Akşam
Yağız Efe' nın sünnet düğünü devam ederken herkes de eğlenmeye devam ediyordu.
En çok da eğlenenler Reyhan, Çınar, Cansel ve Ferit idi.
Cansel sanki böyle düğün beklermişcesine pistten hiç inmiyordu. Ferit de ona mutlulukla eşlik ediyordu.
Slow bir parça çalmaya başlayınca Ferit, Cansel' in önünde eğilip:
- Benimle dans eder misiniz prensesim?
Cansel de kraliyet selamı verip uzatılan eli tuttu.
- Memnuniyetle.
Ferit, belinden tutup onu kendine çekti.
- Vals bilir misin?
- Hayır.
- O zaman mecbur normal dans edeceğiz prenses, deyip onu hafif öne doğru eğdirdi.
Cansel eğdirilmesi ile Ferit' e güzel bir gülümsemeyle baktı. Ferit de o gülümsemeye karşılık verip belinden sıkıca tutup vücuduna yapıştırdı.
- Acelecisin.
- Böyle bir güzelliği kaçırmak istemem. Tuttuğu elini boynuna bıraktı, iki elini de Cansel' in beline doladı.
- O kadar güzelsin ki...
Cansel, Ferit' in yanağından öpüp omzuna yattı ve öyle dans etmeye başladılar.
Cansel, Feritle dans ederken, Çınarda Reyhan ile dans ediyordu.
- İlk dans ettiğimiz günü hatırlıyor musun?
- Evet o zaman birbirimizden nefret ediyorduk.
- O zaman yaptığım itirafa rağmen bu hale gelebileceğimizi hiç düşünmemiştim.
- Bende bize izin verebileceğimizi hiç düşünmemiştim, deyip dudağına minik bir öpücük bıraktı ve dans ederken o güne gittiler.
~○~
Yıllar önce (İstanbul' da)
Bugün büyük gündü. Çünkü "La Stella Della Città (şehrin yıldızı)" restaurantı bugün müşterilere açılıyordu. Reyhan ve Çınar da restaurantın şefleri olarak deli gibi yemek yapıyor, onların sunumlarını hazırlıyorlardı.
Reyhan ve Çınar, restauranta, aynı anda, şef olarak çağırdıkları günden beri birbiriyle deli gibi rekabet içinde ve birbirlerinden nefret eder haldeydiler. İşletme sahibi o zaman ikiside iyi olduğu için ikisinide işe almıştı. Ama ne Reyhan, Çınar' ın kendisinden daha iyi olduğunu ne de Çınar Reyhan' ın kendisinden daha iyi olduğunu kabul ediyordu ve o günden beri sürekli birbiriyle yarışıyorlardı.
Bu durum zamanla yorucu olsada ikiside inatla bunu yapmaya devam ediyordu. Ama henüz ikisininde farkında olmadığı bu inatlaşmanın birbirlerine yakınlaştırdıklarıydı. Tabi hangisinin bunu önce kabul edeceği meçhuldü.
Reyhan, kendi yemeğinin tamamen hazır olmasıyla geri kalanını meslektaşlarına bıraktı ve Çınarla karşılaşmamak için kendisini personel odasına atmaya karar verdi. Önlüğünü çıkarırken meslektaşlarına:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Aşk (Tamamlandı)
RomanceBell' Amore... ~○~ Can ve Cansel Erdem, ebeveynleri vefat ettikten sonra, onlardan yadigar kalan Bell' Amore moda şirketinin başına geçer. Belli bir yaştan sonra şirkete ortak olan Ilgazlarla yeni bir yükseliş yaşarlarken, güzel bir aşka da şahit ol...