Bang Chan
On, kiedy tylko mógł, zabierał cię ze sobą do studia. Czasami, gdy byłaś zmęczona, pozwalał ci spać na kanapie. Natomiast zazwyczaj, kazał ci usiąść na swoich kolanach. Sam jedną ręką obejmował cię w pasie, kładąc głowę na twoim ramieniu i spokojnie pracując. Od czasu do czasu nawet zakładał ci słuchawki, abyś mogła usłyszeć efekty. Często wtedy robił się nieśmiały, więc chował twarz w zagłębieniu twojej szyi, a na jego ustach pojawiał się nerwowy uśmiech. Po wszystkim chodziliście na krótkie spacery, a chłopak cię odprowadzał pod same drzwi, choć nie raz zdarzyło się wam obu zasnąć w studiu. A gdy spędzaliście wieczory w domu, niemalże nie wypuszczał cię z objęć, był naprawdę szczęśliwy, że jesteś z nim.
Lee Know
Jeśli chodzi o Minho, on prawie zawsze był dla ciebie przekochany. Oczywiście zdarzały się dogryzki w twoją stronę, jednak ty nigdy nie pozostawałaś dłużna. Coś na co najbardziej zwracał uwagę to posiłki. Zawsze pilnował tego, czy jadłaś, a nawet prosił cię o zdjęcia, aby mieć pewność. Przy niemalże każdym waszym spotkaniu, przynosił różne przekąski, którymi cię karmił. Wtedy szeroko się uśmiechał, widząc, jak się nimi zajadasz. Zdarzało się również, że, kiedy miałaś ciężki dzień, przychodził do ciebie z własnoręcznie zrobionym jedzeniem, które zawsze bardzo ci smakowało i często poprawiało humor, podobnie jak jego obecność. Wiedział też, że uwielbiasz wypieki Felixa, dlatego też specjalnie dla ciebie, nauczył się robić niektóre z nich. Uwielbiał, kiedy wspólnie piekliście, więc to wykorzystywał.
Seo Changbin
Codziennie kończyłaś pracę późnymi wieczorami. Z racji tego, gdy wychodziłaś z budynku, na zewnątrz było ciemno. Natomiast zawsze czekał tam na ciebie Changbin. Chłopak, nie ważne co robił, przerywał to tylko po to, aby stawić się o odpowiedniej godzinie i cię odprowadzić. Nie chciał, żebyś o takich porach wracała sama, za co byłaś mu wdzięczna, ponieważ bardzo tego nie lubiłaś. Bał się, że coś może ci się stać. Chciał cię chronić jak tylko mógł. Dlatego szedł z tobą za rękę pod same drzwi twojego domu, żeby mieć pewność, że wrócisz cała. Czasem zostawał u ciebie na noc, a kiedy naprawdę musiał wracać, czekał z tobą w mieszkaniu na przyjazd taksówki oraz wysyłał zdjęcia, że jest już na miejscu, abyś ty nie musiała się martwić.
Hwang Hyunjin
Uwielbiał spędzać z tobą wieczory przed telewizorem, oglądając jakieś filmy lub seriale. Zawsze wtedy zapominał o wszystkim, co zaprzątało mu głowę, a trzymając cię w ramionach był jeszcze spokojniejszy. Jednak wszystko było zależne od miejsca, gdzie spędzacie taki dzień. Jeśli był on u ciebie, chłopak specjalnie wychodził z dormu wcześniej, aby się przejść i wstąpić do sklepu po przekąski, a czasem również drobny prezent dla ciebie. Nawet podczas deszczu był w stanie się poświęcić. Natomiast, kiedy seans robiony był u niego, zawsze wybierał jakąś długą, wciągającą dramę, abyś została jak najdłużej. Stosował wtedy zagrywkę, że już późno i nie powinnaś wracać o tej porze sama. Dlatego proponował, abyś u niego nocowała, dając ci przy okazji swoje, zdecydowanie za duże, ubrania, uśmiechając się od ucha do ucha, gdy cię w nich widział.
