20

16 0 0
                                    

Ege & Deniz Çağan

Çağanlarda

Deniz ve Ege kardeşlerininde yatmasıyla yeniden baş başa kalmışlardı. Ege sessizliği bozarak:

- Tanışma yıldönümümüz yaklaşıyor.

- Evet, zaman ne kadar da çabuk geçiyor?

- Öyle. (Başını eşinin başına yasladı) Yeniden oraya gitmek ister misin?

- Gökçeadaya mı?

- Evet, oraya gitmeyeli uzun zaman oldu.

- Sen ciddisin?

- Tabi ki ciddiyim sevgilim. En son nişanlıyken oraya gitmiştik. Farklı bir yerde küçük bir tatil iyi olmaz mı?

- Çok iyi olur, belki Alperenler ve diğerleri de gelir.

- Ben sadece ikimiz gidelim istiyorum. Eskisi kadar yalnız kalamıyoruz. Hele şimdi bir de hamilesin, ailelerimiz sürekli git gel yapacak. Asla birbirimize vakit ayıramayacağız.

- Peki madem, sen nasıl istiyorsan öyle yapalım.

- Teşekkür ederim birtanem, deyip yanağından öptü.

Deniz gülümsedi.

- İlk tanıştığımız günü hatırlıyor musun?

- Unutamayacak kadar çok seviyorum seni.

- O günkü rezilliğimden dolayı böyle diyorsun değil mi?

- Asla, deyip güldü.

- Pislik!

~○~

Yıllar önce

Can, arkadaşlarından duyduğu Gökçeada güzelliğini tatmak için buraya gelmek istemişti. Ayrıca kuzenlerinin ve kendisinin, işten güçten dolayı kendilerine vakit ayıramadığını düşündüğü için böyle bir tatil düzenlemeye karar vermişti. Birkaç hafta önceden bütün ayarlamaları yapmıştı ve şimdi hep birlikte buradalardı.

Herkes yol yorgunluğuyla odalara çekilirken, Deniz, alışkın olduğu yorgunlukla kendini Gökçeada sokaklarına atmıştı. Hostes olduğu için, birçok ülkeyi ve şehri görme şansı yakalasada, Türkiye' nin şehirlerini keşfetmeyi her zaman daha çok seviyordu.

Deniz, Gökçeada' nın çarşısını keyifle gezerken istemsizce takip edildiğini hissetti. Arkasını dönmesiyle, genç bir delikanlı ile göz göze geldi. Korkudan damağını kaldırırken:

- Sende kimsin?

Delikanlı konuşmak yerine saçma sapan sesler çıkardı.

- Anlamıyorum seni.

Esnaf kadınlardan biri:

- Onu anlayamazsın kızım. Küçüklüğünden beri sokaklarda deli gibi dolaşır, deli gibi insanlara güler durur. Senin gibi turist kızlar bu durumdan rahatsız olsada, zararsızdır.

Güzel Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin