Ferit ve Cansel' in ilişkisi kısa süre içinde bütün şirkette duyuldu. Bazıları, onları deli gibi kıskanırken bazıları özellikle Cansel için çok seviniyordu. Kıskananlardan biride Cansel' e uzun zamandır platonik aşık olan Oğuz da dahildi. Oğuz yakın bir zamanda Cansel'e çıkma teklifinde bulunmuştu ama reddedilmişti. Ferit Ilgaz ile ilişkisini duyması ve bu durumun, reddedilmesinden birkaç hafta sonra olması onu delirtmişti. Sinirle Cansel ve Ferit' in odasına girdi.
Ferit sinirle:
- Destur lan! Kendi odan mı sandın burayı?
Oğuz, Ferit' i hiç umursamayıp Cansel' in kolundan tuttu ve onu ayağa kaldırdı. Feritte aynı anda ayağa kalkıp Cansel' in yanına gitti.
Cansel, kolunu çekip:
- Oğuz?
- Oğuz ya! Oğuz. Ulan ben sana daha birkaç hafta önce aşkımı itiraf ettim! Sen ise bir ilişki istemediğini ve hazır olmadığını söyledin. Şimdi ne değişti ha! Şimdi ne değişti!
Ferit duyduğu kelimelerle kıskançlık korlarının içinde ateşe dönüştüğünü hissetti ve sinirle Oğuz' un karşısına geçti.
- Ne diyorsun lan sen! Kimsinde patronuna patronluk taslayıp aşkını itiraf etme cesareti gösteriyorsun!
Oğuz:
- Seninle daha sonra konuşacağız Ferit Ilgaz. Önce Cansel bana cevap verecek.
Ferit:
- Lan! Deyip tam Oğuz' un üstüne yürüyecekti ki Cansel araya girdi.
- Dur Ferit, yapma.
- Duymuyor musun ne dediğini Cansel? Nasıl durmamı beklersin?
- İzin ver önce ben konuşayım. Haklı sebebi var.
- Başlarım ona da haklı sebebinede. Gözümün önünde sevdiğim kadına dokunuyor, aşık olduğunu söylüyor bir de üstüne hesap soruyor. Kimsin lan sen! Kimsin!
- Bu kadını ben senden önce gördüm! Senden önce sevdim ben onu! Senden önce aşkımı itiraf ettim ben ona! Gelmiş iki günlük ilişkiniz ile Cansel' i sevdiğini söylüyorsun. İnanır mıyım lan ben buna!
Ferit büyük bir sinirle Oğuz' un yakasına yapıştı. Tabi Oğuz da karşılık vermeyi unutmadı Cansel:
- Ferit!
Ferit:
- Bana bak gevşek, hiç kimse benim sevgimi, karakterimi sorgulayamaz! Kız kardeşim bile buna cesaret edemez! Sen kimsin de sorgulayabiliyorsun!
Olayı duyan Can hızla odaya girdi.
- Ne oluyor burada? Ferit bırak adamı.
Ferit:
- Ne bırakacağım be! Önce o bıraksın!
Can:
- Derdiniz neyse dışarda halledin! Şirkette olay istemiyorum.
Ferit:
- Gözümün önünde sevdiğim kadına hesap soruyor, dokunuyor, aşkını söylüyor sessiz mi kalacağım! Hiç sanmıyorum kardeşim, deyip daha fazla Oğuz ' un yakasını sıktı.
Cansel:
- Abi bir şey yap.
Can hızla araya girip ikisinin yakasını da serbest bıraktırdı.
- Yürüyün derdiniz neyse dışarda halledeceğiz.
- Abi ne diyorsun? Öldürecekler birbirlerini.
- Sen karışma Cansel. Otur oturduğun yerde, ben halledeceğim bu işi. Ferit! Oğuz! Hadi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Aşk (Tamamlandı)
RomanceBell' Amore... ~○~ Can ve Cansel Erdem, ebeveynleri vefat ettikten sonra, onlardan yadigar kalan Bell' Amore moda şirketinin başına geçer. Belli bir yaştan sonra şirkete ortak olan Ilgazlarla yeni bir yükseliş yaşarlarken, güzel bir aşka da şahit ol...