Epilóg

694 47 12
                                    

Boli časy, keď som si myslela, že skončím v nešťastnom manželstve s človekom, ktorého nemilujem. Boli časy, keď som nežila, len prežívala. Boli časy, keď som mala chuť všetko nechať tak a odísť. To boli tie časy, kedy som nedokázala rozmýšľať, opúšťali ma všetky sily a bála som sa. Bála som sa tak veľmi, že som nevnímala nič okolo seba. Vytvorila som si svoju vlastnú bublinu, v ktorej som žila. Po potrate to bolo ešte horšie a nebyť maľovania, zbláznila by som sa.

Zayn mi ublížil tak ako nikto iný pred ním, ale tak ako nikto iný pred ním, mi dal to najcennejšie čo mohol. Dal mi svoju lásku.

Keď sme sa stretli po prvýkrát, obľúbila som si ho, ale po tom čo mi spravil som ho nenávidela. Nenávidela som ho tak veľmi, až to bolo neznesiteľné. Nenávidela som to zelenooké stvorenie. Nenávidela som ho tak, že som bola ochotná sama a bez peňazí vychovávať dieťa. Lenže osud to chcel inak a my sme sa vzali. Prvé mesiace po jeho boku boli horšie ako peklo na zemi. Jeho nespočetné množstvo nevier a výčitok.

Nepopieram, že už vtedy som si zmýlila lásku s nenávisťou. Bolelo to, a keď si na to spomeniem, stále to bolí, ale dnes viem, že všetko sa dialo pre niečo. Obaja sme si museli prejsť peklom, aby sme neskôr mohli nájsť spoločné šťastie.

V mojom živote sa bili dve strany. Hlava hovorila Harry, ale srdce ma stále ťahalo za Zaynom. Pri Harrym som mala pocit istoty. Vedel mi dať pocítiť, že som milovaná, ale Zayn mi dal iný pohľad na svet. Naučil ma úprimne a od srdca sa znova smiať. Naučil ma milovať seba samú a ľudí, ktorí mi v mojom živote ublížili. Pomohol mi nájsť moju dlho stratenú rovnováhu a pomohol mi dokázať sebe samej, že som hodná lásky iného človeka. No hlavne mi pomohol pohnúť sa z miesta, nemyslieť na minulosť, ale pozerať do budúcnosti a začať žiť život po jeho boku.

***********************************

Koniec :)

Píše sa mi to zvláštne, tak nejak ťažko a zároveň ľahko. Príbeh som si sama obľúbila celkom dosť :) a teraz, keď je koniec, mám pocit akoby sa vo mne niečo zlomilo :) áno, zlomilo...toto celé ma posunulo znova o pár krokov ďalej :) vy ste ma posunuli o pár krokov ďalej :)

To, čo som po celé tie mesiace písala mi pomohlo uvedomiť si pár vecí a dúfam, že vám príbeh tiež niečo dal :) ak áno tak to kľudne napíšte dole do komentára, alebo aj mne do správy :) budem len rada ak sa čo i len jeden taký človek nájde :)

Nechcem byť ako jedna z mnoha :) chcem tu byť pre vás a ukázať vám, že každý sme zraniteľní, plní bolesti či šťastia, ale hlavne to, že nikdy nie sme na všetko sami :)

Na záver už len jedno veľké ĎAKUJEM :-* ďakujem vám, že ste to so mnou a so Sophiou vydržali až dokonca :-* boli ste neskutoční :)

P.S.: V priebehu dvoch - troch dní (štvrtok, piatok ráno) pribudne na mojom profile nový príbeh a ja zverejním Prológ :) budem rada ak si ho prečítate a ohodnotíte :)

:-* s láskou vaša Kí

Warrior (Zayn Malik - SK)Where stories live. Discover now