Ferit ve Cansel aldıkları paketlerle çocuk esirgeme kurumuna geldiler. Onları gören Zeynep gülümseyerek yanlarına gitti.
- Hoş geldiniz.
Ferit:
- Merhaba Zeynep nasılsın?
- İyiyim sizler nasılsınız?
Ferit:
- İyiyiz bizde.
Cansel merakla:
- Ömer nerede?
Zeynep ileride çocuklarla top oynayan Ömer' i görmesiyle:
- ÖMER!
Ömer isminin seslenmesiyle başını oraya çevirdi. Cansel, Ferit ve Karameli görmesiyle onlara doğru koştu.
- Cansel Abla!
Cansel elindekilerini yere bırakıp Ömer'e sarıldı. Temizlenen ve giydirilen Ömer' in başından öpüp:
- Oh! Sen ne kadar yakışıklı olmuşsun.
- Beğendin mi?
- Çok, bak kim var burada, deyip Karamel' i taşıdığı çantanın önünü açtı. Ömer mutlulukla Karamel' i kucağına aldı.
- Özledim seni Karamel, deyip başından öptü.
Karamelde mutlulukla Ömer' e havladı. Ferit, Ömer' e eğilip:
- Beni gördüğüne sevinmedin mi Ömer?
Ömer, Ferit' e sarıldı.
- Sevindiim. (Merakla poşetlere baktı) Bunlar ne Ferit Abi?
- Bir sürü kıyafet ve oyuncak.
Ömer:
- Hepsi bana mı?
Ferit:
- Hem sana hem buradaki bütün arkadaşlarına.
Zeynep:
- Çocuklar! Hepiniz buraya gelir misiniz?
Çocukların hepsi Feritlerin önlerinde dizildi.
Ferit ve Cansel aldıklarının hepsini dağıtmaya başladı ve çocukların tatlı mutluluklarına şahit oldular.
Bir süre sonra
Hediyeler dağıtıldıktan sonra Ferit ve Cansel biraz daha durup çocuklarla oyun oynamaya karar vermişlerdi ve şu an körebe oyununda ikiside ebeydi. Zeynep ikisininde gözlerini bağlayıp sırt sırta durmasını sağladı.
- Hazır mısınız?
Ferit:
- Evet.
Cansel:
- Hazırım.
Zeynep:
- 1, 2 ,3! Çocuklar kaçın!
Cansel ve Ferit hafif eğilip kendilerine değen çocukları yakalamaya çalıştı. Hepsi o kadar çevikti ki bir tane bile yakalayamamışlardı. Sonra iki tane çocuk ikisinin birbirine çarpışması için onları birbirlerine yaklaştırdı. İkisi aynı anda çocukları yakalayacakken aniden hareket etmeleriyle dudakları birbirine değdi. Cansel hissettiği yumuşaklıkla aniden uzaklaştı ama bu sefer kafalarını çarptırmış oldu. Ikiside aynı anda göz bantlarını çıkardı. Çocukların gülüşleri eşliğinde birbirlerine bakakaldılar.
Ömer:
- Cansel Abla Ferit Abiyi öptüü. Ferit Abi Cansel Ablayı öptüü.
Cansel:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Aşk (Tamamlandı)
RomanceBell' Amore... ~○~ Can ve Cansel Erdem, ebeveynleri vefat ettikten sonra, onlardan yadigar kalan Bell' Amore moda şirketinin başına geçer. Belli bir yaştan sonra şirkete ortak olan Ilgazlarla yeni bir yükseliş yaşarlarken, güzel bir aşka da şahit ol...