31

1.4K 76 51
                                    

Smuttiaaaaa

~Joel~

Suutelen Aleksia ja riisun hänen housujaan. Paitamme ovat jo jossain lattialla. Aleksi näprää niskassa olevia hiuksiani. "Muista sit, että sanot, jos haluut lopettaa. Meiän ei oo pakko tehä tätä", sanon. Aleksi nyökkää ja hymyilee. Hän vetää minut uuteen suudelmaan. Se on intohimoisempi, kuin äsken. 

Erkanen siitä hetken kuluttua ja vetäisen Aleksin housut pois. Tiputan ne lattialle ja katson Aleksin vartaloa. Hänellä on enää bokserit jaloissaan. Painan huuleni Aleksin kaulalle ja alan merkata häntä. Pitäähän muidenkin tietää, että hän kuuluu jo minulle eli turha yrittää mitään. 

Housuni ovat alkaneet kiristää jo hieman. Minkä minä sille voin, että Aleksi on kiihottava. Anteeksi, mutta minä olen vain ihminen. Ja Aleksi on helvetin seksikäs. Ja viaton.. Tämän kaiken jälkeen hän voisi kyllä sanoa hyvästi sille viattomuudelle. Oikeastaan hänen olisi pitänyt sanoa
se jo silloin, kun alkoi säätämään kanssani. 

Aleksi huokaisee, mistä päättelen löytäneeni herkän kohdan. Leikin kielelläni kohdan iholla ja alan sitten imemään sitä hennosti. Aleksi tukistaa pienesti hiuksiani. Hänelläkin seisoo jo, muttei kyllä läheskään koko mitassa. Päätän vähän auttaa ja annan toisen käteni liukua hänen boksereiden peittämälle kalulle. Aleksi värähtää kosketustani. Virnistän hänen kaulaansa vasten. 

Suoristaudun hieman ja vedän Aleksin bokserit pois. Otan hänen kalusta kiinni ja alan vedellä pieniä vetoja. Aleksin huulilta pääsee hiljaisia huokauksia. Päästän pian hänen kalustaan irti ja nousen pois sängyltä. Avaan farkkuni ja vedän ne nilkkoihini. Potkin ne pois jaloistani. Otan pöytäni laatikosta kortsun ja liukkarin. "Sä haluut varmaan käytää ekalla kerralla kortsua?" sanon kysyvästi. Aleksi nyökkää. 

Menen takaisin sängyn luo. Levitän Aleksin jalkoja ja asetun niiden väliin. "Haluuks sä, että mä valmistelen sua eka?" kysyn. Aleksi pudistaa päätään. "Okei sit", sanon ja riisun bokserinikin. Ojennan kortsun Aleksille. Hän katsoo minua kysyvänä. "Sä voisit pistää sen mulle, jos sä vaan haluut", sanon. "Mut en mä tiiä, osaanko mä", Aleksi sanoo. 

"Ei se haittaa. Tässähä sitä opetellaan", sanon ja hymyilen rohkaisevasti. Aleksi nyökkää ja alkaa sitten avata pientä pakettia varovasti. Hän saa sen auki ja ottaa kumin käteensä. Hän katsoo kumia ja sitten haarojani ja punastuu. Hän alkaa asettaa kumia varovati paikalleen. Puren huultani, jotten huokaisisi. Aleksin hento kosketus tuntuu laittoman hyvältä. 

Aleksi saa asetettua kortsun paikoilleen. Hän katsoo minua punaisena. Silitän hänen poskea hieman ja suutelen häntä nopeasti huulille. "Haluuks sä olla selälteen vai mahalteen?" kysyn. "Selälteen", Aleksi vastaa. Nyökkään. Mennään siis näin. Otan liukuvoiteen käteeni ja alan levittää ainetta kalulleni. 

"Ooks sä valmis?" kysyn. "Sattuuko se?" Aleksi kysyy vastaamatta minun kysymykseeni. "Voi se alussa", sanon. Aleksi nyökkää. "Saanko mä?" kysyn. Aleksi nyökkää taas ja kietoo kätensä niskaani. Ohjaan kaluni oikeaan kohtaan ja työnnyn varovasti Aleksin sisään. Hän vetäisee henkeä ja puree huultaan. Olen hetken paikallani ja työnnyn sitten syvemmälle. 

"Sattuu", Aleksi parahtaa. Pari kyyneltä karkaa hänen silmäkulmistaan. Pyyhin ne pois. "Haluutko sä lopettaa?" kysyn. Aleksi pudistaa päätään. Silitän hänen poskea. "Koita rentoutua. Se kipu hävii kohta. Ja mä koitan olla niin hellä, kuin vaan voin", sanon. Aleksi nyökkää ja vetää henkeä sisään ja puhaltaa sitten ulos. "Sä voit koittaa liikkua", hän antaa luvan. 

Nyökkään ja liikahdan varovasti. Aleksi puristaa silmänsä yhteen ja hengittelee rauhassa. "Kaikki hyvin?" kysyn. Aleksi nyökkää ja vetää minut suudelmaan. Suutelemme hellästi. Alan liikkua samalla varovasti. Aleksi vinkaisee kerran huuliani vasten, mutta alkaa sitten selvästi pikkuhiljaa nauttia. Nopeutan liikettäni ja otan kiinni hänen kalustaan. 

~~~
Sanoja 530
Tällaista sitten tänään :D

Viha ja rakkaus kulkee käsikädessä || Joleksi ||Where stories live. Discover now