23

10 0 0
                                    

Yarım saat önce

Komiser Mete, Can ve Ferit' e kamera kayıtlarını göstermeye devam etti.

- Adamların gidebileceği güzergahları belirledik ama tam olarak nereye gittikleri hakkında kesin bir şey söyleyemem.

Ferit:

- Şu kayıtları tekrar açar mısınız?

Can:

- Bir şey mi gördün Ferit?

Ferit dikkatlice kayıtları incelemeye devam etti.

- Bu güzergah, oraya doğru gidiyor.

Mete:

- Nereye doğru gidiyor?

- Oğuz Yedikule' nin evine.

Can şaşkınlıkla:

- Oğuz ne alaka oğlum?

- Bir sezgi. Ama güçlü bir sezgi, Oğuz' un Cansel' in kaçırılışında parmağı olduğunu düşünüyorum.

Mete:

- Oğuz dediğiniz adam dün sizinle birlikte gelen adam değil mi?

Ferit:

- Ta kendisi.

Can:

- Oğuz yapmaz öyle şey. Yoksa neden öyle panikle davransın?

- Oyunculuk Can. Çok gerçekçi bir oyunculuk.

Mete:

- Oğuz' un neden böyle bir şeye kalkışacağını düşünüyorsunuz Ferit Bey?

- Kendisi birkaç hafta önce bana, sevgilime aşık olduğunu ve onu elde edeceği konusunda nutuk tutuyordu.

Mete:

- O herifte ilk gördüğüm an bir bokluk olduğunu hissetmiştim. Şüphelimiz o olabilir.

Ferit:

- Dimi? Dimi öyle Mete Bey?

Can:

- Ferit.

- Yalan mı? Neyse. İster gelirsiniz, ister gelmezsiniz ama ben o dağ evine gideceğim.

Can, Ferit' i durdurup:

- Dur bir dakika. Sen oranın Oğuz' a ait olduğunu nereden biliyorsun?

- Sence?

Can:

- Adamı takip ettin değil mi?

- Aynen öyle.

- Ortada kesin bir şey yokken nasıl böyle bir şeye kalkışırsın Ferit.

- Şu an bunu tartışamayacağım kardeşim. Ben sevgilimi tehlikeye atmayacağım ve ne olursa olsun, kiminle olursa olsun onu bulacağım.

Mete:

- İyi diyorsunuz hoş diyorsunuz da Ferit Bey? Ben kanıt ve arama izni olmadan ekibimi sizle gönderemem.

- Benim o kadar vaktim yok Mete Bey. Belki de sevgilim, şu an esir edildiği kişi tarafından götürülüyor bile olabilir. Ben bir kez daha onu kaybetmeye göze almayacağım. Geliyor musun Can?

Can:

- Tamam geliyorum ama Çınar ve Özgür' e de haber vereceğiz. Mete Bey bir şey olursa biz size haber veririz.

Mete:

- Olur, dikkat edin.

Can:

- Eyvallah! Deyip Ferit ile karakoldan çıktılar.

Güzel Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin