to nehovorím o tom, že každý týždeň musím chodiť ku gynekológovi" ozrejmila som mu.
„To si mi nepovedala. Prečo tak často?" pozrel na mňa prekvapene.
„Sleduj cestu. Mám rizikové tehotenstvo" vysypala som na neho.
„Kedy si sa mi to chystala povedať?" zvrieskol.
„Nikdy, ale keď sa už pýtaš" mykla som plecami.
„Fajn, tak dnes ešte navštívime tú tvoju doktorku a uvidíme, ale Paula so Simonom vybavíme teraz" uzavrel našu debatu.
„Zayn, ja ti naozaj nechcem brať ilúzie ale mne bude ráno bývať zle, nebudem vládať stať z postele a budem nervózna. Nemyslím si, že je dobrý nápad aby som s tebou niekam išla" trvala som na svojom.
„Ty so mnou ideš, či sa ti to páči alebo nie" zastavil auto a vystúpil.
„Samozrejme pán Malik, rada spravím čo budete chcieť" hundrala som si popod nos keď som vystupovala za ním.
„Daj mi ruku. Keď budeme odchádzať bude tu frmol" zašepkal protivne a pevne, naozaj pevne, ma chytil za ruku. Spoločne sme vošli do budovy a tam sa naše ruky znova odpojili. Chvalabohu. Výťahom sme sa vyviezli na najvyššie poschodie. Zayn nás ohlásil a nechal peknú bloncku, ktorú mimochodom vyzliekal pohľadom, nech nás uvedie.
YOU ARE READING
Warrior (Zayn Malik - SK)
Fanfiction"Nechcem byť tvojim hrdinom. Nechcem byť veľkým mužom." Pochopia čo znamená milovať? Alebo skončia v nešťastnom manželstve, z ktorého niet úniku?