57. kapitola

507 41 12
                                    

Zas a znova meškám s časťou :( prepáčte, ale keď ono to inak nejde. Budem sa vážne snažiť písať čo najlepšie a najrýchlejšie :) odpusťte mi to :D teraz k časti :D nezabite ma na konci a chyby opravím v noci :-* príjemné čítanie :3



SOPHIA

Sedela som za stolom a večerala. Oproti mne sedel Harry a nad niečím sústredene premýšľal. Mal taký ten zvláštny výraz v tvári. Pomaly, ale isto, som plánovala ako sa vytratím aby som mohla zavolať Zaynovi tak ako som mu sľúbila. Rukou som si prehrabala nové, krátke vlasy a potriasla hlavou.

„Pristane ti to" usmial sa na mňa znenazdajky Harry.

„Ou, vďaka" vysúkala som zo seba.

„Musím sa ti s niečím priznať" začal a sklopil hlavu.

„Čo sa stalo?" opýtala som sa ho.

„Pamätáš si tú noc čo si od Zayna odišla?" jemne som prikývla. Presne som si na to pamätala a do teraz som to mala v živej pamäti. Nechápala som ale prečo to teraz vytiahol. „A tá žena, ktorá bola so Zaynom. Vieš, ja som ich zoznámil" vyvalila som na neho oči. „Bola to moja bývala spolužiačka a nanominovala sa nám tam. Ja som nevedel čo mám robiť" rozhodil rukami.

„Prečo si ich zoznámil?" hovorila som pomaly aby som ho nerozhnevala.

„Chcela to" pozrel na mňa zúfalo. Zložila som si hlavu do dlaní a zhlboka sa nadýchla.

„Idem do izby" odsunula som od seba tanier a snažila sa postaviť. Harry bol však rýchlejší a skôr ako som sa postavila už stál nado mnou, držal ma za lakeť a z očí mu šľahali blesky.

„Nikam nejdeš" precedil pomedzi zuby.

„Pusť ma! To bolí" zaskučala som.

Okamžite ma pustil a ospravedlňujúco na mňa pozrel. „Ja, nechcel som."

„Nechaj ma, Harry. Teraz idem do izby a nechaj ma odísť" pozrela som na neho vystrašene.

„Prepáč" sklopil hlavu a ja som okolo neho prekĺzla. Najrýchlejšie ako som vedela som vybehla hore po schodoch, vošla som do izby a zamkla za sebou dvere. Schytila som do rúk mobil a vytočila Zayna.

Sophia? Bože, som taký šťastný, že voláš. Si v poriadku?

Ja neviem, Zayn.

Spravil ti niečo?

Nie, teda...neviem.

Ako to, že nevieš? Tak urobil ti niečo, alebo nie?

Priznal sa mi, že to on ťa zoznámil s tou...ženskou a potom sa nahneval lebo som chcela odísť do izby.

Drž sa od neho ďalej, Sophia. Bola pri tebe Lottie?

Nebola. Chcela prísť, ale zatrhla som jej to. Viem sa o seba postarať!

O tom nepochybujem, miláčik, ale bol by som pokojnejší ak by bola pri tebe.

Ty si strč toho miláčika a svoj pokoj na dušičke. Volám ti pre niečo iné.

Prepáč mi. Viem, že som to zase posral a mrzí ma to.

Ako vždy. Mal by si vedieť, že maličká je na tom celkom zle.

To je ďalšia vec, ktorú musíme prebrať. Čo ti povedala doktorka?

Vraj má veľmi zlú polohu a so stopercentnou pravdepodobnosťou budem rodiť skôr. Zvládam všetko sama, nemusíš sa o nás báť len som považovala za slušné oznámiť ti to.

Warrior (Zayn Malik - SK)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt