28

13 0 0
                                    

Birkaç gün sonra

Canseller Mardin' den döner dönmez bugünkü defile hazırlıkları ile uğraşmaya başlamıştı. Bugünde defilenin yapılacağı gündü.

Cansel, çaylak olan kameramana:

- Mankenler gelirken baştan aşağıya doğru çekmeni istiyorum. Özellikle kıyafetlerin işlemelerinin net bir şekilde gözükmesi gerekiyor. Anladınız değil mi?

Kameraman:

- Biliyorum efendim daha önce defilelerde bulundum.

- Bulunmakla, gerçekleştirmek aynı şey değil beyefendi.

Ferit, telaş içinde çalışanları boğan sevgilisinin yanına gidip sarıldı. Kameramana:

- Birader, sen işini bilirsin. Cansel Hanım' ın kusuruna bakma.

- Ne demek kusur ya. Burada önemli bir sunum gerçekleştirmeye çalışıyoruz Ferit.

Ferit kameramana:

- Git kardeşim sen.

Kameraman minnetarlıkla Ferit' e bakıp oradan ayrıldı.

- Adamla işimiz vardı ne diye gönderiyorsun?

- Aşkım önce bir sakin ol.

- Sakin falan olamam Ferit. Bu defile çok önemli.

- Daha önceki defileleri nasıl yaptıysan bunuda yaparsın birtanem. Her şey hazır, eksik bir şey yok herkes kendi işini biliyor. Neden bu kadar insanların üstüne gidiyorsun?

- Orası öyle ama sizinle beraber ilk defilemiz, bu yüzden çok güzel olsun istiyorum.

- Aşkım zaten güzel olacak ben inanıyorum, biliyorum. Lütfen gel dışarı çıkalım bir hava alalım. Ha, ne dersin?

- Şeyma!

Şeyma, Cansel' e bakıp:

- Evet Cansel Hanım.

- Kontrol sende eksik ve yanlış bir şey istemiyorum. Olursa bir telefon uzaktayım.

- Tamam efendim, burası bende.

- Güzel.

Ferit, Cansel' in koluna omzuna atıp:

- Hadi güzelim.

- En fazla yarım saat Ferit. Bir saate show başlayacak.

- Tamam güzelim tamam hadi.

Birlikte mekandan çıktılar. Ferit sevgilisinin elinden tutup ilerideki manzaraya doğru götürmeye başladı.

- Nereye gidiyoruz? Çok uzaklaşmayalım.

- Çok uzaklaşmayacağız aşkım. Sadece bana eşlik et.

- Peki.

Beş dakikalık bir yürüyüş mesafesinden sonra o manzaralı yere geldiler. Cansel mutlulukla seyir balkonuna geçip:

- Aşkım burası çok güzel. Nereden buldun?

Ferit, sevgilisinin arkasından sarılıp:

- Tesadüfen karşılaştım, diyelim. İşin başından aşkın olmasaydı, eminim sende bulurdun burayı.

- Gerçekten çok güzel, deyip derin nefes aldı ve verdi.

- Harika kokuyor.

- Evet öyle. Madem burayı beğendin orayı daha çok beğeneceksin.

- Nereyi? Deyip Ferit' in gösterdiği yere baktı ve orada büyük bir ağacın altında çiçeklerle süslenmiş bir salıncakla karşılaştı. Ardından:

Güzel Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin