37. kapitola

513 37 8
                                    

Ahojte :) nová časť je na svete :D posnazim sa napísať ešte jednu časť do utorka, po prípade do stredy, lebo potom na pár dní odchádzam a budete bez časti :P  takže poprosím komentáre a hviezdičky :) prijemne čítanie :-*

Po príchode do Foxborough som bola ešte viac unavená ako pred tým. Vedela som, že to mám z cesty, ale dúfala som, že mi už všetci dajú pokoj. A tak sa aj stalo. Prišli sme a ja som si ľahla spať. Bolo mi jedno kto so mnou bude tú posteľ zdieľať. Zaspala som okamžite.
Ráno, keď som sa zobudila, posteľ vedľa mňa bola, ako vždy, prázdna. Nechápala som kade ten Zayn chodí. Vstala som teda z postele a so zavretými očami prešla do kúpeľne. Bola tam krásna a hlavne veľká vaňa. Napustila som si ju a vliezla tam. Bolo príjemné na chvíľu vypnúť, nevenovať sa ničomu inému len sebe. V tú chvíľu som sa rozhodla, že si spravím deň sama pre seba.
Okúpala som sa, konečne si oholila nohy a vyšla som von zabalená len v osuške.
„Dobre ráno" privítal ma Zaynov úsmev.
„Ou, dobré" zahabkala som a pritiahla si osušku tesnejšie k telu.
„Predo mnou sa hanbiť nemusíš" zasmial sa.
„Ale hanbím" mykla som ramenami a vytiahla si z kufra veci na oblečenie a pre tentokrát aj šminky. Znova som sa zavrela do kúpeľne a natiahla na seba všetko čo som si pripravila. Namaľovala som sa len jemne, špirála, rúž a ceruzka. Keď som sa obzrela v zrkadle bola som iná. Tehotenstvo mi pristálo a bola som rada, že to tak je. V tom momente mi bolo úplne jedno za akých okolností som dieťa počala. Mala som na sebe tú blúzku, ktorá mi zvýrazňovala bruško a bola som na to pyšná.
Vyšla som z kúpeľne von a Zayn si ma premeral od hlavy po päty.
„Vyzeráš úžasné" pochválil ma a podal mi ruku.
„Ďakujem. Kam ideme?" vyzvedala som.
„Na raňajky" odpovedal mi jednoducho. Prikývla som mu a spolu sme vyšli von z izby. Nastúpili sme do výťahu a tam som ho okamžite pustila. Začudovane na mňa pozrel a ja som sa tvárila akože ho nevidím. Nepotrebovala som počuť Harryho otázky. Chcela som sa im hlavne vyhnúť a aj tým jeho zvedavým pohľadom.
Vystúpili sme z výťahu a zamierili si to priamo do jedálne. Za jedným stolom sedeli všetci do jedného.
„Dobré ráno" pozdravila som ich a Harryho som obdarovala jemným úsmevom.
„Sadnite si" usmial sa Louis. So Zaynom sme si sadli oproti sebe, ja vedľa Harryho a on vedľa Lou.
„Pristane ti to" zasmiala sa Lou.
„Ďakujem. Trvalo mi kým som sa do tých nohavíc vopchala" zasmiala som sa.
„Naozaj ti to pristane" pošepkal mi Harry.
„Harry..." nasadil výhražný tón Zayn.
„Prestaň" hodila som na svojho manžela rýchly pohľad.

„Veď ja nič" obranne zdvihol ruky a kapituloval.

„Kedy dnes máte koncert?" vyzvedala som. 

„O siedmej, ale po raňajkách musíme ísť na skúšku" ozrejmil mi Niall.
„Musím ísť s vami?" pozrela som na Zayna a ten pokýval hlavou, že nie „Lou? Nechceš ísť so mnou nakupovať?"
„Ja? Ježiiiš, veľmi rada s tebou pôjdem nakupovať" zvýskla od radosti.
„Chcela by som kúpiť nejaké veci pre bábätko a niečo väčšie pre seba" usmiala som sa a položila ruku na bruško.
„Už viete čo to bude?" vyzvedal Liam.
„Nebola som pri doktorke" zasmiala som sa.
„Ale možno by si mala ísť" odporúčal Harry.
„Pravidelne jej píše a hlási sa jej" poznamenal Zayn. Pokrútila som nad nimi hlavou a vytiahla mobil. Keď sa rozprávali o doktorke napadlo mi, že jej hneď pošlem sms. Napísala som jej, že som v poriadku a že momentálne sa nachádzame vo Foxborough. Odpísala mi, že tu pozná dobrého doktora a bola by rada ak by som ho dnes navštívila, k tomu mi pripísala jeho číslo. Pozrela som na sms a naozaj rozmýšľala nad tým, že tam zájdem. Opísala som si jeho číslo do mobilu a zaumienila si, že v izbe mu zavolám. 

Keď som zdvihla hlavu čašníci už na stôl niesli raňajky. 

„Kedy ste to stihli?" opýtala som sa začudovane.
"Kým si ty ťukala do mobilu" zasmiala sa Louis.
„Čo v ňom bolo také zaujímavé?" opýtal sa Zayn.
„Písala som doktorke, že všetko je v poriadku a že sme vo Foxborough" pokrčila som plecami.
„A?" vyzvedal ďalej.
„A poslala mi číslo na doktora, ktorého by som mala dnes navštíviť" odpovedala som otrávene.
„Ideš k doktorovi?" zatváril sa prekvapene.
„Pôjdem s tebou" vložil sa do toho Harry.
„Choď do riti! Jediný kto s ňou pôjde som ja" zahučal Zayn.
„Prestaňte! Pôjdem sama a možno vôbec" snažila som sa ich upokojiť.
„Mala by si ísť" pozrel na mňa Harry.
„Pôjde" ubezpečil ho Zayn a ja som nemala viac síl im dvom čeliť. Pustila som sa do raňajok a tých dvoch som okato ignorovala. Zayn dojedol ako prvý a ako prvý sa aj postavil od stola.
„Idem do sprchy a prezliecť sa. Kedy sa stretávame dole?" opýtal sa.
„O deviatej" usmial sa Liam a Zayn odišiel. Chvíľu po tom ako odišiel on som sa od stola postavila ja.
„Už ideš? Počkaj ma" chytil ma za ruku Harry a ja som ho ochotne počkala kým doje. Dojedol a postavil sa. Spoločne sme vykročili k výťahom.

„Čo si chcel?" dobiedzala som s úsmevom.
„Chcem sa s tebou porozprávať" nahodil.
„Kedy?" opýtala som sa.
„Po koncerte. Pozývam ťa na kávu" pozrel na mňa tým jeho pohľadom.
„Dobre, po koncerte" usmiala som sa a vystúpila z výťahu.

„Maj sa" zakričal za mnou ešte. Bez toho aby som sa obzrela som otvorila dvere na izbe a vošla dnu.
„Zayn?" zakričala som.
„Tu som" vykukol spoza dverí spálne.
„Po koncerte chcem ísť s Harrym na kávu" povedala som s malou dušičkou.
„V poriadku" usmial sa na mňa a ja som ostala zarazene stáť na mieste.
„V poriadku?" zopakovala som o oktávu vyššie.
„Jasné, nemôžem ti hovoriť s kým sa smieš stretávať" zasmial sa.
„Tak...ďakujem" usmiala som sa.
„Zavolaj tomu doktorovi" odporučil mi.

„Hej, hneď" usmiala som sa a vytiahla mobil. Našla som si ho a vytočila.

Dobrý deň, ordinácia doktora Crew. Ako vám môžem pomôcť?
Dobrý deň. Potrebujem hovoriť s pánom doktorom.
Samozrejme. Kto volá?
Pani Malik.
Hneď vás prepojím.
Ďakujem.


Chvíľu som počkala a ozval sa doktor.


Prosím, doktor Crew.
Dobrý deň, pán doktor. Volám sa Sophia Malik.
Ooo, pani Malik. Volala mi doktorka Faith, že sa mi ozvete.
Áno, potrebujem sa nechať vyšetriť.
Viem. Vaša doktorka mi spomínala, že máte rizikové tehotenstvo. Kedy môžete prísť?
Kedykoľvek.
Čakám vás dnes o piatej.
Ešte raz vám veľmi pekne ďakujem.
To nestojí za reč. Dovidenia.
Dovidenia.


Zložila som a pohľadom hodila po Zaynovi.
„Tak?" opýtal sa plný očakávania.
„Čaká ma dnes o piatej. Doktorka mu už volala" odpovedala som.
„Prídeš rovno na koncert?" zdvihol obočie.
„Vezmem si taxík a budem tam do šiestej" rýchlo som to zachraňovala. Otočil sa a hrabal sa vo svojom kufri. Keď sa otočil späť v rukách držal peňaženku. Vytiahol z nej kreditnú kartu a podal mi ju.
„Tu máš" usmial sa.
„Ale..." začala som.
„Žiadne ale. 9875" usmial sa a skryl mi kartu v dlani „Ber to ako odškodné za všetko čo som ti spôsobil"
„Zayn...to nemôžem" habkala som.
„Si moja žena a ja chcem aby si si to na dnešný deň zobrala" stál si za svojim.
„Ale len na dnešný deň" zašepkala som a prijala podávanú kartu. Víťazoslávne sa na mňa usmial.
„Kedy idete?" opýtal sa ma.
„Nedohodli sme sa, ale predpokladám, že sa sem dovalí za chvíľu" zasmiala som sa a v tej chvíli nám na dvere niekto zabúchal.
„Sophia" zakričala Lou.
„Už idem" pokrčila som plecami a pobehla jej otvoriť „Ahoj"
„Ahoj. Pripravená?" zašvitorila veselo.
„Samozrejme" zasmiala som sa „Idem Zayn, večer sa vidíme"
„Ahojte" zakýval nám a my dve sme odišli. Výťahom sme sa zviezli dole a prešli cez recepciu.
„Volala som nám taxík" usmiala sa na mňa.
„Super. Kde máš Lux? Ani na raňajkách nebola" opýtala som sa.
„Je s Tomom, nevidia sa často" zosmutnela. Hneď prišiel taxík, nasadli sme a Lou mu nadiktovala nejakú adresu.
„To mi je ľúto" pohladkala som ju po ruke.
„Ono sa to dá zvládnuť. Lux to chápe a Tom využíva každú voľno chvíľu len pre ňu. Máš šťastie, že tvoj manžel je pri tebe keď ho potrebuješ" usmiala sa na mňa.
„O tom by sa dalo polemizovať" pokrútila som hlavou.
„Prečo?" pozrela na mňa začudovane.
„To je nadlho" kývla som rukou „Kam to vlastne ideme?"
"Keď som tu bola minule objavila som úžasné nákupné stredisko. Nájdeš tam všetko, od kozmetiky až po oblečenie pre tehotné" zasmiala sa.
„Výborne, to všetko mi treba" usmiala som sa.
„Sme tu dámy. Bude to 10 dolárov" usmial sa na nás vodič.
„Nech sa páči" podala mu peniaze Lou.
„Ďakujem, príjemný zvyšok dňa" žmurkol a my sme vystúpili. Pred nami sa okamžite rozprestrel obchodný dom. Bol neskutočne veľký.
„Wau" otvorila som ústa dokorán.
„Hovorila som, že tu nájdeš všetko" zasmiala sa Lou.
„Tak...hor sa do nakupovania" zasmiala som sa a chytila Lou pod pazuchu.

Warrior (Zayn Malik - SK)Where stories live. Discover now