Bang Chan
Chłopak jeszcze długo nie mógł pojąć, co się wydarzyło, jednak kiedy doszła do niego świadomość, że właśnie wasz związek się skończył, zrozumiał jak bardzo zawalił. Sam nie chciał kłótni, która miała miejsce, ani przyczynienia się do rozpadu waszej relacji. Przez pracę nawet nie przywiązywał do tego większej uwagi, dopiero ty go uświadomiłaś, jak naprawdę to wyglądało. Nie miał siły już na nic. Przed zespołem udawał, że wszystko jest dobrze, jednak w środku czuł ogromną pustkę. Po nocach zadręczał się wszystkim, przez co również więcej przesiadywał w studiu, próbując wymyślić plan, który pozwoli wam na odbudowę związku. Potrafił nie spać tylko, żeby znaleźć rozwiązanie.
Lee Know
On myślał, że się zgrywasz, jednak kiedy mijały kolejne dni czy nawet tygodnie, doszła do niego świadomość, że wcale nie żartowałaś. Zaczął panikować, że przez jego głupotę, stracił cię na zawsze. Wiedział, że miałaś kompletną rację, jednak z początku bał się odezwać. Był przekonany, że jesteś na niego tak bardzo zła, że nawet gdyby kupił dla ciebie tonę kwiatów i słodyczy czy zabrał w wasze ulubione miejsce, obsypując komplementami, i tak byś do niego nie wróciła. Natomiast nie chciał nawet pytać chłopaków o radę, twierdził, że sam poradzi sobie z tym wszystkim, co jednak nie do końca mu wychodziło.
Seo Changbin
Chciał od razu za tobą pobiec, aby wszystko ci wytłumaczyć, jednak uniemożliwiła mu to dłoń dziewczyny. Zdenerwował się na nią, iż zdał sobie sprawę, że piosenkarka doskonale wiedziała, że zmierzałaś w ich kierunku. Stwierdził, że po tym co zrobiła, nie ma mowy o żadnej współpracy. Kiedy w końcu wyszedł, ciebie nie było już w zasięgu jego wzroku. Próbował się dodzwonić, jednak za każdym razem odrzucałaś jego połączenia. Wkurzony, wrócił do dormu, zamykając się w pokoju. Nie miał ochoty rozmawiać z nikim, zastanawiając się, jak mógłby do ciebie dotrzeć, aby wszystko ci wytłumaczyć. Jednak było to naprawdę ciężkie, gdyż nawet nie otwierałaś drzwi, gdy przychodził. Zaczęła przerażać go myśl, że może nigdy więcej cię nie zobaczyć.
Hwang Hyunjin
Gdy usłyszał trzask drzwi, stał jeszcze przez chwilę w miejscu. Dość szybko zrozumiał, że jego zachowanie było nieodpowiednie, jednak nie chciał wybiegać za tobą. Wiedział, że nie jest to najlepszy pomysł. Chłopak wolał dać ci trochę czasu, abyś mogła się uspokoić, a on - pozbierać myśli, i dopiero wtedy z tobą porozmawia. Nie przewidział jednego, braku odpowiedzi z twojej strony. Wszelkie połączenia czy wiadomości były ignorowane przez ciebie. Wiedział, że zawalił, jednak największy ból, jaki sprawiła mu ta sytuacja to to, że nie miał jak tego naprawić. Nie było z tobą żadnego kontaktu, nawet jeśli dzwonił z telefonów innych członków zespołu.
Han Jisung
Jisungowi było niesamowicie przykro przez to co powiedziałaś. Stał przez dłuższy czas w miejscu, gdzie się rozstaliście. Nagle zaczął myśleć o wszystkim, co miało miejsce ostatnio. Nie miał świadomości, że tak odbierasz jego zachowanie. Wrócił do swojego pokoju, przecierając policzki, po których spływały łzy. Nie chciał się z tobą kontaktować, w końcu zerwałaś z nim. Cały wieczór rozmyślał nad tym co powiedział czy zrobił, aby zrozumieć twoją reakcję. Był zły na siebie, że nie pomyślał, jak może to wyglądać z twojej perspektywy. Fakt, robił to celowo, ale tylko dlatego, że jego głowę zaprzątała myśl, że jesteś nim zmęczona.
Lee Felix
Ten natomiast nie widział ani trochę swojej winy w całym zajściu. Był na ciebie zły, ponieważ robił wszystko, żebyś czuła się przy jego boku jak najlepiej, a ty po prostu, w jego oczach, pogodziłaś się z zerwaniem. Mimo wszystko wciąż cię kochał i było mu przykro, że osoba, którą darzył uczuciem nad życie, tak po prostu go zostawiła. Starał się zająć czymś myśli, aby nie dołować się jeszcze bardziej. Nie wiedział, czy on powinien prosić do spotkanie czy może jednak czekać na twój ruch. Oczywiście, nie czuł się najlepiej, patrząc po tym jak go potraktowałaś, ale miał świadomość, że zostając sam, jego życie nie będzie tak kolorowe jak z tobą.
Seungmin
On nie myślał o tym za dużo z początku. Podczas programu starał się wyglądać na zadowolonego i poprowadzić ten program najlepiej jak umie, natomiast wchodząc za kulisy, jego sztuczny uśmiech od razu zniknął z twarzy. Dopiero podczas jednej z przerw doszło do niego, co zrobił. Co prawda, wciąż był zły, ale tym razem na siebie. Miał świadomość, że nie powinien wyładowywać tej frustracji na tobie. Sam tak naprawdę nie wiedział, co w niego wstąpiło. Nie zdziwiło go nawet, że nie odbierałaś, on na twoim miejscu zachowałby się tak samo. Dlatego przez całą drogę powrotną oraz dni spędzone bez ciebie, rozmyślał, co zrobić, abyś mu wybaczyła.
Yang Jeongin (I.N)
Był jeszcze przez długi czas w parku, wpatrując się w miejsce, gdzie widział cię po raz ostatni, pomimo że widok miał rozmazany od łez. Gdyby nie Bang Chan, który postanowił poszukać chłopaka, ponieważ nie było z nim żadnego kontaktu, siedziałby na ławce przez całą noc. Gdy znalazł się już w dormie, nie przestawał płakać. Rozumiał to, że ostatnio odsunęliście się od siebie, sam nawet to zauważył i planował coś z tym zrobić, jednak nie dałaś mu tej możliwości. Nie chciał cię nachalnie powstrzymywać przed wyborem, ponieważ wiedział, że to twoja decyzja. Nie mógł pojąć, że wasz związek dobiegł końca. Przez to też bardzo mało spał, ponieważ brakowało mu ciepłych słów od ciebie czy nawet głupiego przytulenia. On naprawdę nie wiedział, co ma ze sobą zrobić.
CZYTASZ
Stray Kids - reakcje
FanfictionWasze pierwsze spotkanie, randki czy dramy. Wiele się na pewno będzie się dziać. Reakcje, preferencje, zwał jak zwał, ważne, że wszyscy wiemy o co chodzi! Miłego! :D