Ahojte :) keďže sa nikto nevyjadril tak som sa rozhodla začať pridávať Warriora :) za každé 3 komentáre a 3 hviezdičky bude nová časť :) Prosím komentujte a hodnoťte nech viem či to za to stojí :)
V živote každého človeka raz nastane chvíľa, kedy je nútený obzrieť sa späť. Postupne si začne uvedomovať koľko chýb za svoj krátky život napáchal. Uvedomí si koľkým ľuďom ublížil a koľkých svojimi rozhodnutiami sklamal. Tiež si však uvedomí, koľkí ľudia sklamali jeho a kto mu ako jediný ostal. Možno sa vám to nezdá ale v živote bolo, je a vždy aj bude nejaká situácia, ktorá vás donúti zamyslieť sa nad všetkým. Nad tým čo ste napáchali a nad tým ako sa v budúcnosti vyhnúť rovnakej chybe. Veď ako sa hovorí: „Človek sa učí na vlastných chybách"
Ja som sa nad svojimi chybami začala zamýšľať až príliš neskoro. Stačilo jedno iné rozhodnutie. Možno, že by stačilo ak by som pila o niečo menej alkoholu v ten deň. Možno, že by všetko bolo inak ak by som vtedy odišla.
Teraz sa už nikdy nedozviem čo mohlo byť keby som svoje rozhodnutie zmenila. Pokašľala som si to na plnej čiare a to sa už, bohužiaľ, nikdy nezmení. Mohla som byť šťastná po boku osoby, ktorú ľúbim, so svojou vysnívanou prácou ale namiesto toho som ostala s dieťaťom a v manželstve, ktoré spelo do zániku už od samého začiatku.
Chcete vedieť, kedy sa celý môj život začal rúcať? Ako to prebiehalo? A čo bolo na konci mojej púte? Prečítajte si ďalšie rozprávanie môjho, nie celkom šťastného, života a dozviete sa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Warrior (Zayn Malik - SK)
Hayran Kurgu"Nechcem byť tvojim hrdinom. Nechcem byť veľkým mužom." Pochopia čo znamená milovať? Alebo skončia v nešťastnom manželstve, z ktorého niet úniku?