43

7 0 0
                                    

Ertesi gün

Cansel ve Ferit dün, başta Can olmak üzere ve diğer herkesle konuşup onları ikna ettikten sonra sabah erkenden kalkıp belediyeye gitmiş ve nikah için gerekli şeyleri öğrenmişlerdi. Gün içinde koşturup belediyeye yeniden gidince yarına, öğleden sonraya nikah tarihi almışlardı.

Şimdi ise Cansel kızlarla nikah ve söz elbisesi bakmak için büyük alışveriş merkezine gelmişlerdi. Reyhan isyanla:

- Benden sonra nişanlanıp benden önce evlenmen çok sinir bozucu.

Meral:

- Seninde düğünün haftaya güzelim. Ailen düğünde nikah istemeseydi sende çoktan evlenmiş olurdun.

Reyhan:

- Aile söz konusu olunca bir şey diyemiyorum napim.

Cansel:

- Hadi çok konuşmayın, benim bugün istemem, yarında nikâhım var.

Meral:

- Sizde çok hızlısınız be güzelim. Ne aceleniz vardı?

Reyhan merakla:

- Kız yoksa hamile misin?

Meral heyecanla:

- Cansel, yoksa hala mı oluyorum?

Cansel:

- Tabikide hayır. Sadece daha fazla ayrı kalmak istemedim.

Reyhan:

- Kesin öyledir. Hıh? Deyip önden ilerlemeye başladı.

Cansel anında peşinden gidip onu durdurdu.

- Reyhan Allah aşkına öyle bir şey olsa sizden saklar mıyım? Şu an hamile değilim ama bu olmayacağım anlamına gelmez.

Meral:

- O da ne demek?

- Ben korunmayı bıraktım.

Reyhan:

- Yani çoktan birlikte mi oldunuz?

Cansel utançla başını salladı. Meral:

- Aman Allah ' ım! Sen ciddi misin Cansel?

- Çok ciddiyim. Birbirimize her geçen gün daha fazla tutuluyoruz. Bu tutulmada o anda dayanılmaz hale geliyor. Fazlasını istiyoruz. Bu durumda ilaçlarımın bitmesine ve bazende unutmama sebep oluyor.

Meral:

- Şu an hamile olabilirsin yani?

- Yani, bir belirti yok ama ihtimal var.

Meral:

- Yaa çok sevindim.

Reyhan:

- Dur be kızım! Hemen heyecanlanma, belirti yok diyor kız.

Meral:

- Gebelik testi almak ister misin Cansel?

Cansel:

- Şu an bunu öğrenmeye hazır değilim. O yüzden önce nikâh ve söz hazırlıklarıyla uğraşmam gerekiyor.

Meral:

- Pekala tamam, şimdilik bu durumu askıya alıyoruz ama nikahtan sonra belirti olsada belirti olmasada o gebelik testini yapıyoruz. Anlaştık mı?

Cansel anne olma düşüncesiyle bile heyecanlandığını fark etti ve Meral'e:

- Tamam, anlaştık.

Meral sevinçle el çırptı.

- Harika! (Kolunu Cansel' in omzuna atıp) O zaman şimdi alışveriş vakti.

Güzel Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin