27.

1.4K 87 40
                                    

~Joel~

Pimpotan Aleksin kodin ovea. Pian tuo poika tulee avaamaan minulle oven ja päästää minut sisään. Olin tullut hänen luokseen kylään. Hänen äitinsä on kuulemma myöhään töissä, joten olemme kahdestaan. Sillä me kai uskaltauduimme tännekin välillä.

“Missä sun isä on?” kysyn. En ollut tullut edes ajatelleeksi hänen isäänsä. “Mun äiti ja iskä on eronnu, joten iskä asuu muualla”, Aleksi kertoo. Nyökkään varovasti. Olisihan minun se pitänyt kai tajutakin. Olemme kulkeneet tällä viikolla Aleksin kanssa samaa matkaa silloin, kun meillä on alkanut ja loppunut koulut samaan aikaan.

“Mitä tehään?” Aleksi kysyy. Kohautan hartioitani ja pistän takkini naulakkoon. Kävelen Aleksin perässä peremmälle rivitalo asuntoon. Katson asuntoa uteliaana. Aika valkoista. Ja siistiä. Ja kasveja on aika paljon. Täällä on kotoisaa.

Aleksi kävelee huoneeseensa ja menee makaamaan sängylle. Suljen huoneen oven ja katson sinisilmäistä poikaa. Kallistan hieman päätäni ja hymyilen. Hän on kaunis. Kaunis Kaunisvesi.

“Tuu tänne. Mä haluun halailla”, Aleksi sanoo ja levittää kätensä. Kävelen sängyn luo ja asetun makaamaan hänen päällensä. Hän kietoo kätensä selkäni ympärille ja sulkee silmänsä. Hän rutistaa minua tiukasti itseään vasten.

“Sä tuoksut hyvältä”, Aleksi sanoo hiljaa. Hymähdän. “Sä tuoksut paremmalta”, sanon virnistäen. Aleksi avaa silmänsä ja katsoo minua hymyillen. “Tää on outoo”, hän sanoo. Painan leukani hänen rintakehälleen. “Mikä on outoo?” kysyn.

“Tää, miten me ollaan. Tuntuu väärältä olla näin päin”, Aleksi sanoo. “Vaihetaan paikkoja sit”, sanon hymyillen. Aleksi nyökkää ja nousee istumaan, milloin minäkin nousen istumaan hänen sylissään. Tämä todella tuntuu oudolta olla näin päin.

Huomaan Aleksin poskilla punan. Ihmettelen hetken, miksi hän punastui, mutta tajuan syyn, kun tunnen jotain perseeni alla. “Onks sul kenties ongelma alapäässä?” kysyn virnistäen. Aleksi nyökkää pienesti ja punastuu pahemmin.

“Haluutko sä apua?” kysyn varovasti. En ole varma, onko Aleksi valmis minkäänlaiseen seksuaaliseen toimintaan. Hän ei vaikuttanut valmiilta viime viikonloppuna. Hänellä ei taida olla kokemusta yhtään mistään. En pistä pahakseni.

Aleksi kohauttaa hartioitaan. “Okei tehään sit näin”, sanon. Aleksi katsoo minua kysyvästi. Nousen pois hänen sylistään ja siirryn istumaan seinää vasten. Levitän jalkani ja taputan paikkaa edessäni.

Aleksi kömpii istumaan jalkojeni väliin. Painan leukani hänen olalleen ja pusuttelen hänen kaulaansa. Asetan käteni hänen vatsalleen ja hivelen sitä pienesti. “Saanko mä?” kysyn. Aleksi nyökkää.

Katson hänen kasvojaan ja sujautan käteni hänen kollareihin ja boksereihin. Aleksi sulkee silmänsä ja hengittää nopeasti. “Rentoudu. Tää voi joo tuntuu oudolta, mutta sä tuut vaan nauttimaan. Mä lupaan”, sanon ja painan suukon hänen poskelleen.

Hän nyökkää ja hengittää syvään. Sitten hän kääntää päätään ja painaa huulensa minun omilleni. Alan vedellä pieniä vetoja ja liu'utan toisen käteni Aleksin paidan alle hipelöimään hänen rintakehäänsä.

Suutelemme hitaasti. Aleksi tosin meinaa alkaa kiirehtiä hyvänolon vallatessa hänen kehonsa. Hän vaikeroi hieman huuliani vasten. Nopeutan käteni liikettä ja suutelen edelleen Aleksin kanssa.

“J-Joelh mäh..”, Aleksi huokaisee, kun hän laukeaa. Hymyilen hänen huuliaan vasten. Erkanen suudelmasta ja katson Aleksin punertavia kasvoja. Hänen suu on raollaan. Otan käteni pois hänen housuistaan ja nuolaisen paria sormeani, jotka olivat likaantuneet Aleksin laukeamisen johdosta.

“Sul ei taida olla minkäänlaista kokemusta tällasesta ennestään?” sanon kysyvästi. “Ei oo joo..”, Aleksi sanoo hiljaa ja laskee katseensa pois minusta. “Ei se haittaa. Oot hyvä just tollasena ku oot”, sanon ja painan suukon hänen poskelleen. Aleksi nostaa katseensa takaisin minuun ja hymyilee.

~~~
Sanoja 520
Mä kävin eilen oikojalla ja ööö se oli kivuliasta mut sainpaha ainaki jo vähä pois sitä rautaa suusta. Mut mun hampaat tekee nyt kuolemaa :')

Viha ja rakkaus kulkee käsikädessä || Joleksi ||Where stories live. Discover now