Prepáčte, že až teraz, ale vážne to skôr nešlo :) poprosím komentár a hviezdičky :3 prijemne čítanie :-*
S nakupovaním sme skončili až o štvrtej a u doktora som mala byť o piatej.
„Kedy máš byť v hale?" opýtala som sa Lou keď som so Zaynovou kartou zaplatila posledný nákup.
„O piatej" usmiala sa na mňa.
„Tak v tom prípade ťa pozývam na zmrzlinu" zašvitorila som.
„Poznám tu jednu skvelú cukráreň" nadchýňala sa.
„Tak ma veď" zasmiala som sa. Chytila ma pod pazuchu a ťahala ku eskalátorom. Vyviezli sme sa hore a tam ma ťahala ďalej. Prišli sme až k veľkým polkruhovým dverám. Lou ich otvorila a ja som vstúpila dnu. Vyzeralo to...luxusne. Okrúhle stoly a okolo rozkošné biele kreslá.
„Sadnite si dámy" usmial sa na nás urastený čašník.
„Ďakujeme" koketne sa na neho usmiala Lou a ja som len pokrútila hlavou. Čašník nás zaviedol k jednému zo stolov a odsunul nám stoličky. Bol milý a neskutočne šarmantný.
„Čo vám prinesiem?" zahľadel sa na Lou a čakal.
„Ja si dám banánový pohár" usmiala sa a sklopila pohľad. Čašník si to zapísal a otočil svoj pohľad na mňa.
„Čokoládovú zmrzlinu, dva kopčeky, na to si dám čokoládovú polevu a jahody" usmiala som sa. Začudovane zdvihol obočie.
„Sú dvaja" zasmiala sa Lou a čašníkov pohľad padol na moje bruško. Mimovoľne som si ho chytila a on sa usmial.
„Hneď to bude" žmurkol a odišiel.
„Koketovala si s ním" poznamenala som.
„Ja viem" mykla plecami Lou „Chcela som sa pohrať"
„Nemáš Toma?" zasmiala som sa.
„On sa so mnou takto hrať nechce" zahrala akože smutnú.
„Skúsila si to vôbec?" nadvihla som obočie.
„Raz" priznala „Behom piatich minút sme skončili v posteli a splodili Lux" žmurkla na mňa „A ty? Skúšala si to niekedy na Zayna?"
„Neskúšala a ani neskúsim v najbližších rokoch" zvážnela som.
„Prečo?" opýtala sa.
„To je dlhý príbeh" snažila som sa zmeniť tému.
„Môžem sa ťa niečo opýtať?" pozrela mi priamo do očí a ja som okamžite pochopila.
„Chceš vedieť ako sme sa k sebe dostali. Však?" sklopila som pohľad. Po tak vydarenom dní som si znova musela pripomenúť svoj osud, ktorý nebol dvakrát šťastný.
„Ak sa na to necítiš ja to pochopím" prikryla moju ruku svojou.
„Ak mám byť úprimná ani neviem. Lottie, Liamova priateľka, mala narodeniny. Strašne som sa opila...no, Zayn ma opil. Ráno som sa vedľa neho zobudila a o tri mesiace neskôr som zistila, že som tehotná" pomaly som rozprávala a dávala dôraz na každé slovo.
„To sa na neho podoba" vzdychla si.
„Lou? Aký bol pred tým?" opýtala som sa niečo čo mi vŕtalo v hlave od kedy sme sa vzali.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Warrior (Zayn Malik - SK)
Fanfic"Nechcem byť tvojim hrdinom. Nechcem byť veľkým mužom." Pochopia čo znamená milovať? Alebo skončia v nešťastnom manželstve, z ktorého niet úniku?