Bitva

15 1 2
                                    

Marion:

,,Takže jsem pak na vás zaútočila?"
Řeknu udiveně.
,,Jo přesně tak." Řekne Tyler který měl díky mě natažené záda.
Seděli jsme již v pokoji, Can spal a Hedviga se snažila Hansovi otřít drobné oděrky na hlavě. Luna se lehce dívala z okna. V tu chvíli začal Can kašlat...a do toho něco mumlat.
Otočila jsem se k němu...rychle jsem si k němu klekla. Všichni jsme se k němu sebě hli. Hedviga už mi stihla říct, že z největší pravděpodobností zemře ale já pevně doufám, že ne... prakticky to ví všichni krom Hanse...nikdo neměl sílu na to mu to ještě říct.
,,Copak se děje..." Řeknu Canovi a polknu.
,,Tu...věc..viděl jsem ji...." Řekne ztěžka.
,,Jakou věc?" Řeknu mu a chytnu ho za ruku. ,,U tebe..."
Canova ruka mi přijede po prsou až k brašně kde jsem měla listinu od Lisany.
,,Ohh! Máš pravdu!" Řeknu v tu chvíli.
Políbím Cana na čelo a ten se lehce pousměje a zavře oči.
Zvednu se a chytnu Tylera za ruku.
,,Co se děje?" Řekne mi a já ho dal ode dveří na chodbu.
,,Lisana mi pro tebe něco dala." Řeknu.
,,Co ti dala?"
,,Řekla mi, že je možnost jak můžeme být spolu." Tyler se nevěřícně a arogantně zasmál. ,,Už zase začínáš..."
Všichni se na nás podívají.
,,Jde tam i o to aby svět byl zas jako dříve." Řeknu potichu.
Tyler se na mě podívá. Dojde ke mě a podívá se mi do očí. ,,Tak fajn a proč to musím vidět zrovna já? Nemůžeš to přečíst ty?" Řekne mi.
,,Jen pravý král temnot to může přečíst."
Řeknu a on odvrátí zrak.
,,Musí to přečíst můj otec, on je král!"
,,Ale on není ten pravý! Je zlý!" Řeknu.
,,Tyler má pravdu Marion, prvně musíme krále sesadit a učinit jím Tylera." Řekne Hedviga a Tyler se podívá z okna.
,,Zabiju ho." Řekne po chvíli.
,,Ale jak? Zabije tě pohledem!" Řeknu.
,,Musím ho nahnat do Svatyně ve Svatyni je jeho moc slabá protože je to posvátné místo." Řekne mi a vytáhne meč.
,,Nikdy jsem otce neviděl bojovat ale tahle zem...se prolije jeho krví, tím jsem si jist."
,,Budu ti stát po boku." Řeknu a vezmu meč který byl na jedné dekoraci.
Hedvice zasvitlo v očích... ,,Já taky."
,,Povolám mé čtyři sestry, snad to stihnou." Řekne Luna.
,,Ty máš sestry?" Řekne Hans a Luna pokrčí rameny.
,,A co ty?" Řekne Tyler na Hanse.
,,Co můj bratr!" Řekne Hans a podívá se na Cana.
,,Toho budu bránit já." Ozve se za náma.
,, Šotku!" Řekne a obejmu ho.
,,Šotek má dva životy, víte?" Řekne a uchychtne se se šotek.
,,Fajn pak také budu bojovat." Řekne Hans.
,,Otec má obrovskou armádu havěti... skřetů, potemníků a svých silných pobočníků. Jak to chceme zvládnout když nás bude pouze 9." Řekne Tyler.
,,Zde na zámku král věžní ještě minimálně 100.kouzelnych bytostí." Řekne šotek.
,,Osvobodim je." Řekne Hedviga.
,,Dobře tedy, Luna pošle signál svým sestrám. Hedviga osvobodí ostatní a my tři...půjdeme bojovat hned na začátku."
Řekne Tyler a já si s Hansem vyměním pohledy. ,,Ostatní se přidají." Řekne Tyler aby nás lehce povzbudil.
Najednou se ozval za dveřmi dusot.
,,Co se to děje?!" Řeknu, najednou do dveří vtrhnou tři stráže. Tyler napřáhne meč. Stráže poodstoupili a do vnitř vešel Pán zla. ,,Konečně jsem vás chytl všechny pohromadě." Řekne úplně klidně.
Všichni jsme se stáhli co nejblíže ke Canovi. Kryli jsme si tím záda i Cana.
,,Nuže, chcete mě zabít? Dobrá tedy, bylo moudré vzdálit se z hradu a nabrat co nejvíce svých sil." Řekne nám a uchychtne se. ,,Jedním vrzem bych vás mohl zabít. Ale co to neudělat zajímavější, že? Co zmůže vás šest proti mým nestvůrám a tisícům věrným vojákům?" Řekne a začne se hlasitě smát.
,,Snaží se nás zastrašit.." pošeptá mi Tyler. Přikývnu.
,,Tak tedy dobrá, dnes před soumrakem. Na planině smrti se utkáme. A radil bych vám, z toho pokoje ani nevylezejte nebo vás moji muži zabíjí rovnou na chodbách." Řekne a otočí se k odchodu.
,,Především se těším na vás dva." Řekne potichu a my si s Tylerem vyměníme pohledy. V tu chvíli se otočí a i se strážemi odešel. Všichni se nadechneme.
,,Proč nás tu nechal? To není zas tak chytrý." Řekne Hans a uchychtne se.
,,Chce se pobavit, když smrt...tak co nejzábavnější." Řekne Tyler. Hanse úsměv okamžitě přešel.
,,Musíme jednat, soumrak bude za čtyři hodiny." Řeknu a všichni přikývnou.
Luna si sedla a začala vydávat lehké radiační vlny. ,,Za jak dlouho tu tak budou?" Řekne Tyler.
,,Akorát na čas, po proudu řeky je to o hodně rychlejší." Řekne Luna.
,,Nemáme nic." Řekne Hans a rozmachne rukama.
Tyler dojde ke skříni a prudce ji otevře.
,,Myslíš?" Ve skříni bylo hromadu zbroje, zbraní a dresů. ,,Nejsem chudý princ."
Řekne Tyler a uchychtne se.
Začali jsme jednat, navzájem jsme si pomohli obléct zbroj. Luna si vzala pouze dýku, zbroj by ji překážela.
Tyler si vezme helmu a podívá se na mě.
Nadechne se a pootevře dveře. V tu chvíli dovnitř jentatak kolem něj prosvištějí šípy. ,,Hlídají nás. Musíme oknem." Řekne Tyler a zabouchne dveře.
Šotek vezme Cana do náručí, má ohromnou sílu takže to pro něj nebyl žádný problém. ,,Odnesu ho do bezpečí a pak vám též pomohu." Řekne. Lano které viselo na zdi jsme uvazali o kliku a pořádně zajistili dveře. A začali jsme se slaňovat. Dole naštěstí nikdo nebyl.
První šel šotek, který se ihned s Canem odpojil. A pak mi. ,,Kde je ta planina?"
Řeknu a Tyler mi ukáže na planinu před náma. ,,Támhle na tom konci budou oni a my budeme tam." Řekne a já se podívám k místu u lesa a k místu u hradeb kde mají bojovat oni.

O 3 a půl hodiny později:

Konečně jsme došli na své místo. Už jsme jen museli čekat. Drželi jsme meče a jen jsme čekali. My tři...Já, Can a Hans.
Hedviga šla pomoct ostatním tvorům aby na oplátku pomohli nám. A šotek ukryl Cana do bezpečí.
Tyler seděl na kameni. Hans si brousil meč a já? Já jsem sem bála.
,,Podívejte." Řekne Tyler a zvedne se. Došli jsme k němu a podívali se na druhý konec. ,,Otcovi vojáci už jsou tam taky." Řekne Tyler.
,,Jsou jich snad sta tisíce." Řekne Hans.
,,A jsou v pohybu." Řeknu.
,,Seznamte se." Ozve se za námi Luna.
Otočíme se na její tři sestry. Jim ani Line úsměv dlouho nevydrží když spatří pokrývku černých vojáků na druhém konci. ,,Je čas." Řekne Tyler a podívá se na slunce.
Najednou se z druhého konce ozve zástupce obrovský řev vojska a řev nestvůr. Najednou se za námi ozve ječivé krákorání. Za náma stala Hedviga a za ní? Stáli mohutný Fénixové, Lesní elfové a Obři. Dále také vlkodlaci a lesní skřítci podobní šotkovi.
Podívali jsme se na sebe a začali jsme též řvát.
,,Naši muži a všichni co jsou tu, jsou vám plně oddáni." Řekne jeden s elfů.
,,Zbraně koukám máte, vemte si luky a uděláme linie ale hned!" Zakřičí Tyler a všichni jsme se dali do pohybu.
V přední linie stáli muži se štítama a za nimi elfové...dokonce i horský lidé a tak dále. V zadu pak byli Lučištníci a kolem všeho toho stáli Obři. Bitva začala.
Ozval se roh a my jsme se rozběhli vstříc osudu. ,,Postupujem" Zařve Tyler v rychlé chůzi. Všichni jsme vytasili meče a muži první linii drželi štít před sebou.
Tak jsme došli až do prostředka kde nás od Nepřítele dělilo pouze pět metrů.
Z řady vystoupil Pán zla. ,,Nuže, koukám, že jste mi vyrabovali věznice." Řekne.
Tyler též vystoupí a celá přední řada sebou ošije. ,,To víš otče, když si srab a nechceš bojovat jenom ty a já."
Pán zla si odplyvne a vytáhne zbraň.
,,Tak pojď. Jen my dva." Řekne a Tyler stiskne svůj meč. ,,Ne.." řeknu mu potichu.
Tyler se rozeběhl ale pán zla mu ohnul.
A rozesmál se. Naši sebou začali cukat...chtěli mu pomoct.
,,Vydržte..." Řeknu.
Pán zla po něm vystartoval...Tyler měl co dělat aby se kryl...bylo to drsný.
Když už to vypadalo, že Tyler trefí... vždycky nějakým způsobem minul.
Pán zla mu v jednu chvíli dál obrovský loket a Tyler sebou spadne na zem.
,,Tak vstávej synu. Vždycky si byl dobrý a teď? Teď tu uděláš ostudu?"
Tyler se zvedl a hned po něm vystartoval...ten mu však podkopl nohu a Tyler spadl. ,,To nezvládne." Řekne Hans.
Zavřela jsem oči a začala jsem promlouvat. Cítila jsem jak mnou lpí energie, jak mnou proudí a chce ven.

Tyler:

Prudce ho odrazim, ale než se naděju byl těsně u mě a chytl mě pod krkem.
Vzduch mi nešel do plic, otec mě probodl očima. Najednou sebou můj otec cuknul.
,,Ona podvádí!" Zařve a odhodí mě stranou. Zvedl jsem hlavu a podíval se na Marion. Prudce otevřela oči a její energie se vytratila.
,,Útok!!!!" Zařve můj otec...
,,Útok!" Zakřičím a začala mela.
Marion mi pomohla se postavit.
Byla to šílená řežba. Jeden po druhém padali vojáci na obouch stranách.
Obří prolomili hradbu ale tam to schytali od Černých lučištníků. Luna už to taky schytala ale jen do ruky. Hans ji kryl.
Všude svištěly šípy ale já měl jediný cíl.
,,Kam můj otec zmizel?!"
Marion používala ozařovací energii aby je oslepila.
Hedviga používala půdu a písek.
Marion se mi taky ztratila z dohledu.
V tu chvíli jsem uviděl otce jak klidným krokem šel po schodech ke svatyni.
Usekl jsem jednomu hlavu a rozběhl se směrem ke svatyni za ním.
.
.
.
Ahoj! Máme tu další kapitolu...možná předposlední a pokud se mi to nevejde tak ještě předpředposlední :))
.
.
.
Jaký máš názor na Válku? Převahu a postoj k boji?
.
.
.
Jaký máš názor na Pána zla a jeho dovednosti s mečem?
.
.
.
Proč podle tebe míří Tylerův otec do svatyně? Když je to pro něj místo k oslabení?
.
.
.
Kam se poděla Marion?
.
.
.
Určitě připiš i něco dalšího🥺❤️

Carevna 3: PotomekKde žijí příběhy. Začni objevovat