5

36 1 0
                                    

Bell' Amore

Ferit, Meral, Can ve Cansel şirkete geldi. Çalışanlar onları saygıyla karşıladı. Can:

- Meral Hanım ve Ferit Bey' in odaları hazır mı Ayşe Hanım?

- Evet efendim.

- Kendilerine odalarına kadar eşlik eder misin?

Ayşe:

- Tabi efendim. (Ilgazlara buyur edip) Buyrun.

Ferit başıyla Ayşeye selam verdi ve onu takip etti. Can:

- Cansel, güzelim benimle gel.

Cansel, önden giden abisini takip etti. Abisinin dinlenme odasına girmesini görmesiyle o da içeri girdi. İçececek reyonundaki elemana:

- Bize iki kahve lütfen?

Eleman:

- Tabi.

Kısa süre içinde kahveler hazır oldu ve Can kahvesinden bir yudum alırken:

- Bir süre Ilgazlara asistanlık yapmanı istiyorum güzelim. Özellikle Ferit Ilgaz' a.

- Neden ben yapıyorum başka asistan mı yok?

- Bende aynı şekilde kendisine sordum güzelim ama kabul etmedi. Beceriksiz stajyerlerle uğraşamazmış.

- Haspam! Bu şirketin patronu biz miyiz o mu belli değil? Ne demek uğraşamazmış?

- Cansel' im yap bir süre, sonra geri dönersin asıl yerine. İdare et adamı buraya alışana kadar.

- Abi gerçekten anlamıyorum. Nasıl böyle bir şeye izin verirsin?

- Ne zamandan beri kararlarımı sorgularsın?

- Elbette sorgulamak istemezdim. Ama o herif patron olduğum yerde patronluk taslayacak bana. Bunu kabul edemem.

- Sende bunu baştan Feritle konuşursun. Gerekmedikçe sana patronluk taslamaz.

- Benim o adamla anlaşabileceğimi düşünüyor musun gerçekten?

- Düşünmüyorum ama alışacak sana, alışmak zorunda.

- Sadece üç ay o herife asistanlık yaparım. Üç ayın sonunda yerimi göstereceğim ona.

- Tamam, üç ay.

- Güzel. (Kahvesini alıp) Müsadenle incelemem gereken evraklar var.

- Tamam güzelim. (Giden kardeşinin ardından bağırıp) Öğle yemeğini beraber yiyelim. Kimseye söz verme.

- Tamam abi, deyip odasına doğru yöneldi.

Ilgazların odası

Meral, bulunduğu odayı incelerken:

- Burası çok güzel dizayn edilmiş abi. Tam senin tarzına göre.

- Senin masanı da tam senin tarzına göre ayarlattım. Bir an önce oturmanı dilerim.

- Yok abi. Ben diğer çalışanlarla birlikte açık alanda çalışmak istiyorum.

- Ama böyle anlaşmamıştık güzelim.

- Biliyorum, ortak kararlarımızda senin yanına elbette gelirim. Ama oraya asistanın oturması daha doğru olacak.

- Asistan demişken benim asistanım Cansel olacak.

- Ne? Abi ne diyorsun sen? O kız buranın patronu nasıl bunu teklif edersin?

- Biliyorum, bu yüzdende şirket ortamına alışana kadar kısa bir süreliğine bana eşlik etmesini rica ettim Can' da kabul etti.

Güzel Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin