Ertesi gün
Şirkette herkes işlerine devam ediyordu. Masadaki telefonun çalmasıyla Cansel telefonu açtı.
- Cansel Hanım?
- Efendim Ayşe Abla.
- Arkadaşınız Reyhan Hanım buradalar. Müsaitseniz görüşmek istiyor.
Cansel heyecanla ayağa kalkıp:
- Kafeye geçmesini söyle hemen geliyorum, deyip telefonu kapattı.
Çantasını toplarken:
- İki üç saatliğine çıkıyorum, haberiniz olsun, dedi ve Ferit' in cevap vermesini beklemeden odadan çıktı.
Ferit isyanla arkasına yaslanıp:
- Kim bu, gelen de seni bu kadar heyecanlandırdı Cansel? Deyip peşinden o da kafeye doğru ilerledi.
Cansel kafeye girip ileride oturan arkadaşını görmesiyle ona doğru koştu.
Reyhan, Cansel' i görmesiyle heyecanla ayağa kalktı kendisine sarılan arkadaşına karşılık verdi. Cansel:
- Seni çok özledim Reyhan.
- Bende seni çok özledim aşkım.
Cansel hafif ondan ayrılıp:
- Çınarla ne zaman döndünüz? Yeni gittiğinizi sanıyordum.
- Yavrum ne yenisi? Bir ay önce yola çıkmıştık.
- Beğendin mi İtalyayı?
- Çok, çok beğendim. Allah'ın izniyle balayımızı da orada yapmayı düşünüyoruz.
- Balayı mı?
Reyhan parmağındaki yüzüğü gösterip heyecanla:
- Bana evlenme teklifi etti.
- Yaa inanmıyorum! Tebrik ederim canım arkadaşım, deyip ona sarıldı.
- Teşekkür ederim.
Ferit, kafeye gelmesiyle Cansel'e sarılan Reyhan' ı gördü. Şaşkınlıkla:
- Reyhan?
Reyhan, Cansel' in arkasındaki Ferit' i görmesiyle şaşkınlıkla:
- Ferit! (Ayağa kalkıp ona sarıldı) İnanamıyorum, senin burada ne işin var?
Cansel:
- Bende sizin tanıştığınıza inanamıyorum.
Ferit:
- Bell' Amore, yeni ortak olduğumuz şirket Reyhan.
Reyhan:
- Bu harika! Cansel; Ferit, Çınar' ın en yakın arkadaşı. Biz öyle tanışmıştık. İnanamıyorum, ikinizide istediğimiz zaman görebileceğiz. Çınar çok sevinecek, kesinlikle dördümüz dışardada vakit geçirmeliyiz. Sahi Ferit, bize katılmak ister misin? Çınarda yanımıza uğrayacaktı.
Ferit, tam konuşacaktı ki Cansel sözünü kesip:
- Ferit Bey' in çok işi var Reyhan. Rahatsız etmeyelim.
Ferit:
- Aslında...
Cansel tekrar sözünü kesip:
- İzin verirseniz, yakın arkadaşlarımla önce kendim vakit geçirmek isterim Ferit Bey. Dörtlü başka zaman görüşürüz. Yürü Reyhan, deyip kolundan çektiği gibi kafeden onu çıkardı.
Ofisten çıkarken Reyhan:
- Ne oluyor Cansel? Ferit ile ne sorunun var senin?
- Bir sorunum yok Reyhan, sadece önce sizinle vakit geçirmek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Aşk (Tamamlandı)
RomanceBell' Amore... ~○~ Can ve Cansel Erdem, ebeveynleri vefat ettikten sonra, onlardan yadigar kalan Bell' Amore moda şirketinin başına geçer. Belli bir yaştan sonra şirkete ortak olan Ilgazlarla yeni bir yükseliş yaşarlarken, güzel bir aşka da şahit ol...