Po raňajkách sme sa presunuli k domu jeho rodičov. Dlho som tu nebola, chýbali mi a v podstate som bola celkom rada, že ich všetkých znova uvidím. Zayn vystúpil z auta a ja som ho nasledovala. Chytil ma za ruku a usmial sa na mňa. Ďalej sme kráčali už spoločne. Keď sme došli pod malé schody mohli sme počuť ako sa Trisha nad niečím rozhorčuje.
„Domov, sladký domov" zamrmlal Zayn a pokrútil hlavou. Stisla som mu ruku a snažila sa dodať mu silu. Zhlboka sa nadýchol a otvoril mi dvere. Vošla som prvá a hneď za mnou aj on.
HARRY
Keď som tesne pred obedom odchádzal, všetky veci boli na svojom mieste. Keby mi ten idiot Cowell nevolal, bol by som tu a videl ju. Zabránil by som mu aby ju odo mňa odviedol. Ukázal by som jje čo za monštrum si to vzala.Bol som ale za Simonom, pretože mal potrebu oznámiť mi, že sa dnes koná benefičný večierok, na ktorom nesmiem ako „člen" kapely chýbať. To, že členom už dlho nebudem zamlčal. Bolo mi to úplne jedno. Mal som zarobené na celý život. Mohol som si žiť ako v bavlnke a jedine čo mi chýbalo bola Sophia.
Bol som idiot. Mal som trvať na tom aby ostala pri mne. Nemal som ju vtedy nechať odísť z haly. Teraz by som tu nestál nad listom, ktorý mi nechala. Dal by som jej všetko, ona pre mňa znamenala všetko. Miloval som ju, nech si myslel kto chcel čo chcel. Mala ostať so mnou a nie s ním. Bola mi možno vďačná za všetko čo som pre ňu urobil, ale ja som ju chcel mať pri sebe. Potreboval som ju k prežitiu a vedel som, že ona potrebuje mňa.
Musel som ísť na ten večierok. Musel som ju vidieť. Jednoducho som tam musel byť. Okamžite som sa spamätal a prehrabával sa vo svojich oblekoch.
SOPHIA
„Deti moje. Tak rada ťa zase vidím, Sophia" vítala nás Trisha.
„Ahoj" silno som ju objala. Pomedzi to sa Zayn zvítal s Yaserom a sestrami.
„Vyzeráš úžasné" pochválila ma Waliyha.
„Strašne príťažlivá sa cítim s tým bruchom" opáčila som ironicky. „Ale vďaka."
„Poďte si sadnúť" usmieval sa na nás Yaser. Všetci sme sa na jeho slová presunuli do obývačky.
Ja so Zaynom sme si sadli vedľa seba na menšiu pohovku. Trisha s Yaserom a dievčatami sa rozložili okolo nás. Pripadala som si ako v krúžku anonymných alkoholikov.
„Ako sa máš?" vyzvedala Safaa.
„A čo dieťatko? Waliyha nám hovorila, že to bude dievčatko" rozžiarila sa Doniya.
„Dievčatá" napomenula ich Trisha. „Nechajte ju vydýchnuť a ty mi povedz aké meno chcete dať mojej vnučke" svoj pohľad presunula na mňa. Zayn s Yaserom sa rozosmiali.
„Mami" smial sa Zayn.
Pousmiala som sa nad takou idylkou a spustila. „Obe sa mame dobre, len maličká trošku neposlúcha. Priviesť ju na svet bude obtiažnejšie ako si doktorka myslela" priznala som. „Meno už máme vybraté, ale chceme aby to pre vás bolo prekvapenie" chytila som Zayna za ruku a on pokýval hlavou.
„Dúfam, že všetko bude v poriadku a dievčatko príde na svet tak, ako sa patrí" usmiala sa Trisha.
„Kedy sa narodí?" zapojila sa Waliyha.
„Som na konci siedmeho mesiaca, takže kedykoľvek" zasmiala som sa. „Doktorka povedala, že príde na svet predčasne."
„Neboj sa. Aj Zayn prišiel na svet predčasne a pozri sa na neho teraz" z láskou sa na neho Trisha zadívala. Otočila som hlavu jeho smerom a zachytila jeho pohľad. Pomaly som nadvihla kútiky úst a usmiala sa.
Žmurkol na mňa a pohľad otočil späť k Trishi. „Mami? Sophia by sa potrebovala dať dokopy. Ideme na ten večierok."
„Poď so mnou" urýchlene sa postavila Waliyha a vystrela ku mne ruku. Vďačne som sa na ňu usmiala a chytila sa jej. Postavila som sa na nohy, Zayn mi podal krabicu so šatami a ťarbavo som nasledovala Waliyhu.
Mala som pocit, že mi Waliyha chce niečo povedať a ak som mala pravdu, vedela som aj to, čo mi chce povedať.
Zaviedla ma do kúpeľne a zatvorila za nami dvere. Šaty som položila na vaňu a otočila sa k svojej švagrine.
„Tak spusti" zasmiala som sa.
„Max ma požiadal o ruku" zapišťala a hodila sa mi okolo krku. Ostala som zarazene stáť, bezpohnutia. Až po chvíli mi došlo, čo mi vlastne povedala.
„Ty sa budeš vydávať? Waliyha, prečo si mi to nepovedala skôr?" karhala som ju s úsmevom na perách.
Hlasno sa zasmiala a priložila si prst k perám. „Nikto o tom nevie."
„Bože, poď sem" silno som ju stisla v náruči. „Kedy sa im to chystáte povedať?" pokrčila plecom a smutne sklopila zrak. „Ste spolu krátko" skonštatovala som.
„Neviem čo mám robiť" rozhodila rukami.
„Snáď nie si..." nebola som schopná pokračovať vo vete. Zdvihla pohľad a jemne sa na mňa usmiala. „Waliyha!"
„Nie som" zasmiala sa. „Chceme sa zobrať lebo sa ľúbime."
„Chvalabohu, dieťa je možno dar, ale určite sa pre to netreba brať" usmiala som sa.
„Povedala žena môjho brata, ktorá sa za podobných okolností vydávala" žmurkla.
„Daj pokoj" mávla som rukou. „Dobre si rozmyslite či sa chcete tak skoro brať a teraz vypadni. Chcem sa osprchovať a obliecť" zasmiala som sa.
„Milé to žieňa..." zaškerila sa a vyšla z kúpeľne von. Zamkla som za ňou dvere a zobliekla sa.
Pustila som prúd teplej vody a vliezla pod neho. Na stojane v sprche som si pohľadala nejaký sprchový gél a použila ho. Umyla som si vlasy a následne vyšla zo sprchy. Zabalila som sa do osušky a vyšúchala si vlasy. Poutierala som sa a osušku prevesila na práčku. Vlasy som si vyfénovala a zopla na vrchu hlavy. Pár prameňov som si nechala visieť popri tvári. Keď som hlavou potriasla, ďalších pár sa mi uvoľnilo vzadu a bola som spokojná. Usmiala som sa na svoj odraz. Jemne som sa ešte namaľovala a obliekla.
Odomkla som dvere a vyšla z nich. Pred dverami stál Zayn a čakal ma. Vyzeral úžasne. Čierny oblek, ktorý mal na sebe mu padol ako uliaty. V rukách držal motýlika rovnakej farby ako boli moje šaty. Usmial sa a ja som ho milovala ešte viac. Natiahol ku mne ruku a ja som mu z nej vybrala motýlika. Podišla som k nemu bližšie a zapla mu ho. Na malú chvíľu som ruky položila na jeho hruď. Srdce mu bilo rýchlejšie ako zvyčajne.
„Vyzeráš úžasne" zašepkal.
„Ďakujem" usmiala som sa. „Aj tebe to pristane."
******************
Mňa to fakt mrzí :( ja sa už polepším. Zajtra si na to sadnem a sľubujem, že napíšem aspoň 3 časti aby som toho nemala tak veľa lebo to je masaker :D potešte aspoň vy mňa keď už ja v tomto zlyhávam.
Príbeh sa blíži ku koncu :) skúste si tipnuť ako to celé nakoniec skončí...bude to happyend, alebo sa niečo pokazí? Čoho je Harry schopný? Pokazí niečo Sophia, alebo to bude Zayn?
Na záver ešte jedna otázka...alebo pripomienka....mohli ste si všimnúť, že som napísala ďalšie dva príbehy ( čiže dokopy tri :D ) a každý jeden príbeh je s niekym iným...jediný z kapely, o ktorom som príbeh nenapísala je Liam...otázka/pripomienka znie: Chcete aby som napísala ešte jeden príbeh s Liamom?
Komentujte, hádžte hviezdičky a nenadávajte veľmi na mňa :-* príjemné čítanie
YOU ARE READING
Warrior (Zayn Malik - SK)
Fanfiction"Nechcem byť tvojim hrdinom. Nechcem byť veľkým mužom." Pochopia čo znamená milovať? Alebo skončia v nešťastnom manželstve, z ktorého niet úniku?