Bir hafta sonra
Bell' Amore şirketinde tam her şey yoluna girmişti ki, şirket yeni yapılan anlaşmayla ilgili bir sorunla karşılaşmıştı.
Uzun zamandır peşinde oldukları şirkete gönderdikleri anlaşma sorunsuzca ellerinden çıkmıştı fakat karşı tarafa giden anlaşmanın bir maddesi karşı tarafı rahatsız edince, o madde yüzünden anlaşmayı bozmaya karar vermişti. Şu anda ise Ferit, Cansel, Meral, Can ve Can'ın sekreteri Ayşe, Can' ın odasında bu konuyu tartışıyordu. Can, sekreterine:
- Ayşe anlaşma en son senin elindeydi. Bana sorun olmadığını söylemiştin.
Ayşe:
- Zaten sorun yoktu. Anlaşmanın maddeleri karşı tarafın istediği gibi düzenlenmişti.
Ferit sinirle:
- O zaman neden adam anlaşmayı bozdu!
Cansel:
- Ferit bir sakin ol.
Ferit:
- Nasıl sakin olayım Cansel! Yıllardır o adamın peşindeydim.
Meral:
- Abi yine uğraşırız. Düşünme bu kadar.
Ferit:
- O adamı ikna etmek için ne kadar uğraştığımı en iyi sen biliyorsun Meral!
Ayşe:
- Ferit Bey defalarca kontrol ettim maddeleri. Bir yanlışlık yoktu. Yemin ederim.
Ferit:
- Yemin etme?!
Ayşe korkuyla irkildi. Can, çalışanına bağıran Ferit' e:
- Ferit, bir sakin ol! Kızı korkutuyorsun. Ayşe anlaşmayı getir.
- Peki Can Bey, deyip odadan çıktı.
Cansel:
- Abi, Ayşe sadık ve akıllı bir çalışanımız. Asla böyle bir dikkatsizlik yapmaz.
- Biliyorum güzelim, biliyorum. Ama aklım almıyor. Nasıl oldu bu?
Meral:
- Belli ki biri yine bizimle oyun oynuyor.
Can:
- En son ki olaydan sonra her şeyi, herkesi düzenli kontrol ettim. Tabi şu ana kadar öyle sanıyordum.
Biraz sakinleşen Ferit:
- Kamera kayıtlarına mı baksak?
Cansel:
- Evet oradan bir şeyler çıkarabiliriz.
Can, Cansel' e:
- Meralle kamera odasına gidin. O günkü bütün kayıtları alın.
Cansel ayağa kalkıp:
- Tamam abi, Meral?
Meral başıyla Cansel' i onayladı ve birlikte odadan çıktılar.
Ferit:
- Hadi suçluyu bulduk diyelim. Adamı bir daha nasıl ikna edeceğiz?
Can:
- Ne insanlar ne şirketler geçti elimizden. Bunu da hallederiz.
- Adam aşırı takıntılı Can. Elimizden geçenlere benzemiyor.
- Ferit halledeceğiz dediysem halledeceğiz. Önce suçluyu bulalım. Başka bir sorun daha istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Aşk (Tamamlandı)
RomanceBell' Amore... ~○~ Can ve Cansel Erdem, ebeveynleri vefat ettikten sonra, onlardan yadigar kalan Bell' Amore moda şirketinin başına geçer. Belli bir yaştan sonra şirkete ortak olan Ilgazlarla yeni bir yükseliş yaşarlarken, güzel bir aşka da şahit ol...