Prepáčte, že znova tak neskoro ale zabudla som :D znie to možno neuveriteľne ale naozaj som si neuvedomila, že nedeľa už bola :) snáď mi to odpustíte :)
Zayn zaparkoval pri najbližšej reštaurácií a ochotne počkal kedy mi uráči vystúpiť z auta.
„Kriste, pohni si" zamrmlal. Len som prevrátila očami a nasledovala ho dnu. Čašník nám našiel najodľahlejší stôl a odviedol nás k nemu. Bola to menšia výhoda, sedieť tak ďaleko od všetkého, nikto ma nemohol vidieť s idiotom po boku.
„Čo si chcel prebrať?" opýtala som sa ho protivne hneď ako som sa usadila.
„Ako som povedal, náš budúci život" usmial sa slizko.
„Absolútne na teba nemám náladu" pozrela som na neho skleslo.
„Máš smolu, zajtra sa berieme. Budeš ma mať na krku do konca svojho biedneho života" zasmial sa a keby neprišiel čašník ublížila by som mu, verte mi, že by som mu ublížila.
„Čo si dáte?" opýtal sa nás. Zayn okamžite objednal pre seba a, samozrejme, aj pre mňa. Bolo mi úplne jedno čo budem jesť podstatné pre mňa bolo, že jesť budem. Hladná som síce nebola ale moje maličké určite bolo.
„To, že sa zajtra berieme neznamená, že ťa budem tolerovať" začala som.
„To, že sa zajtra berieme neznamená, že ti budem verný" vrátil mi.
„A ty si myslíš, že sa pre to psychický zrútim?" zasmiala „Rob si čo chceš, trtkaj si koho chceš ale mne daj pokoj." Neodpovedal mi. Nezmohol sa ani na pol slova. Neviem čo tento chlapec čakal. Že sa mu hodím okolo krku? Bol na veľkom omyle. Bol mi absolútne ukradnutý.
V tichosti sme teda dojedli náš obed a zo Zaynovho pohľadu som vyrozumela, že domov sa ešte nechystáme.
„Kam ideme teraz?" opýtala som sa ho keď sme už sedeli v aute.
„S chalanmi ideme nahrávať novú pesničku" usmial sa konečne úprimne.
„Nevedela som, že dnes budeš s chalanmi" pozrela som na neho prekvapene. Ak ma pamäť neklamala pred Simonom povedal, že im pošle sms.
„Ani ja ale zmenilo sa to" odpovedal mi nevrlo.
„Kedy?" opýtala som zo zvedavosti.
„Keď si trčala u gynekologičky" odvrkol „A už sa nepýtaj blbosti"
„Sorry" zdvihla som obranne ruky a zavrela ústa. Zvyšok cesty už prebehol bez slov. Ak takýto bude aj život s ním, skončila som. Bola som zničená keď som mala pomyslieť na budúcnosť. Chcela som vrátiť čas ale vedela som, že to nejde a z toho som bola zničená oveľa viac.
„Sme tu" vytrhol ma z myšlienok Zaynov prenikavý hlas. Poslušne som vystúpila a nechala ho nech ma odvedie do miestnosti kde mali nahrávať. Všetci tam už boli a čakali len na nás.
„Konečne" zaburácal Paul.
„Prepáč, boli sme sa najesť" usmial sa na Paula a mňa obdaril ďalším škaredým pohľadom. Mala som chuť vyškrabať mu tie jeho krásne oči ale vedela som, že by sa mi to nepodarilo a zbytočne by som si robila nervy.
„Ahojte" usmiala som sa na všetkých.
„Ahoj" pozdravili ma všetci okrem Harryho. Ten sa ku mne prihnal ako veľká voda a silno ma objal.
„Hey" zašepkal mi do ucha.
„Hi" usmiala som sa.
„Ako sa máš? A ako sa ma malé?" opýtal sa starostlivo.
YOU ARE READING
Warrior (Zayn Malik - SK)
Fanfiction"Nechcem byť tvojim hrdinom. Nechcem byť veľkým mužom." Pochopia čo znamená milovať? Alebo skončia v nešťastnom manželstve, z ktorého niet úniku?