Bang Chan
Z racji, że dość często przychodziłaś do wytwórni, większość znała cię tam już bardzo dobrze. Dzięki temu poprosili cię o pomoc przy przygotowaniach do występu nowo debiutujących idoli.
- Lee Jooyeon, mogę cię prosić na chwilę? - zawołałaś chłopaka, który od razu oderwał się od swojego zajęcia i podszedł do ciebie. Poprawiłaś mu makijaż oraz włosy, przekazując również jeansową kurtkę do ubrania. Muzyk podziękował za pomoc, po czym wrócił do zespołu. Chwilę później poczułaś, jak ktoś cię obejmuje, przez co podskoczyłaś w miejscu.
- To tylko ja, nie musisz się mnie bać - zaśmiał się, na co odwróciłaś się w jego stronę.
- Wystraszyłeś mnie - przyznałaś.
- Skończyłem pracę na dziś, więc postanowiłem cię odwiedzić. Jak radzą sobie nasi nowi artyści?
- Zaraz będą mieć próbę, więc sam się przekonasz - powiedziałaś, odrywając się od niego. Pomogłaś zanieść mikrofony na scenę, a chwilę później rozbrzmiały pierwsze dźwięki. Uśmiechnięta, wsłuchiwałaś się w muzykę.
- Mogę cię na chwilę prosić? - zapytał, na co przytaknęłaś. Zaprowadził cię do miejsca, w którym nie było ludzi. Objął cię w pasie i lekko się nachylił. - Tęskniłem za tobą - wyszeptał. Położyłaś dłonie na jego karku, przyciągając bliżej, a po chwili wasze usta się spotkały. Oboje lekko się zawstydziliście, gdy pocałunek dobiegł końca.
- Muszę wracać do pracy.
- Widzimy się wieczorem, znalazłem fajny film - uśmiechnął się. Chan dał ci jeszcze krótkiego buziaka, po czym każde z was udało się w swoją stronę.
Lee Know
Zespół zaraz miał wystąpić na scenie. Każdy biegał, aby dokończyć podpinanie mikrofonów czy poprawić coś w wyglądzie. Natomiast ty stałaś przy Felixie, który trochę denerwował się wystąpieniem.
- Wszystko będzie dobrze, zobaczysz. Próba poszła wam naprawdę świetnie, więc nie masz się o co martwić - uśmiechnęłaś się, aby dodać blondynowi trochę otuchy. Chłopak nie był w stanie nic odpowiedzieć, bo zaraz obok was pojawił się Lee Know, poczułaś jego dłoń na swoich plecach, a on po chwili złączył wasze usta.
- O czym rozmawiacie? - zapytał, jak gdyby nigdy nic, natomiast ty stałaś w szoku, nie do końca potrafiąc pojąć, co właściwie miało miejsce.
- Y/n stara się mnie uspokoić, stresuję się - przyznał.
- Tak, moja dziewczyna ma złote serce. Ale powiem ci, że ja też nie jestem zbytnio spokojny. Boję się o ten wysoki moment, ale tobie szło bardzo dobrze... - zaczęli ze sobą konwersować, jednak Minho nie pozwolił ci odejść, trzymając twoją dłoń przez cały ten czas. - Życz mi powodzenia - odwrócił się w twoją stronę i dał ci krótkiego buziaka, po czym wybiegł na scenę. Z początku nie pojmowałaś jego zachowania, natomiast w końcu zrozumiałaś, że po prostu był zazdrosny. Wiedziałaś doskonale, że czeka was długa rozmowa, o tym co zrobił, gdy tylko znajdzie się chwila.
Seo Changbin
Chłopak przez większość dnia siedział na próbie, ponieważ uczyli się nowej choreografii, więc gdy skończyli, postanowił do ciebie wpaść, mimo iż był kompletnie zmęczony. Myślał, że po prostu się położy i prześpi chwilę, jednak nie było mu to dane, gdyż ty miałaś niesamowicie dużo energii. Kiedy przekroczył próg twojego mieszkania, przywitałaś go z uśmiechem na ustach, zaczynając opowiadać mu swój dzień, w którym wyjątkowo dużo się działo. Raper ułożył się wygodnie obok ciebie na kanapie, kładąc głowę na twojej klatce piersiowej i przytulając, starał się zasnąć.
CZYTASZ
Stray Kids - reakcje
FanfictionWasze pierwsze spotkanie, randki czy dramy. Wiele się na pewno będzie się dziać. Reakcje, preferencje, zwał jak zwał, ważne, że wszyscy wiemy o co chodzi! Miłego! :D