29

10 0 0
                                    

Yüsra sevgilisine gülümserken Meral'e döndü.

- E Meral Abla hep bizden bahsettik. Özgür abi ile siz nasıl tanıştınız?

Özgür gülmeye başladı.

- Bizimki sizin kadar romantik olmayabilir.

Meral de sevgilisine eşlik etti.

- Bir bar ortamında ne kadar romantik olunabilir ki.

Alperen:

- Anlaşılan olaylı bir tanışmaydı.

Meral:

- Bildiğiniz üzere ben üniversite eğitimimi yurt dışında yaptım. Ayrıca eğitimim ile birlikte abimin yurt dışındaki sağ koluydum ve istediği herkese orada ulaştım. Yine bir yatırımcı peşindeydim ve o yatırımcı o kadar yavşaktı ki işin ucunda önemli bir iş olmasa o herifin yanında bir saniye bile durmazdım...

~○~

Yıllar önce (İspanya' da)

Meral abisinin ricasıyla yine bir yatırımcı peşindeydi ve bu yüzden  İspanya' ya gelmişti.

İspanya' daki ... adlı şirketin sahibi Anıl Yücesoy, İspanyol bir annenin ve Türk bir babanın tek çocuğuydu. Zengin ve yaşına göre çok şımarık bir karakteri olsada müthiş bir zekası olan başarılı bir iş adamıydı. Herifin gevşekliğini bilmeyen Ferit, istediği işi bağlamak için kardeşini ona göndermişti.

Şu an onunla birlikte olan Meral, adamın yavşak hareketleriyle işi umursamayıp, siktir olup gitmek üzereydi. Anıl:

- Ama güzelim senin yüzün niye asık?

- Neden konuşmak için bir bar ortamında olduğumuzu merak ettiğimden.

- Yavrum, her zaman konuşulur. Konuşmadan önce bir gevşesek fena mı olur?

- Gevşemeyelim Anıl Bey, çünkü konuşmamız gerekiyor.

Anıl gülümseyip önünde oturan kızın sandalyesini kendine çekti. Tutkuyla fısıldayıp:

- Ben iş konuşacak daha iyi bir yer biliyorum, deyip Meral' in açıkta kalan yakasının altındaki tene bir öpücük bıraktı .

Meral hissettiği öpücükle hızla heriften uzaklaşıp suratına tokat attı.

- PİSLİK HERİF! Deyip peçeteyi aldıktan sonra yanından uzaklaştı.

Anıl uzaklaşmasına izin vermeyip hızla kolundan çekti ve onu durdurdu.

- Bunun için geldiğini ikimizde biliyoruz güzelim.

Meral tekrar tokat atıp:

Güzel Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin