13 yıl sonra (Türkiye' de)
Sabah
Can, dün eşiyle birlikte evlilik yıl dönümlerini kutlamıştı. Geçirdiği içki dolu ve keyifli günden sonra bugüne sekreterinden aldığı telefonla, telaşla uyanmak zorunda kalmıştı.
Sare, eşinin telaşıyla:
- Bebeğim, ne oluyor?
Can, hızla iç çamaşırını ve kıyafetlerini giymeye çalışırken Sare' ye:
- Yavrum, yeni ortaklar bir saate geleceklerini haber vermiş.
Sare, çıplak bedenine çarşafı sarıp eşinin yanına geçti.
- Önce duş alsaydın. İnsanların karşısına alkol kokusuyla mı çıkacaksın?
Can:
- Haklısın, deyip giydiklerini hızla çıkarttı ve kendini odadaki banyoya attı.
Sare, eşinin bu şapşal haline gülüp eşinin dün çıkardığı gömleğini üstüne geçirdi ve ona atıştırmalık bir şeyler hazırlamak için aşağı indi.
Cansel, dün havanın güzelliğine kanıp bahçede uyuya kalmıştı. Sare, mutfağın camından bahçede uyuyan Cansel' i görmesiyle yanına gitti.
- Cansel, kuzum?
Cansel, yengesinin naif sesini duymasıyla gözlerini açtı.
- Yenge?
- Burada uyuya kalmışsın güzelim, odana git istersen.
Cansel yattığı yerden kalkıp:
- Saat kaç ?
- Sekize geliyor.
Cansel telaşla ayağa kalktı.
- Yiih! Ortaklar.
- Bunlar nasıl ortak da sizi bu kadar telaşa sokuyorlar?
- Ilgazlar, İtalya dışında dört büyük moda ülkesi olmak üzere birçok ülkede şirket zincirlerine sahip. Milano' daki şirketlerle bir türlü uyuşamamışlar. Bu yüzden de Bell' Amore' a talip olmak istediler.
- Anlaşılan çok önemli ortaklarmış. O zaman sende git hazırlan, bende size atıştırmalık bir şeyler hazırlayayım.
- Sare' m hazırlar mısın sahiden?
- Tabiki deli. Hadi, abin gelir birazdan.
Cansel, yengesinin yanağına bir öpücük bıraktı ve odasına doğru koştu. Sare de mutfağa geri dönüp çekirdek ailesine aperatif bir şeyler hazırlamaya başladı.
Sare, çayları doldururken belinde hissettiği ellerle Can' a döndü.
- Hayatım?
Can eşinin yanağından öpüp:
- Asıl sana hayatım? Neler yaptın bakalım?
- Vaktiniz olsaydı daha güzel şeyler yapardım ama şimdilik abi, kardeş sandviçle idare edeceksiniz.
Sare' nin önündeki sandviçin bir tanesini alıp:
- Bu da yeter, dedi ve masaya geçti.
Kısa süre içinde Cansel' in de gelmesiyle iki kardeş hızlıca kahvaltılarını etti ve şirkete doğru yola çıktılar.
Bell' Amore
Cansel ve Can' ın geldiğini gören çalışanlar saygıyla onları karşıladılar. Can hızla sekreterine ve ekip üyelerine biraz sonra gelecek ortaklar için gerekli belgeleri söyleyip getirmelerini emir etti. Tabi bu emirler, ricamsı emirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Aşk (Tamamlandı)
RomanceBell' Amore... ~○~ Can ve Cansel Erdem, ebeveynleri vefat ettikten sonra, onlardan yadigar kalan Bell' Amore moda şirketinin başına geçer. Belli bir yaştan sonra şirkete ortak olan Ilgazlarla yeni bir yükseliş yaşarlarken, güzel bir aşka da şahit ol...