İki hafta sonra
Sare, adet (regl) günün gecikmesinden dolayı 'evde yemek yok' bahanesiyle şirketten, erkenden çıktı. Yakınlardaki eczaneden aldığı testle eve doğru geçti. Eve geldikten sonra, korku, endişe, heyecan ve merak dolu duygularla elindeki testle lavaboya girdi. Gerekli talimatları yaptıktan sonra sonucu beklemeye başladı.
Sare yıllar önce, Bell' Amore'a bir hukuk öğrencisi olarak girmişti. Stajyerlik döneminide yaptığı bu şirkette ustalık döneminide geçirdi. Can ile de stajyerlikten ustalığa geçiş döneminde tanışmıştı. Kısa süre içinde birbirlerine aşık olmalarıyla, iki yıl önce evlenmeye karar verdiler. Evlilik yıldönümlerinin ikinci yılında da çocuk sahibi olmak istediklerini fark ettiler ve şimdi çocuk sahibi olup olmayacakları testteki ikinci çizgiye bağlıydı.
Sare heyecanla sonucu beklemeye başladı. Gözlerini kapattı ve içinden son saniyeleri saymaya başladı. 5. dakikanın dolmasıyla gözlerini açtı. Gördüğü iki çizgiyle, mutlulukla:
- Hamileyim, dedi.
Hemen eşine bu güzel haberi vermek istesede, kan tahliliyle doğruluğunu test etmeden vermenin doğru olmayacağına karar verdi. Kısa süre içinde hastaneye gidip kan tahlilini yaptırdı.
Tahlil sonuçlarının yarın belli olacağını öğrenmesiyle hüzünle eve geri döndü ve yemek yapmaya başladı.
Ertesi gün
Günler önce Can ve Cansel, kuzenlerini bu akşamki yemeğe davet etmişti. Şu anda da Sare ve Cansel akşam yemeği hazırlığındaydı. Sare:
- Benim kısa süreliğine dışarı çıkmam lazım Cansel.
- Neden? Bir sorun mu var yenge?
Fısıltıyla:
- Abin duymasın ama ben dün bir test yaptım.
- Test mi? Ne testi?
- Gebelik.
Cansel şaşkınlıkla ağzını kapattı:
- Ne? Ciddi misin?
- Evet. Eczaneden aldığım test pozitif çıktı. Ama ben emin olmak için dün hastaneye gittim. Bugünde tahlil sonuçlarını almam gerekiyor.
- Git o zaman ne duruyorsun Sare? Ben burayı idare ederim. Hem birazdan Reyhanlarda gelir. Reyhan ile sen gelene kadar çoğu şeyi yaparız.
Sare, hızla mutfak önlüğünü çıkarıp:
- Tamam o zaman ben gidiyorum. Arabanın anahtarını verir misin?
- Vereyim, deyip fortmantonun üstündeki kutudan anahtarı aldı ve Sareye uzattı.
Sare aceleyle ve gizlice evden çıkarken kapıda Reyhanlarla karşılaştı. Reyhan:
- Sare? Aceleyle nereye böyle?
- Beni kısa süreliğine idare edin. Eğer doğruysa size ve Can' a bir sürprizim olacak.
Çınar:
- Dikkat et.
Sare:
- Tamam merak etmeyin, deyip yanlarından uzaklaştı.
Bir süre sonra
Sare elindeki olumlu sonuçla heyecanla eve geldi. Anahtar sesini duyan Cansel:
- Reyhan, sen devam et ben hemen geliyorum.
Cansel mutfağa girmek üzere olan yengesini köşeye çekip:
- Sonuç?
Sare mutluluktan akan yaşlar ile:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Aşk (Tamamlandı)
RomanceBell' Amore... ~○~ Can ve Cansel Erdem, ebeveynleri vefat ettikten sonra, onlardan yadigar kalan Bell' Amore moda şirketinin başına geçer. Belli bir yaştan sonra şirkete ortak olan Ilgazlarla yeni bir yükseliş yaşarlarken, güzel bir aşka da şahit ol...