4

40 1 0
                                    

Sare ve Can, mutfakta içecekleri hazırlarken Özgür ve Meral, vakit geçirmek için ön bahçeye çıkmıştı. Arka bahçede Cansel ile yalnız kalan Ferit sohbet etmek için ağzını açtı.

- Benim yanımda neden bu kadar sessizsin? Diğer herkesin yanında bir o kadar sesli iken.

- Bilmem, yeni tanıştığımızdan olsa gerek.

- Tanışma faslının çoktan bittiğini sanıyordum.

- Üzgünüm Ferit Bey, ama bana göre bitmedi.

- Lütfen Cansel, iş dışındayken benimle resmi konuşma. Abin gibi rahat ol.

- Pekala, bak Ferit. Ben herkesle kolay kaynaşan biri değilim. Özellikle abim ve Özgür abim dışındaki erkeklerle.

- Neden? Yoksa sana bir zararları mı oldu?

- Çok şükür olmadı. Olmamasının nedeni elbette, onları hayatıma almadığımdandır.

- Bu, hayatında hiç sevgilin olmadığı anlamına mı geliyor?

- Olması mı gerekiyordu?

- E belki, biraz. Kardeşimden bir yaş küçük olduğunu da varsayarsak çoktan olmuş olmalıydı.

- Sırf yaşımdan dolayı böyle diyorsun. Ama ben 35 yaşında da sevgilisi olmayan, 10 yaşında da sevgilisi olan gördüm. Bence o kadar da kötü bir yaşta değilim.

- Gerçekten inanılmaz bir kadınsın Cansel. Ama bir yandan da bir erkek elinin eline değmemiş olması, hayatına bundan sonra girecek adam için harika bir şans.

- Ona hayatıma girecek adam karar verecek, sen değil Ferit.

Ferit:

- Kim bilir belki, çoktan karar vermiştir.

- Ne?

- Hiç. Abinler geliyor.

Cansel abisinin geldiğini görmesiyle az önce konuşurken yaklaştığı adamdan hızla uzaklaştı.

Sare elindeki alkol şişelerini ortaya bırakıp:

- E nasıl hissediyorsunuz? İçmek için haliniz var mı?

Ferit, önündeki viski şişesini eline alıp bardağına doldurdu. Anında dikip:

- Hiç bu kadar iyi hissetmemiştim Sare, deyip Can' dan gizli Cansel'e göz kırptı.

Cansel hızla gözlerini kaçırıp önündeki şarap şişesine yöneldi. Bardağına doldurduktan sonra anında içip:

- Kesinlikle Ferit Bey' e katılıyorum.

Can:

- Ferit, Cansel? Biraz yavaş olun, gece daha yeni başlıyor.

Özgür ile Meral ele ele yanlarına geldi. Meral:

- Ooo, hanımlar, beyler! Gece başlamış.

Sare:

- Gelin, gelin bizimkiler geceye başladı bile.

Can, kardeşinin yanına oturup:

- Sadece birkaç kadeh güzelim. Fazlasının sana zarar verdiğini biliyorsun.

Ferit, merakla:

- Cansel' in bir rahatsızlığı mı var?

Sare dalgayla gülüp:

- Kendilerinin bünyesi alkole biraz zayıf, birkaç kadehte zil zurna sarhoş oluveriyor.

Özgür:

- Desenize bugünkü eğlencemiz büyük. Meral de çok çabuk sarhoş oluyor.

Güzel Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin