44

8 0 0
                                    

Ilgazlarda

Ferit, Meral, Can ve Özgür eve girmesiyle büyük bir koşuşturmayla karşılaştı. Ferit ile Meral' in teyzesi, annesi ve teyzesinin kızları oradan oraya bir şeyler taşımaya çalışıyordu.

Meral:

- Burası savaş alanına dönmüş. (Önünden geçen kuzeni Cemreyi durdurup) Cemre, ne oluyor?

Cemre:

- Bir de soruyor musun Meral? Abin evleniyor ya hani? Seninde alacağın olsun Ferit abi, daha kızla beni tanıştırmadan evleniyorsun.

Ferit:

- Güzelim, anca. Sende daha yeni okuldan geldin.

- Bu iş bitsin ben sana bunun hesabını sorarım. Şimdi beni bırakın, acelem var. Daha Burcu ile hazırlanacağız.

Meral hızla kolunu çekti.

- Benim odama geçin, bende geliyorum.

- Tamam. Abla! Meral' in odasına geçiyoruz.

Burcu:

- Geldim ablacığım. Teyze başka bir şeye ihtiyacın var mı?

Gülseren Hanım (Ferit ve Meral' in annesi):

- Yok kuzum, siz geçin. Meral sen biraz yanıma gel. Ferit, oğlum babanın yanına geç, seninle konuşacakları var. Çınar evladım sende Özgür ile birlikte çiçek ve çikolata almaya gidin.

Çınar:

- (sessizce) Has... (yüksek sesle) tamam Gülseren Teyze. Yürü Özgür yürü en önemli şeyleri unuttuk.

Aysema (Ferit ve Meral' in teyzesi):

- Ferit yüzükleri aldı mı?

Çınar:

- Hay...

Özgür sözünü kesip:

- Arabada Aysema Teyze.

Gülseren:

- O yüzükleri sakın unutmayın evladım.

Çınar:

- Tamam tamam o iş bizde Gülseren Teyze.

Çınar ile Özgür hızla evden çıktı. Özgür:

- Hemen Reyhan' ı arıyorsun kardeşim. Bir şekilde Cansel' in yüzük ölçüsünü öğreniyorsun. Bende Ferit' e mesaj atıyorum. Yüzük ölçüsünü öğreniyorum.

- Tamam, deyip iş birliğiyle durumu kurtarmaya başladılar.

O sırada babasının yanına geçen Ferit:

- Babam?

Bahattin Bey bazı rahatsızlıklarından ve yoldan gelmenin yorgunluğuyla oğluna döndü.

- Hep böyle yaramaz bir çocuktun oğlum. Umuyorum ki bu son yaramazlığındır.

Ferit utançla gülümsedi.

- Öyle. Çünkü Cansel benim durgunluğum.

- Cansel kızım, yetenekli, başarılı, her şeyden önemlisi temiz ve dürüst bir kadın. Ama belliki onu kirletmişsin.

- Yok babam o nasıl laf öyle. O çok masum. O benim helalim.

- İşte bu lafını asla unutma oğlum. Helalim... O kelime kısa ve basit bir kelime gibi görünsede asla değildir. Büyük sorumluluk gerektiren, o sorumluluğa sahip çıkmanı sağlayan bir kelimedir. Sen o kızın gönlüne, bedenine bir kere sahip olduysan ve şimdide soyadına alacaksan artık başka kadınlara gözünüde, gönlünüde kapatmalısın.

Güzel Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin