Reyhan işi biter bitmez panikle eve geçmişti. Eve geçince en hızlı adımlarla önce yemek yaptı. Yemek yaptıktan sonra ortalığı toplamaya başladı. Ortalığı topladıktan sonra misafir odasına temiz nevresimler serdi. Ora ile de işi bitince üstündeki yemek kokularından kurtulmak için kendini banyoya attı.
Banyodan çıkıp hazırlanana kadar da akşam olmuştu ve kapıdan gelen anahtar sesi ile aşağıya indi. Merdivenlerdeyken Çınar' ın:
- Elindekini ver annem, baba sende ver. Salona geçin siz. Ben geliyorum hemen.
Çınar' ın babası:
- Gelin Hanım yok mu?
Reyhan gerginlikle ama birazda güleryüzle:
- Hoş geldiniz Cevdet Amca. Elinizi öpeyim, deyip önce Cevdet Bey' in elini sonra Semra Hanım' ın elini öptü.
- Sizde hoş geldiniz Semra Teyze.
Semra:
- El öpenlerin çok olsun güzel kızım. Hoş bulduk.
Reyhan salonu gösterip:
- Buyrun ayakta kaldınız. Çınar'cım sende ailenin eşyalarını misafir odasına koyar mısın?
- Tamam aş... (Reyhan uyarır gibi boğazını temizledi) Reyhan' ım.
Semra koltuğa otururken:
- Burası ne güzelmiş böyle. Ben küçük bir apartman dairesinde kaldığınızı sanıyordum.
- Yok Çınar öyle bir yer tercih etmedi.
Semra:
- İstemedigi iyi olmuş. Büyük ev ileride çok işinize yarar.
Cevdet:
- İleride burada yaşamayı mı düşünüyorsunuz?
- Yani şimdilik ev değiştirme gibi bir planımız yok.
Semra:
- Gerek yok bey, baksana ne güzel ev.
- Evin güzelliği umrumda değil ben torunlarımı yanımda isterim.
Çınar:
- Geldiim. Ne yapıyorsunuz?
Semra:
- Sanki öteki torunun yanında da Çınar'ımınkilerini de istiyorsun. Çocukların işi gücü burada, ne işleri var senin memlekette.
- Ben bilmem hatun yanımda olacaklar o kadar.
Çınar:
- Baba iyi güzel diyorsun da, biz burada bir hayat kurduk ileride ne olur bilmem ama ben şu anda da çocuklarım olduğunda da burada yaşamayı düşünüyorum.
- Düşünürsün ama yaptırtmam. Ablan zaten Mardin' de Efe' min yüzünü göremiyorum. Senide buralarda bırakmam.
- Babacığım sen istesende istemesende ben Reyhanla burada yaşayacağım. İstediğim işi yapıyorum, gerektiği kadar para alıyorum, ev zaten benim. Seni ne kadar çok sevsemde buradaki düzenimi bozacak değilim.
- Çınar!
Reyhan:
- Şey, bunu daha sonra konuşsak, hani henüz evlenmedik, çocuk falan da yok ya. O zaman ki duruma göre ne yapacağımıza karar veririz değil mi Çınar?
- Babamın dediğini yapmayacağım Reyhan.
Semra:
- Düzgün konuş oğul, Allah büyük o zaman ne olacağı belli olmaz. Artık tartışmayı da bırakın. Kafam kaldırmıyor yaşlı başlı kadınım ben. Gelin kızım, tatlın var mıdır?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Aşk (Tamamlandı)
RomansaBell' Amore... ~○~ Can ve Cansel Erdem, ebeveynleri vefat ettikten sonra, onlardan yadigar kalan Bell' Amore moda şirketinin başına geçer. Belli bir yaştan sonra şirkete ortak olan Ilgazlarla yeni bir yükseliş yaşarlarken, güzel bir aşka da şahit ol...