1. kapitola

1.4K 57 4
                                    

Naozaj prosím každého kto to číta nech komentuje a hodnotí, alebo aj vy dvaja či traja to skúste poradiť kamátkam/kamarátom hocikomu :) budem vám neskutočne vďačná :) neviem či sa mi oplatí písať niečo pre troch ľudí ;)

„Sophia?" začala nesmelo Charlotte.

„No?" otočila som znudene hlavu.

„Dnes ti chcem predstaviť Liama" pozrela na mňa prosebne.

„Lottie, prestaň s tým" povedala som jej pokojne a ďalej sledovala televízor.

„Prečo mi to robíš?" bola zo mňa zúfala.

„Vysvetlila som ti to už asi miliónkrát, proste ho spoznať nechcem" prevrátila som očami.

Takto to u nás chodí deň čo deň, už tri mesiace. Od kedy sa moja najlepšia kamarátka Charlotte dala dokopy s Liamom Payneom. Áno presne ten Liam Payne, ten slávny Liam z One Direction, všetci sa môžeme ísť jedine tak schovať čo najhlbšie pod zem z ich dokonalosti. Bože, ako keby boli nejakí hrdinovia. Neviem čo na nich všetci vidia. Nehovorím, že nič nedokázali , ani si o nich nemyslím nič zlé len osobne zastávam názor, že to sú piati obyčajní chalani, ktorí boli v akomsi X-Factore a akýmsi záhadným spôsobom sa stali slávnymi. Myslia si, že môžu všetko a takýchto ľudí ja naozaj nemám chuť spoznať. Nech si to Lottie vyhodí z hlavy! Nechcem ich spoznať a koniec. Neviem čo na tom nechápe. Nerada spoznávam nových ľudí a týchto neandrtálcov už vôbec nie. Teda keby to bol taký Ben Haggerty/Macklemore alebo Beyonce, nepovedala by som ani pol slova ale One Direction? Čo som komu spravila?

S Lottie sa nehádame veľmi často, ale keď sa hádame je to práve preto, že ich odmietam spoznať.

A tak to bolo aj po štyroch mesiacoch čo sme s Lottie začali bývať spolu.

„Mňa to už nezaujíma! Dnes príde Liam a aj ostatní chalani a ty ostaneš doma" rozkričala sa jedno poobedie.

„Si normálna? Mňa tu neudržíš, odchádzam" vstala som z pohovky a snažila sa cez ňu prejsť. Pretlačila som sa až k vchodovým dverám a chytila som kľučku. Stlačila som ju a snažila sa otvoriť dvere, boli však zamknuté „Odomkni to" otočila som sa k nej nahnevane.

„Nie" usmiala sa provokačne.

„Ja ťa zabijem Charlotte" zvrieskla som.

„Ostaneš tu a nikam nepôjdeš. Dnes ich spoznáš a viac už o tom nechcem počuť" posledný krát sa na mňa pozrela a odišla do kuchyne. Ja nikoho spoznávať nebudem. Dotknutá som dupala do svojej izby a zavrela sa tam. Aby som jej ukázala ako ma naštvala buchla som dvermi a zamkla ich. Zaumienila som si, že z nej nevyjdem, až kým neodídu z môjho bytu, podotýkam z môjho bytu.

Sedela som v izbe asi dve hodiny keď mi na dvere začala vyklopkávať Lottie „Sophi, miláčik, poď von" začala milo. Si myslí, že keď bude milá vyjdem odtiaľto? Na to nech zabudne, hundrala som si sama pre seba.

„Nie" odpovedala som jej protivne.

„Sophia, netrucuj a poď von" stále sa snažila ísť na mňa milo.

„Nie" zatiahla som rázne a hodila sa na posteľ.

„Sophia" pomaly ale isto začínala byť hysterická. Na truc som jej neodpovedala „Bože Sophia, veď nechcem od teba tak veľa. Chcem len aby si ich konečne spoznala, chcem aby si spoznala môjho Liama" zapla som si pesničky a začala som si pospevovať dostatočne nahlas aby si uvedomila, že ju mám úplne na háku „Vypni to a poď von" začala na mňa kričať spoza dverí.

„Ty nerozumieš slovíčku nie? Ja tých debilov nechcem spoznať a koniec" odpovedala som jej.

„Prosím ťa, čakajú nás dole. Prečo mi to stále robíš? Len jedno zoznámenie a potom ti dám pokoj" prosíkala.

Vstala som z postele a odkráčala ku dverám, odomkla som ich a rázne otvorila „Zoznámim sa s nimi a viac ma tam už neuvidíš" hodila som na ňu vražedný pohľad.

„Jeden večer, viac od teba nežiadam" pozrela na mňa prosebne.

„Vieš, že ťa neznášam Evans?" pozrela som na ňu a s hlasným dupotom prešla do predsiene.

„Ja ťa zase milujem" usmievala sa ako slniečko. Počkala som ju tam a nechala nech vojde do obývačky ako prvá.

„Hi" sykla som keď som prekročila prah dverí a zamierila si to rovno do kuchyne.

„Sophia" pozrela na mňa Lottie.

„Charlotte" vrátila som jej.

„Poď sa s nimi aspoň zoznámiť" hádzala po mne zúfale pohľady.

„Som hladná, nejedla som od obeda. Keď vydržali čakať na mňa štyri mesiace vydržia ešte aj tú malú chvíľku" rozhodila som rukami. V kuchyni som si spravila jednoduchý sendvič s arašidovým maslom, zobrala ho do ruky a vrátila sa naspäť do obývačky. Bola som taká hladná ako ešte nikdy. Počas toho ako som sa napchávala sendvičom som si ich všetkých pozorne prezrela. Neboli na zahodenie ale nič pre mňa.

„Už si dojedla?" pozrela na mňa naštvane Lottie.

„Hej" oblízala som si všetkých desať prstov a utrela ich do nohavíc.

„Bože, ty si také prasa" zabíjala ma pohľadom.

„Si si ešte nezvykla?" usmiala som sa na ňu nevinne.

„Ty ma raz zabiješ" pozrela na mňa skľúčene.

„Nebola by som to ja keby som za niečo nemohla" žmurkla som na ňu.

„Dosť vy dve" zapojil sa do debaty akýsi chalan s divne ulízanými vlasmi a chytil Lottie za ruku.

„Ty budeš Liam" pozrela som na neho otrávene.

„A ty Sophia, veľa som o tebe počul" usmial sa.

„Ja o tebe vôbec" poobzerala som sa po izbe.

„Buď milá" poprosila ma potichu Lottie. Len som jej prikývla a nahodila ten najmilší úsmev akého som bola schopná „Takže Sophi toto je Louis, Niall, Harry a Zayn" všetci ma objali a predstavili sa mi aj sami.

„Teší ma" neúprimne som sa usmiala.

„Nesadneš si k nám?" opýtal sa ma Zayn keď som si to zamierila von z obývačky.

„Nie" odvrkla som mu. Lottie na mňa hodila prísny pohľad „Bolí ma hlava, idem si ľahnúť. Som nejaká unavená" povedala som už miernejšie.

„Ou aha" pozrel do zeme Zayn. Nepovažovala som za potrebné odpovedať mu a tak som sa len jednoducho znova otočila k dverám a pokračovala v ceste preč od nich. Hlučne som vypochodovala z obývačky a prešla do svojej izby kde som sa hodila na posteľ. Nechcelo sa mi prezliekať do pyžama tak som ostala v tom čo som bola. Ležala som na posteli a rozmýšľala ako sa zajtra vyhnem Lottie. Po chvíľke som však zaspala.

Warrior (Zayn Malik - SK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang