Tyler:
Když sme šli, přemýšlet sem, v čem asi Marionin dar vyniká. Pozitivní energie? Hmmm ta vyzařuje jednoduše z její povahy a tváře ale její dar musí být něco lepšího...něco důkladnějšího a něco, co sama ještě neobjevila ale já..ji pomohu, pomohu jí zjistit, jaký je její dar.
Sám sem totiž zvědavý, koho mám vedle sebe.
Zadíval sem se na Hanse, jeho klasický ostrý pohled mě už akorát nudil.
,,Trapný." Řeknu si pro sebe a zakroutím očima.
,,Kdy už si odpočineme? Sem vyřízená.."
Ozve se Marion za mnou.
,,Hmm můžeme si odpočinout."
Řeknu a všichni sebou v tu chvíli unaveně seknou na zem.
,,Pardon, zapomněl sem, že nejste zvyklí chodit, když koně sme museli prodat."
Řeknu pobaveně a Hans na mě vyplázl jazyk. Poslal sem mu pusu a on se zašklebil.
Can byl asi jediný z těch dvou, který mi nevadil.
Marion sem měl tam asi nejraději.
A jediný, koho bych nejraději vystřelil do vzduchu byl Hans.
Lehl sem si ke stromu a zavřel oči.
Po chvíli do mě někdo šťouchl, podle myšlenek sem poznal, že je to Marion.
Dělám sem, že spím dál a on se ke mě naklonila, chtěla mě políbit? ,,Tak to ne!"
Řeknu a rychle otevřu oči, Marion se lekla a v úleku se zapotacela a spadla a naše rty se spojili.
Udiveně sme na sebe zírali ale já byl naprosto klidný, no a co, no...tak ji aspoň trochu přiučim, ať na mě nevzpomíná ve zlém. Zajel sem ji rukou do vlasů a začal ji líbat. Byla zaskočená, bylo to o to víc komické. Nevěděla co má, s ústy dělat takže mě občas omylem malém kousla.
Chytl sem ji pevněji a ona pootevřela pusinku, začal sem ji zaplňovat jedním Francouzským polibkem za druhým.
Přivřela oči a já se všiml, že se jí to líbí.
Vloudil sem se do jejích myšlenek.
,,Pane bože, ten líbá tak, tak krásně, v břiše mám snad tisíce motýlu, ach, bože..."
Neudržel sem se a vybuchl sem smíchem. Ona se na mě zmateně podívá a odtáhne se.
,,Žádné motýli v břiše nemáš, to je v mozku...hormony štěstí."
Řeknu a ona se na mě celá červená udiveně zadívala.
,,Nemusíš mi děkovat." Řeknu, pohladím ji a vstanu. Ona se zmateně chytla za hlavu.
,,Tak a dost spáči! Vstáváme!" Řeknu a šťouchnu do Hanse.
,,Hej!" Řekne a čapne mě za nohu.
Malém sem spadl ale udržel sem se.
Podíval sem se na něj a přímo do jeho očí. Teď ti trochu snížíme tlak.
Vytrhl sem se mu a on se rychle postavil.
,,Co to... hvězdičky." Řekne a sekne sebou na zem.
,,Hansi!" Řekne Can, který se vzbudí a klekne si k němu.
,,Je v pohodě, jen moc zlobil, na můj vkus."
Řeknu a Can si povzdechne.
,,Musíme vyrazit." Řeknu a lusknu.
V tu chvíli sem do Hanse pustil lehký elektrický výboj, který vyprodukoval mozek a on se lekne a vyskočí na nohy.
,,Jdeme!" Řeknu a dojdu k Marion.
Zamračila se na mě a já se ušklíbl.
,,Copak, nelíbilo?" Řeknu a ona na mě začne znovu zírat.
Usměju se a obejdu ji a vydám se po cestě.
Všichni mě po chvíli dohonili a šlo se dál.Marion:
Byl už skoro večer když sme došli do nějakého hostince.
Posadili sme se ke stolu a Tyler řekl, že dnes přespíme zde.
Není vůbec opatrný, rodiče mě určitě už hledají, mohou nás tu najít...
Podívám se kolem sebe, jedná slečna co tu obsluhovala, se tu natřásala před chlapama a pár z nich ji dali do výstřihu mince. Když k nám Tyler přicházel, ta slečna k němu přišla a on ji pohladí po tváři a zastrčí ji do výstřihu minci.
Přimhouřila sem oči a on se na mě významně podívá, pak dojde k nám a položí před nás klíče.
,,Vy dva budete spolua a ty budeš muset být semnou." Řekne a přisune Hansovi a Canovi klíčky.
Hans okamžitě začne protestovat.
,,A proč, zrovna ty bude s Marion, Hm! Proč ne třeba Can nebo já!"
,,Protože mám Marion, jako pojistku, že mi přes noc nezdrhnete." Zazzubí se Tyler a vstane ,,A hlavně... ostatní pokoje už jsou zabrané."
Řekne a dopije víno.
,,Jdu na pokoj, přijď kdy chceš, máme 12.tku." Řekne a odejde.
,,Copak...copak mě bere opravdu bere jen jako pojistku? Co to líbání." Řeknu si pro sebe a povzdechnu si.
,,Poslyš, viděl sem vás, jak jste se líbali."
Pošeptá mi Can a já zrudnu.
,,Hansovi to neřeknu, ať nejsou zbytečné rozbroje. Ale myslím, že on to moc vážně nemyslel." Řekne mi a já posmutnim.
,,Tobě se líbí, že?" Řekne mi a já přikývnu.
On si povzdechne a nabídne mi objetí.
Bezmyšlenkovitě ho obejmu a on mě hladil po zádech a vlasech.
,,To je lásky, na tom světě!" Ozve se a my sebou cukneme.
Byl to Hans a divák se přímo na nás.
,,Nekecej nám laskavě do věcí, já vím co mohu a co nemohu dělat." Řekne Can a Hans se zamračí.
,,Fajn, je tam jedna pěkná slečinka." Řekne mi a já bezvýznamně pokrčím rameny. Hans se naštve a odejde.
,,Změnil se." Řeknu a Can se usměje.
,,To ty taky ale ty v kladném významu."
Usměju se na něj a stoupnu si.
,,Půjdu spát, dobrou, hezky se vyspi."
Řeknu a dám mu pusu na tvář.
On mi zamává a já odejdu do pokoje.
Otevřu dveře a podívám se do vnitř.
Tyler tam nejspíš nebyl, pokrčila sem rameny a vešla, svlékla sem si tričko a otočím se, že se půjdu osprchovat.
Nadskočim leknutím, když se na mě s klidným výrazem vy tváři podívá polonahý Tyler. Měl jen ručník obvázaný kolem pasu jinak nic.
Nečině sem na něj zírala a zrak mi sjížděl dolů...
,,Hezká, podprda." Řekne mi s úšklebkem a já zrudnu. Rychle se zakryjí ručníkem a on se pobaveně usměje.
,,Už sem si tě stihl prohlédnout, přednosti máš a to opravdu konkurenční." Řekne mi a dojde k posteli.
Rychle sem zaplula do koupelny.Tyler:
,,Jo a ještě sem ti chtěl říct-že..." Nestihnu to do říct, jak rychle vlétla do koupelny.
,,ty na to přijdeš, to bude fofr." Řeknu si pobaveně a sednu si na postel.
Najednou začne téct voda a v tu chvíli se ozve šílený jekot a z koupelny vyběhne Marion.
,,To je studený!" Řekne na mě a já se zasmál.
,,Musíme to opravit, dojdeš pro hostinského? Hmmm, to je blbý, zkusíme to opravit sami, ne...to bychom mohli rozbít úplně..." Začne uvažovat nahlas a asi ji vůbec nedocházelo, že je celou dobu nahá a, že na ní koukám.
Najednou uslyším kroky a otevřou se dveře.Marion:
Najednou se otevřou dveře a v nich spočine Hans a Can a za nima i hostinský.
V tu chvíli si uvědomím, že sem nahá.
Najednou se přede mne postavil Tyler a zakryl mě jeho mikinou.
Bylo to od něj hezké, že mě takhle přikryl
,,Ehm, omlouváme se, slyšeli sme řev, stalo se něco?" Řekne Can a hospodský dodá. ,,Čím mohu posloužit?"
,,Neteče nám teplá ale už sme vykoupaný, tak to opravte." Řekne a hospodský chtěl vejít ale Tyler ho zarazí.
,,Dnes ne, dáma je polonahá a chceme jít oba spát, opravte si to zítra." Řekne a hospodský se ukloní, Hans se na něj výhružně podíval ale on zavřel dveře.
,, Běž se obléknout." Řekne mi a podá mi košilku a odvrátil pohled ode mě na zeď.
,,Děkuji." Špitnu
.
.
.
Ahoj! Máme tu další kapitolu!❤️
A s ní i otázky ☺️
.
.
.
Jaký máš názor na Tylerovi city?Jaký si myslíš, že Tyler je? (Povahově)
jak se ti líbilo, Tylerovo chování, teď ke konci?
ČTEŠ
Carevna 3: Potomek
Ficción históricaTENTO DÍL NAVAZUJE NA 2. DÍL CAREVNY!! . . . Již, se narodila Princezna! Marion je už od mala dost šikovná a pozorná dívka, po každém s rodičů získala něco ale nastanou problémy, je unesena! Tajemným neznámím a tam objevuje jedno temné tajemství za...