Ferit kendisinin ve Cansel' in karnını doyurmasıyla evden çıktılar. Havaalanına geçmeden önce Ferit' in evine uğradılar ve Meral' in abisi için hazırladığı valizi aldılar. Ardından havaalanına doğru ilerlediler.
Kısa süre içinde havaalanına varmalarıyla Ferit, Çınar' ın tavsiye ettiği otele rezervasyon yaptırdı.
İki saat sonra
Ferit ile Cansel, Mardin'e gelmeleriyle taksiyle direk otele geçmişlerdi. Resepsiyon görevlisi:
- Kayıt için kimliklerinizi alabilir miyim?
Ferit, Cansel'e:
- Canım, sen kimliğini ver ben kayıt işini hallederim. Sende odaya geç dinlen.(resepsiyoniste) Anahtarı verir misiniz lütfen?
Resepsiyon görevlisi oda anahtarını Cansel' e vermesiyle Cansel valiz görevlisi ile birlikte odaya çıktı. Ferit'te resepsiyon görevlisiyle konuşmaya devam etti.
Kısa süre içinde kayıt işini halletti ve yedek anahtarla odaya geçti. Odaya girmesiyle arkası dönük, üstünü çıkarmış sevgilisiyle karşılaştı. Yüzünü çevirmek istesede bunu yapmadı ve Cansel' in yanına doğru ilerledi.
Cansel arkasında hissettiği nefesle, hızla önünü kapatmaya çalışsada Ferit buna izin vermedi ve çıplak omzuna kokulu bir öpücük bıraktı.
- Vücudunu benden saklamana gerek yok.
- Ferit...
- Gerçekten çok güzelsin, sana dokunmak için değil sendeki beni gör diye bunu söylüyorum. Her şeyin zamanı var birtanem, deyip alnından öptü ve valizinden birkaç eşya çıkarıp banyoya girdi.
Cansel, Ferit' in bu davranışıyla gülümsedi ve üstünü değiştirmeye devam etti.
Kısa süre içinde ikiside üstünü değiştirmiş yatağa geçmişlerdi. Cansel, Ferit' in omzuna yatarken Ferit onu kolunun altına aldı.
- Bugün ne yapmak istersin?
- Biraz uyuyalım, sonra gezeriz.
- Araba kiralamamı ister misin?
- Şimdilik gerek yok, sokaklarda dolaşalım. Daha sonra duruma göre nereye, nasıl gidecegimize karar veririz.
- Tamam birtanem, deyip nevresimi açarak üstlerine örttü ve uyumaya başladılar.
~○~
Yıllar önce Mardin'de
Bedirhan Yıldırım, Mardin' in büyük aşiret ağalarından biri olan Cengiz Yıldırım' ın tek çocuğudur. Babasının vefatıyla birkaç sene önce yerine geçmiştir. Bedirhan, hem zengin hem yakışıklı hem de dürüst biridir. Dürüst olduğu kadar sert, dediğim dedik, adaletlidir de. Babasının aksine, adaleti daha duyarlı bir şekilde gerçekleştirmeye çalışsada babasının geçmişte, silahla ve şiddetle yaptıkları peşini bırakmaz. Babasının vefatından beri bitmeyen düşmanlık bugünde karşısına çıkar. Ailesini bulaştırmadan tek başına çözmeye çalışan Bedirhan bu karşılaşmayla büyük bir yara alır.
Diğer aşiret ağanın oğlu olan Azat, korkuyla onu yaralı bir halde yolun ortasında bırakır ve çeker gider. Bedirhan da tek başına kalmasının çaresizliğiyle ayağa kalkar ve arabasına yürümeye başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Aşk (Tamamlandı)
Roman d'amourBell' Amore... ~○~ Can ve Cansel Erdem, ebeveynleri vefat ettikten sonra, onlardan yadigar kalan Bell' Amore moda şirketinin başına geçer. Belli bir yaştan sonra şirkete ortak olan Ilgazlarla yeni bir yükseliş yaşarlarken, güzel bir aşka da şahit ol...