FİNAL
Can ve Sare, ekibiyle birlikte en hızlı şekilde belgelerini sahteliğini kanıtlayacak bir yol buldu. Yolu bulmalarıyla Tolga' ya bunu kanıtlamayı da başardılar.
Betül Demir sahte evrak hazırlamaktan tutuklanırken, Salim Bey' in itirafıyla ve onun her şeyi planladığına dair gösterdiği kanıtlarla Betül' ün uzun bir süre hapishanede kalacağı da kesindi.
Tolga yaşadığı mahçuplukla ne yapacağını bilemezken, sevdiği eşinin arkasından iş çevirmesiyle büyük bir duygusal yıkıma uğramıştı. Tabi yakında Betül ile ilgili bilmediği birçok şeyde ortaya çıkacaktı. Her türlü gizli saklı, yasadışı yaptığı işleri öğrenmesiyle, belkide bir daha asla hiçbir kadına güvenemeyecekti.
Tabi Betül için asıl sorunlar hapishanede başlayacaktı. Dik başlılığıyla, olmayan parasının havasıyla, boşa uçurduğu tehditleriyle belasını bulacaktı.
Saruhanlılar bu durumdan dolayı kısa süreliğine sorun yaşasada Bell' Amore şirketinin bütün desteğiyle her şeyi atlatacaktı.
Erdemlerde ve Ilgazlarda ise diğer tarafların aksine büyük bir neşe vardı. Başta Cansel' in hamileliğiyle, sonra Meral ve Özgür' ün düğün hazırlıklarıyla ve tabi ki en önemlisi şirketin şimdikinden daha iyi durumlara gelmesiyle bu neşe devam edecekti. Tabi bu süreçte henüz bilinmeyen güzelliklerinde ortaya çıkacağı tahmin edilebilirdi.
Yıllar sonra
Can, Sare, Cansel, Ferit ve çocukları haftaiçindeki streslerini atmak için haftasonu ailecek piknik yapmaya karar vermişlerdi. Piknik alanında; Ferit mangalla uğraşırken, Sare küçük oğlu Baran' ı (4) uyutmaya çalışıyordu. Cansel, yeğeni Gökçe (13) ve kızı Vera (11) ile sohbet ederken, Can yeğeni Batuhan (11) ile futbol oynuyordu.
Can, yediği golle isyan etti:
- Yine mi gol ya! Cansel güzelim, oğlun kesinlikle futbol canavarı, dedi Batuhan' ı omzuna atıp sözde yenilmenin intikamını almaya çalıştı. Batuhan ise sadece dayısının yaptığı bu şeyle sevinç çığlıkları attı.
Can, omzundaki Batuhan' ı eşinin yanına bırakırken Batuhan:
- Dayı yenilmeye mahkumsun.
- Yenecek kişi sen isen mahkum olurum yakışıklı, deyip yeğeninin burnunu hafiften sıktı.
Batuhan kıkırdarken Sare:
- Şş... Baran uyanacak.
Batuhan:
- Özür dilerim yenge. (Hala gözleri açık ve gülücükler atan Baran' a baktı) Ama hiç uyumamış gibi görünüyor.
Sare:
- Hadi oğlum ama! Uyku vaktin geldi geçiyor.
Gökçe annesinin yanına gelip:
- Yorulduysan ben sallayabilirim anne.
Vera ve Cansel' de yanlarına geldi. Vera:
- Bende sallayabilirim yenge.
Sare:
- Çok tatlısınız güzellerim ama hallediyorum ben.
Ferit:
- Can, Gökçe' nin istediği etten almamışız.
Gökçe isyanla:
- Babaa! Tavuk kanadını nasıl unutursun?
- Üzgünüm bebeğim dalgınlığıma gelmiş olmalı.
Cansel:
- Sofrada birkaç şeyde eksik abi.
Sare:
- Baranla uğraşırken unutmuş olmalıyım Cansel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Aşk (Tamamlandı)
RomanceBell' Amore... ~○~ Can ve Cansel Erdem, ebeveynleri vefat ettikten sonra, onlardan yadigar kalan Bell' Amore moda şirketinin başına geçer. Belli bir yaştan sonra şirkete ortak olan Ilgazlarla yeni bir yükseliş yaşarlarken, güzel bir aşka da şahit ol...