37.

978 72 12
                                    

~Aleksi~

Suljen huoneeni oven ja katson hymyillen Joelia, joka istuu sänkyni laidalla. Kävelen hänen luokseen ja istun hänen syliinsä hajareisin. Painan huuleni hänen omilleen. Suudelma on intohimoinen. Ei se edes oikeastaan jää vain suudelmaan, kun Joel puraisee vähän alahuultani ja ujuttaa kielensä suuhuni, minun avattua suutani hieman. Suorastaan nuolemme toisiamme hyvän tovin.

Erkanen märästä kielarista, kun happi meinaa loppua. Katson Joelia suu hieman raollaan. “Mä haluun sua, mut äiti on kotona”, sanon. Joel naurahtaa pienesti. “Saako sun oven lukkoon?” hän kysyy. Nyökkään. “No siinä tapauksessa täs ei oo mitään ongelmaa. Pistetään ovi lukkoo ja musiikkia soimaan”, Joel sanoo. Fiksua.

Nousen pois Joelin sylistä ja käyn sitten lukitsemassa oveni. Sen jälkeen yhdistän puhelimeni kajariin ja alan etsiä tarpeeksi peittävää musiikkia. Löydän sopivan listan, jonka pistän soimaan. Säädän äänenvoimakkuuden sopivaksi ja lasken sitten puhelimeni työpöydälleni. 

Käännän katseeni taas Joeliin. Menen takaisin hänen luokseen ja istun hänen syliin hajareisin. Painan huuleni hänen omilleen ja alan liikuttaa lantiotani sulavasti. Joelin kaveri herää nopeasti.

Joudun erkanemaan suudelmasta, kun Joel vetää paitani pois. Hän nousee seisomaan minä sylissään ja laskee minut sitten sängylle. Hän vetää oman paitansa myös pois ja tulee sitten hajareisin päälleni.

Suljen silmäni hymyillen, kun Joel painaa huulensa kaulalleni ja alkaa hennosti merkata minua. Hän painaa toisen kätensä haaroihini, milloin pieni huokaisu karkaa huuliltani ja alan tuntea painetta alapäässäni. Sepäs oli kosketusherkkä.

“Voinko mä koittaa ottaa sulta suihin?” kysyn yhtäkkiä. Säikähdän vähän asiaa. Ei minun ollut tarkoitus ajatuksiani tuoda esille.. En tiedä, miksi mutta kyseinen homma kiinnostaa minua nimenomaan Joelin kanssa.

Kohtaan yllättyneen katseen. “Ooks sä varma, että sä haluut tehä sen?” Joel kysyy huolehtien. Nyökkään. “No kai sä sit voit. Mut jos muutat mieltäs nii ei sun oo mikään pakko”, Joel sanoo. “Kyl mä haluun”, sanon. Joel nyökkää.

Hän nousee pois minun päältäni ja menee istumaan sängyn laidalle. Nousen pois sängyltä ja menen Joelin eteen. Hän nousee seisomaan ja alkaa riisua housujaan. Pian hän vetää housunsa boksereita myöten alas.

“Sun pitäis mennä polviltes”, Joel sanoo. Nyökkään ja menen polvilleni. Joel katsoo minua purren hieman huultaan. Otan hänen kalustaan kiinni ja nuolaisen varovasti sen kärkeä. Joelin huulilta pääsee tukahtunut äännähdys.

Otan hänen kalun varovasti suuhuni ja alan liikuttaa päätäni ensin hitaasti ja varovasti, mutta kun pääsen kiinni asiaan, alan ottamaan rohkeammin Joelilta suihin. Huokaukset karkaavat hänen huuliltaan.

Hetken kuluttua Joelin huokaukset muuttuvat enemmän huohotukseksi. Hän ottaa hiuksistani kiinni ja vetäytyy pois suustani. Katson häntä ihmeissäni. “Teinkö mä jotaki vääri?” kysyn. Joel pudistaa päätään. “Et todellakaan. Sä oot ihan vitun hyvä. En vaan haluu tukehuttaa sua”, hän sanoo. Nyökkään.

Joel ottaa käsistäni kiinni ja nostaa minut takaisin seisomaan. “Saanko mä nyt panna sua?” hän kysyy hiljaa ja näykkäisee korvalehteäni. Nyökkään punastuen.

Tunnen Joelin kädet kollareideni reunalla. Hän ottaa niistä kiinni ja vetää ne alas. Samoin käy boksereilleni. Astun vaatteista ulos. Joel nostaa minut syliinsä ja laskee sängylle makaamaan. Hän ottaa yöpöytäni laatikosta kortsun ja liukkaria. Pitäähän niitä täälläkin olla..

Joel tulee jalkojeni väliin, rullaa kortsun paikoilleen ja levittää liukkaria kalulleen. Sen jälkeen hän vetää peittoa päällemme. “Valmis?” Joel kysyy. Nyökkään ja kiedon käteni hänen niskan taakse. Pitkä huokaisu karkaa huuliltani, kun Joel työntyy sisääni. Tämä ei satu läheskään niin paljon, kuin viimeksi.

~~~
Sanoja 518
Pitkästä aikaa tätäkin stooria :)

Viha ja rakkaus kulkee käsikädessä || Joleksi ||Where stories live. Discover now