Han Jisung
Dla Hana twoje mieszkanie było najbardziej komfortowym miejscem na ziemi. Gdy ma zły humor lub coś się działo, przychodził do ciebie, aby położyć was obu na łóżku lub kanapie. Wtedy on kładł się na twoim brzuchu, opowiadając co złego się wydarzyło, a ty w tym czasie bawiłaś się jego włosami. Często przez to zasypiał, na co uśmiechałaś się pod nosem. Jednak kiedy ty miałaś gorszy dzień, wtedy role się zamieniały. Gdy trzymałaś głowę na jego klatce piersiowej, on starał się ciebie pocieszyć jak tylko umiał. Oboje byliście dla siebie wsparciem i staraliście się robić wszystko, by druga osoba nie miała zmartwień. Dlatego też Jisung bardzo cieszył się, że cię miał, gdyż tylko u ciebie mógł doznać tego spokoju, którego często mu brakowało, oraz odpocząć od przytłaczającej rzeczywistości.
Lee Felix
Kochał robić słodkości z tobą lub dla ciebie. Zawsze wtedy włączał muzykę, nucąc jej tekst pod nosem z uśmiechem od ucha do ucha. A kiedy przygotowywaliście je razem, co chwila na ciebie zerkał, aby upewnić się, że nie zrobiłaś sobie krzywdy. Więc, jeśli chodzi o wkładanie, bądź wyciąganie blachy z piekarnika, nigdy nie było możliwości, żeby to zadanie było w twoich rękach. Nie chciał, abyś się poparzyła. Bardzo się o ciebie troszczył. Oczywiście sam również był ostrożny, byś nie musiała się martwić. A gdy tylko sam zrobił coś dobrego do jedzenia, odwiedzał cię, przynosząc wypiek, zazwyczaj z kwiatkiem, który kupił, kiedy był w drodze.
Kim Seungmin
Jego ulubionym zajęciem było trzymanie cię za rękę. Często, gdy siedzieliście obok siebie, chwytał ją w obie jego dłonie, czasami nawet kładąc głowę na twoim barku. Uważałaś, że to naprawdę urocze, że chłopak chciał cię mieć blisko. Jednak kiedy czuł jakieś zagrożenie, ten drobny gest mu nie wystarczał. Wtedy zawsze obejmował cię ramieniem. A jeśli zdarzyła się sytuacja, że to on był podrywany, nigdy nie odpowiadał nawet słowem, tylko szukał cię wzrokiem, aby za chwilę do ciebie dołączyć, składając na twoich ustach długiego buziaka. Po czym odwracał się, żeby upewnić się, że osoba przez którą był podrywany, widziała całe zajście. Nigdy nie chciał, byś poczuła się niepewnie, jeśli chodzi o jego uczucia, więc starał się dawać z siebie wszystko, żeby upewnić cię w tym, że bardzo cię kocha.
Yang Jeongin (I.N)
Zabierał cię ze sobą za każdym razem, gdy mieli nagrania, zwłaszcza, jeśli wiedział, że do gry miało wejść jedzenie. Wtedy albo niepostrzeżenie wychodził z kadru, aby cię nakarmić, albo przygotowywał talerz pełen dobroci, żeby wręczyć ci go przy najbliższej przerwie. Zawsze widział wtedy twój uśmiech, co jeszcze bardziej motywowało go do dalszej pracy. Byłaś mu naprawdę za to wdzięczna, ponieważ często zaczynali kręcić wcześnie rano, więc nawet nic nie jadłaś, jednak odwiedzałaś ich z powodu próśb Jeongina. Uwielbiał też, kiedy poprawiałaś coś w jego wyglądzie, nawet jeśli był to zwykły kołnierzyk, czy pomoc w zapięciu elementu biżuterii. Wtedy czuł, że naprawdę się o niego troszczysz, a jego serce wypełniało bardzo przyjemne uczucie.
CZYTASZ
Stray Kids - reakcje
FanfictionWasze pierwsze spotkanie, randki czy dramy. Wiele się na pewno będzie się dziać. Reakcje, preferencje, zwał jak zwał, ważne, że wszyscy wiemy o co chodzi! Miłego! :D