16

16 0 0
                                    

Oğuz Yedikule

Sare, Cansel ve Meral, şirketten çıkar çıkmaz sahildeki bir kafeye geçtiler. Hem sakinleşmek hem de kafa dinlemek için.

Cansel:

- Oğuz iyi midir?

Meral:

- Tamam abimin dövmesi hoş değildi ama onun da sana hesap sorması hoş değildi. Onu niye düşünüyorsun?

Sare:

- Düşünür tabi kim bilir nasıl dövmüştür Ferit? Gidip şikayet etmezse iyidir.

Cansel endişeyle:

- Şikayet eder mi?

Sare:

- Hakkı değil mi?

Cansel:

- Deme öyle Sare. Korkuyorum.

Meral:

- Korkma yapsa bile, kurtarır abim kendini.

- Ya kurtaramazsa.

Sare:

- Gerekirse ben avukatı olurum kurtarırım Cansel. Düşünme bu kadar.

Meral:

- Bence düşünsün adamı baya iyi dövmüştü abim.

Sare uyarır bir tonla:

- Meral.

Meral:

- Tamam sustum, korkma Cansel. Hallederiz el birliğiyle elbet. (Gelen siparişlerle) Hadi çayını iç de biraz sakinleş.

- Peki, deyip sipariş verdiği bitki çayını içmeye başladı.

Birkaç saat sonra

Kızlar biraz daha sakinleştikten sonra şirkete dönmeye karar verdiler.

Ferit de Can da saatlerce kızlardan habersiz kaldıkları içinde şirkette hiçbir şey yapmadan merakla onları beklediler.

Ferit hızla masadan kalkıp:

- Nerede kaldı bu kızlar, deyip Cansel' i yeniden ararken kapıya yöneldi. Kapıya yönelmesiyle odanın kapısı açıldı ve Cansel ile göz göze geldi. Hızla Cansel'e sarılıp:

- Nerede kaldın be güzelim? Nasıl merak ettim seni? (Gözlerini kapatıp alnını alnına yasladı)Bir şey oldu diye aklım çıktı.

Cansel' in yüzünü okşarken gözlerini açtı. Cansel, Ferit' in gözlerindeki endişeyi görmesiyle:

- İyiyim merak etme.

- Allah' ım çok şükür. (Onu sarmalayıp alnından öptü) Bir daha kavga edersem seninle çözmeden bırakmayacağım seni.

Cansel gülümsedi ve sevgilisinin sarılışına karşılık verdi. Ferit:

- Özür dilerim, affettin mi beni?

- Affettim. Özür dilerim bir daha habersiz bırakmayacağım seni.

- Canım benim, deyip daha çok sarıldılar birbirlerine.

Bir süre sonra Ferit, Cansel' den ayrıldı.

- Meral nerede?

- Özgür kafeye geldi, onunla birlikte.

- İyi olsun da, Özgür yanında olsun.

- İyi merak etme canım.

- Bir daha kavga edersek çekip gitme ne olursun?

Güzel Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin