Oke, ďalšia časť bude až keď na tejto budú minimálne 3 hviezdičky a 3 komentáre. Príjemné čítanie :)
SOPHIA
Bolo to zvláštne, ale Zayn sa o mňa staral. Premáhal sa a snažil sa byť pri mne za každých okolností. Nevedela som či to robí pre to, že čakám jeho dieťa alebo pre to aby ma dostal od Harryho. Keď ma pred pár hodinami zobudil bol jemný a bolo na ňom vidieť ako sa bojí.
Celý ich koncert som prespala. Zayn sa nehneval, čo bolo nevídané ale hlavne milé prekvapenie.
„Určite si v poriadku?" pýtal sa už po stýkrát po ceste do izby keď sme osameli.
„Naozaj, je mi dobre. Nemusíš sa báť" omieľala som stále dookola „Som len unavená"
„Celý deň si spala" nadhodil vyčítavo.
„No prepáč, že som unavená" odvrkla som mu.
„Nemusíš byť protivná" zavrčal.
„Nemusíš sa pýtať to isté stále dookola" vrátila som mu.
„Si trápna" pokrútil hlavou.
„Sám si trápny" znova som mu vrátila a sama pred sebou sa zaprisahala, že to bolo poslednýkrát.
„Sme tu" zatiahol zmierlivo „Možno by sme mali ísť na večeru"
„Akože kto?" zdvihla som obočie.
„Akože my dvaja" prekrútil očami.
„S tebou? Nikdy" odvrkla som.
„Nezáujem Sophia, jednoducho so mnou pôjdeš. Musíme sa raz za čas ukázať aj v spoločnosti" vysvetlil mi nahnevane.
„Ach bože...zabudni, že dnes niekam pôjdem" uzemnila som ho okamžite.
„Tak raňajky, zajtra ráno" nedal sa odbiť.
„Prečo mi nedáš pokoj? Ja nebudem vstávať o ôsmej aby sme mohli ísť na raňajky a o hodinu na to, všetko vyvrátiť len pre tvoj debilný dojem, že nás spolu musia vidieť" zakričala som nahnevane a vbehla do kúpeľne.
„Krista...Sophia, okamžite sa vráť" zabúchal na dvere.
„Daj mi pokoj" vrátila som mu a tiež tresla do dverí. Ruka ma na chvíľu zabolela ale hneď to prešlo.
„Máš desať minút na to, aby si odtiaľ vyšla" varoval ma.
„A keď nie?" provokovala som.
„Tak tie dvere vykopnem a je mi jedno koľko ma to bude stáť" zasyčal. Ja ako správny bojko som dvere po chvíľke rozmýšľania otvorila.
„Spokojný?" zavrčala som „A teraz, dobrú noc"
„Ešte som neskončil" zakričal.
„Do boha Zayn...som unavená, vyšťavená a bez kúsky energie. Daj mi konečne pokoj a nechaj ma spať" zakričala som a on prestal. črty tváre mu zmäkli a bolo vidieť ako sa premáha.
„Fajn" zavrčal a odišiel do kúpeľne. Vydýchla som si a rýchlo sa prezliekla do dlhého trička. Ľahla som si do postele a snažila sa zaspať. Ešte pred tým som sa otočila chrbtom ku kúpeľni, aby ho nenapadlo zase na mňa ričať.
Zayn vyšiel z kúpeľne až po niekoľkých minútach a na chvíľku zastal. Potom sa otočil a vyšiel z izby. Nechápala som čo to malo znamenať. Postavila som sa teda z postele a podišla k balkónovým dverám. Otvorila som ich dokorán a zahľadela sa pod seba. Všimla som si Zayna ako si zastavil taxík a ten ho odviezol nevedno kam.
YOU ARE READING
Warrior (Zayn Malik - SK)
Fanfiction"Nechcem byť tvojim hrdinom. Nechcem byť veľkým mužom." Pochopia čo znamená milovať? Alebo skončia v nešťastnom manželstve, z ktorého niet úniku?