52. kapitola

535 45 21
                                    

Vďaka za komentáre :3 ste lásky :-* nechce sa mi veľmi rozpisovať, ale bola by som rada ak by ste sa vyjadrili :D hocičo tam napíšte, koniec vám možno pomôže :D či to Harry myslel zle, či to spravil narokom, čo Sophia našla :D a tak podobne :D chcem vedieť vaše úvahy :) i love you guy :-* príjemné čítanie :3



Vybehol som von a trielil kade ľahšie. Nikdy mi ešte nebolo tak strašne zo samého seba. Hnusilo sa mi čo som spravil. Hnusil som sa sám sebe. Kokot, nadával som si v duchu. Bil som sa do hlavy ako som takto mohol klesnúť. Až na samé dno. Behom pätnástich hodín.

Zastavil som si prvý taxík a nadiktoval adresu hotela, do ktorého som mal namierené. Usadil som sa dozadu a čakal kedy ma taxikár vyslobodí zo sladkej nevedomosti. Prečo sa tomu vlastne hovorí sladká nevedomosť? Vôbec nebola sladká. Bola to horká príchuť čo z nej vyžarovalo. Neznášal som sa za toto všetko. Kto, doboha, bola Sarah? Ako som ju spoznal? Prečo som to urobil? Bol som ja ten iniciatívny, alebo to bola ona?

Toľko otázok mi vírilo hlavou a žiadne odpovede. Nemohol som sa sústrediť na svoje myšlienky, chcel som sa skryť do nejakej diery a nikdy odtiaľ nevyjsť. Som sprostý. Sprostý, sprostý, sprostý.

„Pane? Sme na mieste" odkašľal si taxikár a zahľadel sa na mňa v spätnom zrkadle.

„Oh, jasné. Vďaka" zahabkal som a podal mu do ruky bankovku. Vystúpil som z auta a zamieril si to na recepciu. Vošiel som do haly a pohľadom prečesal okolie.

Na pravej strane sa nachádzal bar a na opačnej milá slečna v sexy kostímčeku. Neochotne som radšej otočil svoj pohľad k baru. Za barom sedela jediná osoba. Jej dlhé červené vlasy viali vo vetre z ventilátora. Niečo v mojich nohaviciach mi hovorilo, že s tou ženou som zažil najlepšiu noc v mojom doterajšom živote. Krista, Malik, daj si pohov. Kričalo na mňa moje vnútro.

Pomaly som prešiel za ňu a chytil ju za rameno.

„Sarah?" zatiahol som potichu. Otočila sa ku mne a celá tvar sa jej rozžiarila. Otvorila náruč a silno ma objala.
„Zayn" zavzdychala.

Odtiahol som sa od nej „Mali by sme sa porozprávať."

„Dáš si niečo?" opýtala sa ma.

„Morgana" zatiahol som okamžite.

„Jeden Morgan a jeden Cosmopolitan" usmiala sa na barmana. Dala si záležať na každom svojom pohybe. Prehodila si nohu cez nohu. Mini sukňa sa jej vyhrnula ešte vyššie. Koketne privrela oči a oprela sa o bar.

„Musíme sa porozprávať" zopakoval som zízajúc na jej veľké plné prsia.

„Čo chceš vedieť?" vystrela sa a nechala ma hľadieť len na jej dva poklady.

Musel som vynaložiť nadľudské úsilie aby som sa venoval jej očiam. „Č-čo sa v tú noc stalo?"

„Spali sme spolu" odvetila jednoducho.

„Vaše nápoje" priplietol sa medzi nás barman a posunul pred nás poháre. Svoj som si pritiahol k sebe a čakal kým odíde. Sarah sa na neho usmiala.

„Ešte niečo?" zavrčal som keď sa nemal k odchodu.

„Prepáčte" začervenal sa a pratal kade ľahšie.

„Ako sme sa k sebe dostali?" vyzvedal som keď konečne odišiel.

„Harry nás zoznámil" zasmiala sa.

Warrior (Zayn Malik - SK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora