10

24 0 0
                                    

Birkaç gün sonra

Şirkette gün biterken Cansel, Ferit'ten erken çıkmaya çalışıyordu. Cansel:

- Benim işim bitti. İstediğiniz her şeyi mailinize attım Ferit Bey. İzninizle artık gidiyorum.

Ferit:

- Tamam.

Cansel, kaçışlı bir günün daha sonuna geldiği için mutlulukla odadan çıktı.

Ferit ise birden bu kaçışa son vermeye karar verdi ve Cansel' i takip etti. Asansörde hesap sormayı düşünmüştü ki kendileriyle birlikte bir stajyerinde bindiğini gördü.

Cansel ise onunla yalnız kalmamak için ettiği duanın kabul olmasıyla rahatladı. Asansör otoparka geldikten sonra Cansel, stajyer ile birlikte çıkmaya çalıştı fakat Ferit onun kolundan tuttu ve asansörün yanındaki boşluğa çekti. Sinirle:

- Neden benden kaçıyorsun! Sana ne rahatsızlık veriyorum da bunu bana yapıyorsun!

- Bağırma bana!

- Bağırmayayım mı? Ulan ne kötülüğüm dokundu sana! Sırf öpüştük diye bu kaçışlar olamaz!

Ferit, Cansel' in gözlerini kaçırdığını fark etmesiyle:

- Bu yüzden mi?

Cansel sessiz kaldı.

- Benden hoşlanıyor musun?

Cansel şaşkınlıkla gözlerini ona çevirdi. Ferit bunu doğrulamak için Cansel' in dudaklarına yapıştı. Cansel bu öpüşle bir an afalladı ama anında toplanıp Ferit' in suratına tokat attı.

- Ne yaptığını sanıyorsun sen!

Ferit hayal kırıklığıyla Cansel' e baktı.

- Yanılı...

Cansel, Ferit' in sözlerini dudaklarıyla kesti. Ferit geri öpüş ile afalladı fakat anında Cansel' in yüzünü sarmaladı ve ona karşılık vermeye başladı.

Cansel acemice ama tutkulu bir şekilde o öpüşmeye eşlik etti. Ferit, Cansel' in acemice karşılık verişiyle daha çok etkilendi ve o etkiyle kendini o dudaklarda kaybetti. Nefes nefese ve fısıltıyla:

- Cansel...

Cansel, Ferit' in duygu dolu gözlerinde kaldı. Fısıldadı.

- Korkuyorum.

- Korkma.

- Bu konu hakkında hiçbir şey bilmiyorum.

- Bilmen gerekmiyor. Öğretirim sana, öğrenirsin benimle.

- Sana güvenebilir miyim? Beni üzmeyeceğine emin olabilir miyim?

- İkisi içinde uğraşırım. Senin saflığını asla kirletmem. Şans ver bize.

- Bize...

- Evet bize. Verecek misin?

- Sanırım.

Ferit, Cansel'e sarıldı. Başından öperken:

- Seni mutlu edeceğim Cansel. Pişman olmayacaksın.

Cansel, o an başını yasladığı göğse güvenmek istedi ve Ferit' in sarılışına karşılık verdi. Gözlerini kapatıp birbiri için çarptığını zannettiği kalplerin atışını dinledi, ona inandı.

Bir süre sonra Ferit hafifçe sevgilisinden ayrıldı. Ayrıldıktan sonra:

- Şimdi benimle yemeğe çıkar mısın? Tabi yeniden kaçmak istersen...

Güzel Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin