Nebudem sem nič obšírne písať len...prepáčte :D užite si ďalšiu časť :-* a poprosím si "láskyplné" komentáre :D :D
Bozk mi opätoval a bol čoraz náruživejší. Keď sa odo mňa odtiahol zahľadel sa mi do očí a usmial sa. Nepotreboval slová, aj keď ja som potrebovala počuť tie dve slová viac ako čokoľvek iné. Zatvoril oči a vyzeral ako keby sa modlil. Nechápala som čo robí.
„Ďakujem" zašepkal akoby ani nie pre mňa a znova ma pobozkal.
Zvyšok koncertu som už ani nevnímala. Videla som len jeho krásne oči a úsmev, ktorý v tej chvíli patril mne a nikomu inému.
Keď sme odchádzali zastavili sme sa ešte pri tých Beyoncé s Jay-Zim a chlapci sa s nimi zarozprávali, ja som dostala autogram a fotku od oboch a bola som úplne spokojná.
Po odchode z koncertnej haly som bola unavená, ale dokonalo šťastná.
„My s chlapcami ideme ešte do baru" usmial sa na mňa Zayn.
„Mňa tam, dúfam, ťahať nechcete" pozrela som na neho so zdvihnutým obočím.
„Nechceš ísť?" zaplietol sa do toho Niall.
„Som unavená a chcela som ešte volať s Waliyhou" priznala som.
„Škoda" posmutnel Zayn.
„Vyhodíme ťa pred hotelom" chytil sa iniciatívy Liam.
„Ďakujem" usmiala som sa na neho unavene. Pred hotelom sme boli raz-dva. Ako jediná som vystúpila a vyviezla sa na naše poschodie. Prešla som priamo k Maxovej izbe a zaklopala. Otvoril skoro okamžite.
„Fííha, pristane ti to" usmial sa na mňa okúzľujúco.
„Vďaka, prezlečiem sa a prídem" prešla som priamo k veci.
„Oke, ja to zatiaľ pripravím" žmurkol na mňa a zatvoril dvere. Otočila som sa a otvorila dvere na našej izbe. Ešte, že sme mali izby priamo oproti sebe.
V izbe som zo seba zhodila šaty a navliekla na seba legíny a rozťahané tričko. Obula som si ponožky, rozpustila si vlasy a potriasla hlavou. Rýchlo som vyšla a zaklopala na jeho dvere.
„Hurá" zajasal a hodil sa na posteľ „Zavri dvere" poslúchla som ho a zatresla ich za sebou. Nevinne som sa na neho usmiala a vtiahla sa do postele. Pritiahla som si notebook bližšie k sebe a naťukala prihlasovacie meno a heslo na skype.
„Dohodol si sa s ňou?" pozrela som smerom k Maxovi kým sa ten pekelný stroj snažil prihlásiť ma.
„Hej, mala by tam už byť" zasmial sa nedočkavo a mňa konečne prihlásilo. Hneď som stlačila video hovor a spolu sme čakali kým to zdvihne.
„Ahojte" zapišťala hneď ako zdvihla.
„Ahoj láska" usmial sa na ňu láskyplne Max.
„Čau švagrina" zasmiala som sa.
„Bože, by ste neverili jak strašne mi chýbate" začala hneď.
„Nebudeme začínať takouto témou" zahriakla som ju a záhadne sa usmiala.
„Čo sa stalo?" vyzvedala okamžite.
„Budú babské reči?" opýtal sa Max.
„Jop" prikývli sme s Waliyhou naraz a on si vzdychol.
„Idem si dať kúpeľ a potom prídem" zvesil plecia a odkráčal do kúpeľne.
„Tak? Hovor" nabádala ma.
ESTÁS LEYENDO
Warrior (Zayn Malik - SK)
Fanfic"Nechcem byť tvojim hrdinom. Nechcem byť veľkým mužom." Pochopia čo znamená milovať? Alebo skončia v nešťastnom manželstve, z ktorého niet úniku?