13

18 0 0
                                    

Yemekler biterken sohbetlerde  artmıştı. Sare' nin yanında duran Cansel onu dürttü.

- Artık söylemen gerekiyor.

Sare, derin bir nefes alıp verdi.

- Haklısın. (Ayağa kalkıp kadehe kaşıkla vurmaya başladı) Lütfen beni dinler misiniz arkadaşlar?

Can:

- Ne oldu birtanem?

- Bunu söyleyeceğim için çok heyecanlı ve mutluyum.

Özgür:

- Nedir seni bu kadar heyecanlandırıp mutlu eden abiciğim?

- Abi... Can... Ben hamileyim.

Can:

- Ne?

- Baba oluyorsun sevgilim.

Özgür sevinçle ayağa kalktı.

- Allaaah! Dayı oluyorum lan! Meral ben dayı oluyorum.

Meral ayağa kalkıp mutlulukla sevgilisine sarıldı.

Sare:

- Bir şey söylemeyecek misin Can?

Hâlâ şokta olan Can, sakince ayağa kalktı. Eşine bakıp:

- S-sen c-ciddi misin?

- Evet, (cebinden peçeteye sarılı gebelik testini çıkardı, Can' a gösterip) iki çizgi.

Can dolan gözleriyle eşine sarıldı. Sarılmasıyla gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Sare omzunda hissettiği ıslaklıkla Can'a daha çok sarıldı.

- Aile oluyoruz Can. Anne ve baba oluyoruz.

Can hafifçe eşinden ayrıldı yüzünü elleri arasına alıp:

- Seni seviyorum, seni çok seviyorum Sare, dedi ve eşinin alnına içten bir öpücük bıraktı.

- Bende seni çok seviyorum hayat arkadaşım.

Nefes, Canların yanına geldi.

- Ablam, tebrik ederim.

İkiside Nefes' e sarıldı ve tebriği için ona teşekkür ettiler. Nefes' ten sonra Başak, Cansel, Meral ve diğerleride sırayla onları tebrik ettiler. Bugün herkes için unutulmaz bir an oldu.

Birkaç saat sonra

Cansel, boş çay bardaklarını toplayıp doldurmak için mutfağa geçti. Onun tek başına mutfağa gittiğini gören Ferit herkesi kontrol etti ve mutfağa yöneldi. Çaydanlığı elini almak üzere olan sevgilisinin elinden tutup onu bahçeye çıkardı. Bedenlerini kimsenin göremeyeceği şekilde ayarladıktan sonra duvara dayalı sevgilisinin dudaklarına yapıştı.

Cansel dudaklarındaki dudaklarla bir an afallasada anında karşılık verdi ve dakikalarca öpüştüler. Nefesleri kesilince dudakları ayrıldı. Cansel:

- F-Ferit?

- O öpücüğü alacağımı söylemiştim. Güzel sevgilim benim, deyip uzun saçlarını okşadı.

Mutfağın içinden Meral:

- Cansel? Neredesin? Herkes çay bekliyor. Cansel?

Cansel:

- İleride misafir odasının camı açık. Oradan içeri gir, tuvaletin önünden salona geç. Ben çayları getireyim.

- Bu gizli buluşmalar ne kadar güzel olsa da, herkesten gizli bir ilişki yaşamak hoşuma gitmiyor. Bunu en yakın zamanda çözeceğiz birtanem, deyip Cansel' in dudağından son kez öptü ve yanından ayrıldı.

Güzel Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin